SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://hotguyshotunderwear.tumblr.com/quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
Spannend hoor, al die foto's van mannen.
Gastquote:
Nee dankje, ik kijk liever naar vrouwen om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://hotguyshotunderwear.tumblr.com/
Veel plezier, grgr.
OMGquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee dankje, ik kijk liever naar vrouwen om eerlijk te zijn.
POTTTquote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Heyquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Die bovenste.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EINDELIJK een Kaya-loverquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:15 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stil nou... straks komt hoe-heet-ze hier posten dat ik geen echte lesbi ben omdat zij het praktisch heeft uitgevonden enzoquote:
bi/lesbischquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lok het nou niet uit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Stil nou... straks komt hoe-heet-ze hier posten dat ik geen echte lesbi ben omdat zij het praktisch heeft uitgevonden enzo.
Ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
gaan mijn ogen dan weer helen na het zien van emma watson?
quote:
nee hoor, want jouw ui is geen fapmateriaal.quote:
Vrouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Kots je nou op vrouwen of op Etsu?
dat jij fapt op een vent van >60 zegt meer iets over jouquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee hoor, want jouw ui is geen fapmateriaal.
en ik heb veel leuke reacties gekregen over mijn ui.
dus bek digt
Oh Jordy hadden we je moeten inlichten, tattoos komen zelden voor in Limburg zeker?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:17 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Is ze met haar been in struikeldraad gekomen ofzo
Nu iets anders dan mijn gebruikelijke 'Ga. Weg.':quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat jij fapt op een vent van >60 zegt meer iets over jou
echt by far the most sexy girl alivequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Kaya is fucking geweldig
[..]
Veel plezier.
Ik ga soppen, uh, slapen.
Ik kliktequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef Oerbeer het volgende:
Even snel dan: ONZ / [UDOWU] #1668 praten haha negers xd xd seks met honten is ok
UDOWU is open!
Ga wegquote:
Daar hoef je je niet voor te schamen hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef arachide. het volgende:
[..]
Veel plezier.
Ik ga soppen, uh, slapen.
voor een one night stand misschienquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Osuchi het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is ze maar overhyped, ze is gewoon lekker ok klaar
Blegh... bij die derde foto heeft ze al haar haren aan één kantquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Osuchi het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Okay thenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Lesbisch, maar wel bi-curious of hoe je dat noemt...
Mee eens.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
voor een one night stand misschien
dat valt reuze mee joh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay then
Moet wel zeggen dat het hier op FOK! stikt van de holebi mensen (verschrikkelijke term)
Helemaal niks tegen natuurlijk, maar het valt op
quote:
Trustenquote:
benenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:21 schreef Osuchi het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle gekkies verzamelen op FOK! he?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Okay then
Moet wel zeggen dat het hier op FOK! stikt van de holebi mensen (verschrikkelijke term)
Helemaal niks tegen natuurlijk, maar het valt op
Die eerste foto is pasquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Blegh... bij die derde foto heeft ze al haar haren aan één kant.
En die kleur lippen is ook lelijk..
Kbbyquote:
Dan ben je niet meteen gek hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Alle gekkies verzamelen op FOK! he?.
ass ass ass ass assquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ff tussendoor; borsten of billen?
[ afbeelding ]
doe t ff in een spoiler ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
billenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:23 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ze iets aan heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ze aan heeft bedoel je zeker? Ja....
Iedereen heeft een kont hoor. Ook jij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe t ff in een spoiler ofzotering. moest even een emmer halen.
Ik ben geneigd een behaarde mannen reet voor je te googlen, maar dan moet ik zelf een emmer halen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe t ff in een spoiler ofzotering. moest even een emmer halen.
mijn kont is mooier dan haar kont.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Iedereen heeft een kont hoor. Ook jij.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben geneigd een behaarde mannen reet voor je te googlen, maar dan moet ik zelf een emmer halen.
hij is allergisch voor vrouwmenschenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Iedereen heeft een kont hoor. Ook jij.
Ik zou een flauwe grap maken over dat we jouw lichaam er anders ook onder zouden kunnen photoshoppen. Ik ben blij dat ik die niet gemaakt hebquote:
Die gif was dus nét op het randje?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef arachide. het volgende:
Ik voorspel dat er naakt aankomt (en waag het om dat waar te maken), dus ik blijf nog even
Vrouwen zijn mooier dan mannen. Feit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is allergisch voor vrouwmenschen
Nou nee, dat hoofd. Die derde is welquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat ze aan heeft bedoel je zeker? Ja....
Slaap lekker moppiequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Osuchi het volgende:
Nou mensen ik ga naar bed, ik kom misschien zo nog wel weer op mobiel maar gezien de tijd en ik moet nog even iets regelen voor school denk ik van nietSlaap lekker!
![]()
...Want jij hebt een foto van mijn lichaam zonder kleren?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou een flauwe grap maken over dat we jouw lichaam er anders ook onder zouden kunnen photoshoppen. Ik ben blij dat ik die niet gemaakt heb.
'Mooie' mannen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, Ezell. Gewoon. Nee.
Vraag maar aan Rezania.
Ja maar een kont is een kontquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij is allergisch voor vrouwmenschen
Vraag Ezell maar, heb het ooit eens naar haar geDMt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat zien dan? Misschien word ik wel straight.
Niet, een vrouwenkont is anders dan een mannenkont.quote:
Photoshop kan heel veelquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
...Want jij hebt een foto van mijn lichaam zonder kleren?
Nee, maar ik zei ook niet dat het een goede grap was. Meer een grap waar ik plaatsvervangende schaamte door krijg. Of brandend maagzuur. Zoiets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Osuchi het volgende:
[..]
...Want jij hebt een foto van mijn lichaam zonder kleren?
Klopt, lelijker.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet, een vrouwenkont is anders dan een mannenkont.
Gast ik zit mobiel dus het is sowieso haast onmogelijk te volgen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
lurk je al de hele avond hier of kwam je weer 'toevallig'?
Wat dan? Zachter?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet, een vrouwenkont is anders dan een mannenkont.
dus niet weer facebookchat tot 3 uur snachts?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gast ik zit mobiel dus het is sowieso haast onmogelijk te volgen.
Geen tits and fannies.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:25 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Die gif was dus nét op het randje?
Kom het maar een keer goedmaken danquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei ook niet dat het een goede grap was. Meer een grap waar ik plaatsvervangende schaamte door krijg. Of brandend maagzuur. Zoiets.
maar de vorm van de billen hebben echt wat te maken met heupen en die hebben vrouwen andersquote:
Meh... teveel moeitequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag Ezell maar, heb het ooit eens naar haar geDMt.
6 uur werkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
dus niet weer facebookchat tot 3 uur snachts?
Dat komt wel goedquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Osuchi het volgende:
[..]
Kom het maar een keer goedmaken dan![]()
![]()
Nou ik peer 'm nu echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem gewoon fatsoenlijk internet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
Fijn internet valt uit,allemaal even stoppen met praten groetjes
Oh you.quote:
MOOIER.quote:
Begrepen.quote:
Emilyquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
2e keer dat ik deze matige grap uithaalDaarom is het ook niet grappig en snap ik ook niet waarom je niet gewoon gaat slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe zit dat met de kont van Kelly dan? Die had ooit een mannenkontje volgens mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar de vorm van de billen hebben echt wat te maken met heupen en die hebben vrouwen anders
Skere tijdenquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
skerre tijden g
morgen vrij.wel om 9 uur mn bed uit om de deur open te doen voor mn ma
Ga. Slapen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Skere tijden
Laat haar s middags komen
(Komen hihi)
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:28 schreef jordyqwerty het volgende:
2e keer dat ik deze matige grap uithaalJammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat weet ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:30 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hoe zit dat met de kont van Kelly dan? Die had ooit een mannenkontje volgens mij.
Dat zei je gisternacht ook al sinds een uurtje of half 1. En toch bleef je reageren tot 3 uur. Dusja, ik kan dit gewoon niet serieus nemen.quote:
Geen idee, ik hoop voor jou van niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als ik op die van mij nou allemaal haartjes teken, wordt 'ie dan ook mannelijk?
quote:
Aha:quote:
Ga eens skins kijkenquote:
United Kingdom > 'Muricaquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Aha:
Usage: Despite the theory that this word derives from the name `Fanny', its use in British English is still considered taboo by many people, and is likely to cause offence. In the US the word refers to the buttocks. Serious misunderstanding may therefore arise when what people in Britain know as a `bumbag' is referred to in the US as a `fanny pack'
Oké, ik vroeg het me gewoon af hoor. Niet dat ik het van plan ben ofzoquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Geen idee, ik hoop voor jou van niet.
Het is Great Brittain !!!!!!!quote:
Wel spannend hoor trouwens, konthaartjes tekenen op je bips!quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:34 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké, ik vroeg het me gewoon af hoor. Niet dat ik het van plan ben ofzo.
Ik besteed m'n tijd liever aan wat anders. Shoppen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:35 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Wel spannend hoor trouwens, konthaartjes tekenen op je bips!
Jij bent overrateddquote:
Maar, waarom? Leg eens uit hoe jullie dat kunnen, 2-3 uur door de stad slenteren, kleding winkel in kleding winkel uit. Worden jullie niet moe na een uur.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik besteed m'n tijd liever aan wat anders. Shoppen bijvoorbeeld.
Sowieso.quote:
Oké.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben de belangrijkste in de SC, dat weet je toch wel?
Omdat ik nog steeds niet het perfecte topje en het perfecte jasje heb zoals ik het wel. Ik heb wel veel wat erop lijkt, maar niet precies zoals ik het zoek. Dus eigenlijk ben ik bezig met een eindeloze queeste naar een mythische schat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Maar, waarom? Leg eens uit hoe jullie dat kunnen, 2-3 uur door de stad slenteren, kleding winkel in kleding winkel uit. Worden jullie niet moe na een uur.
Ga slapen manquote:
Feestquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En Amerika heb jij dus ook een fanny.
Ik ben altijd na een half uur klaar met kleren. Alleen schoenen kopen is altijd een probleem voor mij.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds niet het perfecte topje en het perfecte jasje heb zoals ik het wel. Ik heb wel veel wat erop lijkt, maar niet precies zoals ik het zoek. Dus eigenlijk ben ik bezig met een eindeloze queeste naar een mythische schat.
Maar nee, even serieus: er zijn gewoon zoveel mooie kleren. En altijd net wat anders. Dan moet ik het gewoon hebben.
quote:
Doe maar niet. Die jongen neemt 3/4 van het bed in beslag als iemand naast hem komt te slapen.quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe maar niet. Die jongen neemt 3/4 van het bed in beslag als iemand naast hem komt te slapen.
Er zijn altijd genoeg mooie dingen te zien vind ik. En vaak wil ik het ook even passen om te zien hoe het staat. Kijken hoe m'n kont eruit ziet in het betreffende kledingstuk... of zoiets.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:42 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik ben altijd na een half uur klaar met kleren. Alleen schoenen kopen is altijd een probleem voor mij.
Sowieso.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]Tweepersoonbed voor jezelf hebben is fijn.
Voel je het verschil dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Sowieso.
Ik heb/had een boxspring bij mn ouders, maar nu dus niet meer.
Emma Stonequote:
Ik heb nu een 1,5persoons bed zeg maar.quote:
Als je bankrekening het ook toelaat, is het inderdaad goede therapie.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Er zijn altijd genoeg mooie dingen te zien vind ik. En vaak wil ik het ook even passen om te zien hoe het staat. Kijken hoe m'n kont eruit ziet in het betreffende kledingstuk... of zoiets.
En daarnaast word ik er gewoon blij van om dingen te kopen. Dus het is voor mij ook een soort van therapie.
Ach, kan ook met andere bedden. Ik heb ook een hoog bed. Kom met mijn voeten niet op de grond als ik op de rand zit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu een 1,5persoons bed zeg maar.
En bij mn ouders slaap ik op het luchtbed.
Dus: ja.![]()
En boxspring is echt lekker hoog en omg, alsof je in een hotel slaapt
Slapen op een luchtbedquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nu een 1,5persoons bed zeg maar.
En bij mn ouders slaap ik op het luchtbed.
Dus: ja.![]()
En boxspring is echt lekker hoog en omg, alsof je in een hotel slaapt
Ezellquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Ed, Emma, Emma, Ellen.
Het moet gewoon met een E beginnen is duidelijk. Sorry LB je valt hierbij af
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach, kan ook met andere bedden. Ik heb ook een hoog bed. Kom met mijn voeten niet op de grond als ik op de rand zit.
quote:
Ik woon niet meer thuis, schat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Slapen op een luchtbedbehalve op kamp ofzo.
Nouja het kan ook iets goedkoops bij de Action of de C&A weg zijn hoor. Maar inderdaad, mijn bankrekening is soms wel een probleemquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als je bankrekening het ook toelaat, is het inderdaad goede therapie.Laatst speciaal schoenen moeten laten bestellen in mijn maat, omdat die maat normaal gesproken niet in de winkel ligt.
ELBEEJquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Ed, Emma, Emma, Ellen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keertje hebben mijn ouders in mijn boxspring geslapen.
Ze hebben de hele nacht wakker gelegen omdat ze het gevoel hadden dat ze in een hotel sliepen![]()
Niks overrated dus. Na-ah.quote:
Durven ze niet te slapen in een hotel dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Een keertje hebben mijn ouders in mijn boxspring geslapen.
Ze hebben de hele nacht wakker gelegen omdat ze het gevoel hadden dat ze in een hotel sliepen![]()
Nou en, ze is en blijft een lief klein modjequote:Op donderdag 16 mei 2013 01:46 schreef Fok-it het volgende:
Ed, Emma, Emma, Ellen.
49quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja het kan ook iets goedkoops bij de Action of de C&A weg zijn hoor. Maar inderdaad, mijn bankrekening is soms wel een probleem.
Maar welke maat heb je dan?
Nee, opgeslagen in de box. Nu zit die helemaal vol met 3 boekenkasten, mijn boxspring en andere shit.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
Maar die was best nieuw. Meteen doorverkocht of zo?
[..]
Niks overrated dus. Na-ah.
dat is een hoog, luxe, duur bed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Waar is die boxspring dan?
Ezels die ijs etenquote:
Als ik Vans zou aandoen, lijk ik op een clown.quote:
^zo dus.quote:
Nee, weet je hoe duur dat bed was man. 3000 euro ofzo. Ik ga hem niet verkopen en vervolgens later weer eentje te kopen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je hem verkocht? En mijn broer heeft er een dus ik weet wat het is.
Ik wil dat jij een ijsje voor mij kooptquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee?Wat heb je tegen ijs?
[..]
wut
[..]![]()
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik wil dat jij een ijsje voor mij koopt
Er wordt nooit iets voor mij gedaan
Dan kun je beter op hakken gaan lopen, dan lijken je schoenen kleiner. Dat heb ik ook als ik m'n pumps naast m'n allstars heb staan. Dan lijken die allstars echt huuuge.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Als ik Vans zou aandoen, lijk ik op een clown.
7 juni.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
Ik houd van iedereen die ijsjes voor mij koopt.
Slet :Squote:Op donderdag 16 mei 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
jij bent ook makkelijk zegquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:53 schreef Ezell het volgende:
quote:
Niet zo.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
jij bent ook makkelijk zeg
Ooit een kerel op hakken zien lopen dan? Was niet van plan het te proberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dan kun je beter op hakken gaan lopen, dan lijken je schoenen kleiner. Dat heb ik ook als ik m'n pumps naast m'n allstars heb staan. Dan lijken die allstars echt huuuge.
je gaat zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
'Run around the house until everyone wakes up' ?
[..]
ijs
Ja oké, dat is dan wel weer waarquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ooit een kerel op hakken zien lopen dan? Was niet van plan het te proberen.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:54 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ooit een kerel op hakken zien lopen dan? Was niet van plan het te proberen.
Ja, maar dan maakt het meteen niet echt meer een verschil. Ik heb het meer over 5cm en hogerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]Kleine hakjes zijn wel te doen.
Maar niet van die lelijk kleine.
Dag twee bevalt goed?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ezell, je had gelijk. Van die MacBook heb ik geen spijt
quote:
Ja, ik over 5 á 6 cm.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar dan maakt het meteen niet echt meer een verschil. Ik heb het meer over 5cm en hoger.
Nope, dat is het me niet waardquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:56 schreef Ezell het volgende:
[..]Kleine hakjes zijn wel te doen.
Maar niet van die lelijk kleine.
Alle geluidsshit maar aangesloten. Alles werkt meteen. Alles gaat smooootthhhquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag twee bevalt goed?
[..]
[..]
Ja, ik over 5 á 6 cm.
Haal ik gvd helemaal het ijs uit de vriezer, doe ik een blouse aan en doe ik het licht aan, ZEG JIJ ALLEEN MAAR 'quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dag twee bevalt goed?
[..]
[..]
Ja, ik over 5 á 6 cm.
wat?quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon mijn niveau als ik van Etsu niet meer inhoudelijk mag reageren.
Was het sowieso al. Ik ben geen gozer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haal ik gvd helemaal het ijs uit de vriezer, doe ik een blouse aan en doe ik het licht aan, ZEG JIJ ALLEEN MAAR ''
__!!
Het is goed met jou, Ezell. Het is uit.
Ik was bekeerd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Was het sowieso al. Ik ben geen gozer.
Plaatje zegt meer dan 1000 woorden, moet je nagaan wat een gifje zegt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon mijn niveau als ik van Etsu niet meer inhoudelijk mag reageren.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2013 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Ja internet gaat hem niet meer worden. Trusten schatjes![]()
Hard werken loont.quote:Op donderdag 16 mei 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alle geluidsshit maar aangesloten. Alles werkt meteen. Alles gaat smooootthhh
quote:Op donderdag 16 mei 2013 02:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nouja, laat maar. Maus zit er toch niet echt mee.
picsquote:Op donderdag 16 mei 2013 02:03 schreef Etsu het volgende:
omg dag 7 met baard.
nog 1 week en 1 dag. omg.
Ik ben mezelf aan het voorbereiden op het leven als clown in het circus mocht mijn studie volgend jaar op niks uitlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |