0:18 is wel zeker maar niet of het de Getz wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
politie heeft zelf 0.18 uur aangegeven
Nee, bij de Romeinse put is geen camerabeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of er is wel een camerabeeld (waarvan de tijd klopt) maar men kan niet met zekerheid stellen dat het zijn auto was, maar vermoedt het wel.
Maar waar komt die 00.18 vandaan dan???quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
0:18 is wel zeker maar niet of het de Getz was
Niet op hun internetquote:Op woensdag 15 mei 2013 23:59 schreef Rachilda het volgende:
[..]
politie heeft zelf 0.18 uur aangegeven
Klopt, maar voor de allerlaatste keer, tijdens opsporing verzocht hebben ze zo een kaartje met tijdstippen ingevuld, en daar was ingevuld 00.18 uur Venray.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.
Dat dus,. we lopen dood zo!quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Doodloper het volgende:
met al die nieuwe tijdstippen dacht ik dat de kans dat ze gevonden zouden worden alweer een stuk groter was, maar na dat knullige gedoe heb ik het vertrouwen toch weer verloren
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuldquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, en ik kan die 0:18 ook nergens terugvinden in de berichten van de politie. Wel "even na middernacht".
Nee, de auto op de pp,. En niet de politie maar iemand andersquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij hadden ze hem zelf gezien (dus niet de auto en ook niet de kinderen)
Ik vind 00.18 trouwens ook niet "kort na middernacht".quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik lees net dat dat gisteren bij Opsporing Verzocht is gemeld. In alle nieuwsartikelen staat alleen 'kort na middernacht', net alsof ze niet zeker weten hoe laat de auto daar is gezien.
En ook het filmpje wat niet kloptequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuld
Nou, ik kan je vertellen, in sommige gevallen wist men het ook beter dan de politiequote:Op donderdag 16 mei 2013 00:00 schreef Noelle06 het volgende:
De politie weet meer dan wat ze naar buiten brengen wordt alleen gedwarsboomd door de horde ramptoeristen en al die twitter berichten en accounts die het denken beter te weten.
Hoop dat politie komt met feiten waar en wanneer ...
Pcies. Niks op de site van de politie zelf over 0:18quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Maar waar komt die 00.18 vandaan dan???
Ik zie hem alleen op nu.nl en op hulpverleningforum, en sindsdien ook hier op FOK!, maar nergens een nieuwsbericht of uitspraak van de politie?
komt van opsporing verzochtquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen op nu.nl en op hulpverleningforum, en sindsdien ook hier op FOK!, maar nergens een nieuwsbericht of uitspraak van de politie?
Dat ja, gewoon een nieuw duidelijk kaartje met aangegeven of het om een feit of om een waarschijnlijkheid gaat.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus,. we lopen dood zo!
Feiten met plaats en tijden willen we zien.
Dat weet ik ook niet, ik verklaar alleen dat het woord 'waarschijnlijk' slaat op de auto, niet op de tijd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:01 schreef Doodloper het volgende:
[..]
Die konden bepalen waar en wanneer hij gezien was met hun eigen gpsquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:03 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Nou, ik kan je vertellen, in sommige gevallen wist men het ook beter dan de politie
Ik heb het gisteren nog gezien ookquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Kijk dan ff herhaling opsporing verzocht, daar wordt het in het routekaartje ingevuld
Dat wil je ook niet weten.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:02 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Al met al alweer 9 volle dagen dat de kinderen weg zijn. Kan me niet voorstellen dat ze nog leven. Ondertussen zullen ze er heel anders uitzien. weet niet hoe je er precies uitziet als je 9 dagen dood in de buitenlucht heb gelegen.
Oh ja, dat 'waarschijnlijk' op het waarnemen slaat en niet op de tijd dat ben ik met je eens inderdaad, dat zat ook zo in mijn hoofd.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, ik verklaar alleen dat het woord 'waarschijnlijk' slaat op de auto, niet op de tijd.
Maar het kan ook anders zijn, dat het een getuige was die zij dat het ergens tussen 0:15 en 0:20 was
ok, haha, het is je vergeven danquote:Op donderdag 16 mei 2013 00:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het gisteren nog gezien ook![]()
Maar daarna kwam Anouk in de finale
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |