Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
witsel hoorde dat die goed is daar wikalk dan voor plafont, of hoe noem je dat?
Goed van je hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
Deze landen gaan naar de Finale
Moldavie
Litouwe
Ierland
Estland
Wit-Rusland
Denemarken
Rusland
Belgie
Oekraine
Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond post ik de 2e helft van de landen die doorgaan naar de Finale![]()
Weet van niksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.
Geeft niet Ruud, leuk dat je er weer bent, je hebt weer niks gemist de afgelopen weken .......quote:
Geen idee hoe dat spul heet, zelf doe ik dat niet witten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed van je hoorEn eh.. Anouk is niet lelijk maar ik vond het altijd ook al een heks
Heb wel een clip van haar gekeken doen er twee aan mee van Penoza!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ga het niet meer over Anouk hebben, zaterdag pas weer
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul heet, zelf doe ik dat niet witten!
Heb ik mijn man en schoonzoon voor
Ow zeker voor na het wittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..
Ben er even uit Jian. Babyolie? Zegt me niks... Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er even uit Jian. Babyolie? Zegt me niks... Waar heb je het over?
Is geinig!quote:
quote:
http://www.anouk.nl/blog/(...)daag-in-premiere/463quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel een clip van haar gekeken doen er twee aan mee van Penoza!
Och, we zijn een beetje melig Ruud, het heeft hier de afgelopen weken weer gedonderd, dus we genieten even van de luwte nu en buiken wat uitquote:
Voor mij was het na gisteren al afgelopen maar jullie moeten morgen en zaterdag nog van Heksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het na donderdagavond al afgelopen was
Nog twee keer, een vooronde en een finalequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het na donderdagavond al afgelopen was
alle4 moet je bekijken, en Anouk met Lutherquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor mij was het na gisteren al afgelopen maar jullie moeten morgen en zaterdag nog van Heks
En waarom zonder je je hiervan af?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor mij was het na gisteren al afgelopen maar jullie moeten morgen en zaterdag nog van Heks
Dat ben je nog niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Goffer wordt nog eens Fan van Anouk
Ik heb het wel een beetje gehad met kijken en opnieuw weer een stuk of 10 van die draken van nummers luisteren kan ik al helemaal niet opbrengen, laat staan om er zaterdag 26 achter elkaar nog eens te gaan luisteren en zien, vreselijkquote:
quote:
Puntentelling is wel leuk!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met kijken en opnieuw weer een stuk of 10 van die draken van nummers luisteren kan ik al helemaal niet opbrengen, laat staan om er zaterdag 26 achter elkaar nog eens te gaan luisteren en zien, vreselijk
Als achtergrondgedoe kon ik het gisteravond goed velen en Fok! sleepte mij er doorheen, maar ik ga ook niet meer, net als vroeger met chips en limonade er voor zitten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:50 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje gehad met kijken en opnieuw weer een stuk of 10 van die draken van nummers luisteren kan ik al helemaal niet opbrengen, laat staan om er zaterdag 26 achter elkaar nog eens te gaan luisteren en zien, vreselijk
Ik ben hooked, morgen weer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als achtergrondgedoe kon ik het gisteravond goed velen en Fok! sleepte mij er doorheen, maar ik ga ook niet meer, net als vroeger met chips en limonade er voor zitten.
Wat je zegt, zo met Fok en dan op de achtergrond dat gedoe, dat vind ik wel leuk, maar anders zou ik het echt niet eens aanzetten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als achtergrondgedoe kon ik het gisteravond goed velen en Fok! sleepte mij er doorheen, maar ik ga ook niet meer, net als vroeger met chips en limonade er voor zitten.
quote:
Kweet ut nog nie, kijk eerst wat jullie posten, of het de moeite waard isquote:
Een beetje maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]Anouk, who the hell is Anouk
nee was al fan maar sla geloof ik nu een beetje door
klein maar intiem, dat ESF topic is niet veel aan en gaat me te snelquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje maar![]()
Maar ik denk wel dat ik morgen weer hier ben, maar dan wel hier en niet in het esf topic.
Die meet was ook grappigquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
klein maar intiem, dat ESF topic is niet veel aan en gaat me te snel
oh ja ze hadden gemeet, hebben ze verleden jaar ook gedaan, zal eens ff bijlezen straks ik kijk nu naar de engelse fans, wat kennen die zingen heerlijk wat een sfeerquote:
Dat is mijn favoriete merk! En dan JIJ in het oranje jurkje...quote:
een flubberbalquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is er in "geflubbert" hoor ik net. Nog nooit gehoord van dat woord.
Dan is heel Amsterdam geslooptquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Nou goed voor Amsterdam schat ik in. Als dat Chelsea legioen teleurgesteld het stadion uitgaat moet je nog maar zien hoe het afloopt .
Ja, maar er is ongetwijfeld genoeg politie om de Engelsen in een goede bui te handelen, nee, dat komt nu wel goedquote:Op woensdag 15 mei 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
zat ik net aan te denken Jian, maar nu gaan ze zich nog ff het leplazerus zuipen, hopen dat ze nu rechtstreeks van de Arena naar de boot gaan
Leuk om te horenquote:Op donderdag 16 mei 2013 11:24 schreef Jian het volgende:
Anouk in de eindpoll gestegen naar de 7e plaats!
Ze heeft natuurlijk wel veel meer dingen mee dan de gemiddelde huisvrouwquote:Op donderdag 16 mei 2013 12:34 schreef Jian het volgende:
Zo word je net als de eigenzinnige Anouk
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nzinnige-Anouk.dhtml
Hey Bende hoe is die, hoe is het met the birdquote:
Gaat goed hoor, hij vliegt al, is niet van me af te slaan en ligt het liefst de hele dag in mn borstzakjequote:Op donderdag 16 mei 2013 14:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Bende hoe is die, hoe is het me the bird
O, dan is hij wel heel erg tam zeg. Mooi is dat. Kijk maar uit als je een raam open zet en je vergeet de vogel in de kooi te doen, ze zijn zo weg!quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:19 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Gaat goed hoor, hij vliegt al, is niet van me af te slaan en ligt het liefst de hele dag in mn borstzakje
De lullo klapte gister al tegen het raam en glee zo achter de verwarming hahaha Heb nu ook de gordijnen maar dicht als ie z'n fladder uurtje heeftquote:Op donderdag 16 mei 2013 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan is hij wel heel erg tam zeg. Mooi is dat. Kijk maar uit als je een raam open zet en je vergeet de vogel in de kooi te doen, ze zijn zo weg!
WB? Ik was er al een tijdje hoor lol heb alleen weinig te vertellenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:17 schreef Margo37 het volgende:
wb Bende![]()
Lekker sportavondje vanaaf voor mij, eerst ff Groningen - Twente kijken
En om 20.00 uur:
Mighty Mike-Wade en Barney-Taylor in semi's
De halve finales van de Premier League Darts zijn bekend: Michael van Gerwen speelt tegen James Wade en Raymond van Barneveld tegen Phil Taylor. De winnaars gaan door naar de finale, die direct na de semi’s op het programma staat.
Ow had je een tijdje niet zien posten volgens mij, vandaarquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:22 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
WB? Ik was er al een tijdje hoor lol heb alleen weinig te vertellen
Klopt... Heb ik m'n redenen voor... Ben niet zo ongevoelig , slijmerig, aandachtzoekende en zoquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:23 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow had je een tijdje niet zien posten volgens mij, vandaar
En zoveel wordt er hier ook niet verteld hoorquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Klopt... Heb ik m'n redenen voor... Ben niet zo ongevoelig , slijmerig, aandachtzoekende en zo
Ook dat lolquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:26 schreef Margo37 het volgende:
[..]
En zoveel wordt er hier ook niet verteld hoor
Okee, ik heb het al weer begrepenquote:Op donderdag 16 mei 2013 15:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Klopt... Heb ik m'n redenen voor... Ben niet zo ongevoelig , slijmerig, aandachtzoekende en zo
O jee, er vliegt hier ook wel eens een vogel tegen de ramen je schrikt je rot man, ze laten dan ook zo mooie afdruk achter.quote:Op donderdag 16 mei 2013 14:28 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De lullo klapte gister al tegen het raam en glee zo achter de verwarming hahaha Heb nu ook de gordijnen maar dicht als ie z'n fladder uurtje heeft
Volgens mij is ze in de war met een miss verkiezing!!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:49 schreef Jian het volgende:
Botox Bonnie![]()
http://www.telegraaf.nl/p(...)_Bonnie_Tyler__.html
Hier regent het nog niet zo lang, en toen het begon was ik net buitenquote:Op donderdag 16 mei 2013 16:57 schreef jacqhassel het volgende:
Het regent hier al de gehele dag![]()
![]()
![]()
Ik ga vanavond proberen het songfestival te kijken
Zonder fok is er niks aan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier regent het nog niet zo lang, en toen het begon was ik net buiten
Nee, ga ik niet kijken, ben sowieso geen songfestival kijker. Van de week om te kijken hoe ver Anouk wel maar dat was al wel weer genoeg!
Maar misschien verander ik nog wel van gedachten om hier mee te kunnen bebben You never no!!
quote:
Hoe kan dat dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef Dotteke het volgende:
[..].
kijk net hoeveelste Bonnie is, maar die doet helemaal niet mee vanavond, die gaat al rechtstreeks naar de finale dus
Jessus daar heb ik het gisteren ruim over gehad en over hoe scheef dat festival eigenlijk wel is, maar lezen ho maarquote:
Ik scroll altijd over jou posts heenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Jessus daar heb ik het gisteren ruim over gehad en over hoe scheef dat festival eigenlijk wel is, maar lezen ho maar
Mens het is 18.00 uur GTST is nog niet eens begonnenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:04 schreef Toverheks het volgende:
Ik zit er klaar voor, koffie, gebak, voetjes in pantaffeltjes, staart in me haar we kunnen beginnen........
Ik zit even 40 topics over vermiste kinderen te lezen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat je nu niet over alle van belang zijnde informatie beschikt
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Mens het is 18.00 uur GTST is nog niet eens begonnen
is het niet die vader zijn auto, het zit muurvast te triest voor woorden, had dan gewoon een briefje geschreven voor dat je jezelf ophing met ze liggen daar of daar, ook die vader heeft waarschijnlijk ouders die opa en oma zijn van die jongens, voor alle2 de familie`s is het zo triestquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit even 40 topics over vermiste kinderen te lezen.
Dat hoef je echt niet te gaan teruglezen hoor, daar staat zo onnoemelijk veel idiote onzin in, tis Fok hèquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zit even 40 topics over vermiste kinderen te lezen.
Ik maakte ook een grapje, ik ga de aflevering van vanavond ook niet kijken, die heb ik namelijk al gezien, alleen effe de aflevering voor morgen vast downloaden straksquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]geen grapjes met mij he, daar kijk ik niet naar dat is een soap op een campingzender
voor het plebs, het klootjesvolk etc.etc.
echt zeg nu eens eerlijk Jian, vind je er echt wat aan, heb een paar weken geleden weer een aflevering verplicht mee moeten kijken, vind het echt rukquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik maakte ook een grapje, ik ga de aflevering van vanavond ook niet kijken, die heb ik namelijk al gezien, alleen effe de aflevering voor morgen vast downloaden straks
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hoef je echt niet te gaan teruglezen hoor, daar staat zo onnoemelijk veel idiote onzin in, tis Fok hè
Zweden heeft vorig jaar gewonnen .................... en de rest heeft zich gewoon ingekocht, die kunnen dus gewoon met poep naar de finale, zo kun je dus bij wijze van spreken inderdaad zanger Rinus of Dries Roelvink of zelfs Gordon in de finale krijgenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:13 schreef Toverheks het volgende:
voor Soury.....deze landen hoeven geen moeite te doen zitten in de finale
Frankrijk, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Spanje, Duitsland, Italië
Ik lees hier mee, waarom zou ik dan GTST niet kijken .....quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt zeg nu eens eerlijk Jian, vind je er echt wat aan, heb een paar weken geleden weer een aflevering verplicht mee moeten kijken, vind het echt ruk
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Zweden heeft vorig jaar gewonnen .................... en de rest heeft zich gewoon ingekocht, die kunnen dus gewoon met poep naar de finale, zo kun je dus bij wijze van spreken inderdaad zanger Rinus of Dries Roelvink of zelfs Gordon in de finale krijgen
Ik heb m nog niet gehoord na dinsdag, hij had over Birds van Anouk gezegdl; Jammer maar helaas, maar dat gaat m dus echt niet worden, die haalt echt de finale niet!" beetje zuur, als Dotteke zeg maarquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]Gordon, de relnicht die zegt verstand van muziek te hebben
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:22 schreef Soury het volgende:
Heeft André van Duin niet ooit commentaar geleverd bij ESF, of begin ik af te takelen
Geer had dat vantevoren ook gezegd, maar hij feliciteerde Anouk toch met haar finaleplaats. Iets minder zuur dus, een beetje als soury zeg maar.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gehoord na dinsdag, hij had over Birds van Anouk gezegdl; Jammer maar helaas, maar dat gaat m dus echt niet worden, die haalt echt de finale niet!" beetje zuur, als Dotteke zeg maar
Dus toch ik zat te twijfelen of het Paul de Leeuw was of André. Ik weet wel dat dat rete grappig wasquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geer had dat vantevoren ook gezegd, maar hij feliciteerde Anouk toch met haar finaleplaats. Iets minder zuur dus, een beetje als soury zeg maar.
Jajajajajajajajaquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:25 schreef Jian het volgende:
IK heb Soury nog niet gehoord over onze uitleg aangaande de big five, zou ze nu morgen weer komen met; * Jian doet een beetje debielenstemmetje na" ja, maar hoe ken da nou, da Duitsland etc niet in de halve finale voorkomen ....
Het was trouwens Paul de Leeuw die weleens commentaar geleverd heeft, toen hij nog leuk was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Dus toch ik zat te twijfelen of het Paul de Leeuw was of André. Ik weet wel dat dat rete grappig was
Volgens mij dacht soury dat dequote:Op donderdag 16 mei 2013 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij was nogal niet effe duidelijk
O, dan hebben we beide iets van Gordon, ik een beetje zuur en jij een relnicht.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb m nog niet gehoord na dinsdag, hij had over Birds van Anouk gezegdl; Jammer maar helaas, maar dat gaat m dus echt niet worden, die haalt echt de finale niet!" beetje zuur, als Dotteke zeg maar
Nu ben ik de kluts kwijtquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij dacht soury dat deop de eerste vraag was.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan hebben we beide iets van Gordon, ik een beetje zuur en jij een relnicht.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is groot songfestival liefhebber, jaren geleden riep hij altijd dat hij graag mee zou doen als hij gevraagd zou worden.quote:
Gelukkig hebben we Anouk ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is groot songfestival liefhebber, jaren geleden riep hij altijd dat hij graag mee zou doen als hij gevraagd zou worden.
Janje Smit, die dooie lul. Jammer dat ze Paul niet vragen, humor mist erg. Behalve op fok danquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Paul de Leeuw is groot songfestival liefhebber, jaren geleden riep hij altijd dat hij graag mee zou doen als hij gevraagd zou worden.
Ik zit hem terug te kijken op youtube, het was inderdaad leuk. Helaas weet ik niet hoe ik ze hier moet kopieerenquote:
Over het algemeen genomen vinden homo's het songfestival altijd heel mooi. Waarom dat is geen idee?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja en dikke mensen zijn allemaal gezelligquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen vinden homo's het songfestival altijd heel mooi. Waarom dat is geen idee?
Ja inderdaad, nu je dat zegt, van de week vertelde iemand dat ze vroeger altijd met een groep van 30 homovrienden esf ging kijkenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen vinden homo's het songfestival altijd heel mooi. Waarom dat is geen idee?
Dus .. ik ben niet gezellig en het songfestival vind ik ook niks..quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dikke mensen zijn allemaal gezellig
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dikke mensen zijn allemaal gezellig
Heb dat ook vaker gehoord. Maar het waarom, geen idee!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja inderdaad, nu je dat zegt, van de week vertelde iemand dat ze vroeger altijd met een groep van 30 homovrienden esf ging kijken
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kunnen we het aan iBenny vragen
Ok, ik wist niet dat jij ook homo bent.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]je kan het ook aan mij vragen hoor
Oh, wat heb jij tegen nichten? wat erg!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
als wat ...?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee hoor Deisyy ben helemaal hetero, maar Homo`s kijken graag in groepjes maar of er meer homo`s kijken dan hetero mensen is een fabeltje, Homo`s maken er een feestje van en dat komt dan naar buiten, net als de meeste cabaret zijn ook mannen homo net als zangers etc. het zijn creatievelingenquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ok, ik wist niet dat jij ook homo bent.
waarom zijn alle homo's dol op jet somgfestival?
Als deelnemer natuurlijk, hij heeft er ooit zelfs een liedje overgemaakt.quote:
vlieg met me mee naar de regenboogquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als deelnemer natuurlijk, hij heeft er ooit zelfs een liedje overgemaakt.
Ik heb helemaal niets tegen nichten, dat maak jij er weer van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat heb jij tegen nichten? wat erg!
De W van Willem?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als deelnemer natuurlijk, hij heeft er ooit zelfs een liedje overgemaakt.
Ja dat hoor ik veel, eerst een beetje afgeven op de homofiele medemens en dan is hun beste vriend opeens een nicht als een deur ....... ja ja, ik denk er toch het mijne van. Later ook met dat in hokjes duwen....... ik weet 't niet. Als jij je gang mocht gaan moest elke homo een roze pakje aan met een blauwe eikel op de borst genaaid ..........quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen nichten, dat maak jij er weer van.
Vind homo's over het algemeen lieve gevoelige mensen.
Mijn beste vriend is een homo is een geweldige kerel!
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik veel, eerst een beetje afgeven op de homofiele medemens en dan is hun beste vriend opeens een nicht als een deur ....... ja ja, ik denk er toch het mijne van. Later ook met dat in hokjes duwen....... ik weet 't niet. Als jij je gang mocht gaan moest elke homo een roze pakje aan met een blauwe eikel op de borst genaaid ..........
Ik stem voor Paul.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Niet iedereen was even blij met Paul de Leeuw als commentator. Hij noemde het liedje van Israel zelfs een kutnummer![]()
Heb jij geen zere duim je zuigt er wel heel veel aan of niet? Er komt steeds meer bagger uit!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja dat hoor ik veel, eerst een beetje afgeven op de homofiele medemens en dan is hun beste vriend opeens een nicht als een deur ....... ja ja, ik denk er toch het mijne van. Later ook met dat in hokjes duwen....... ik weet 't niet. Als jij je gang mocht gaan moest elke homo een roze pakje aan met een blauwe eikel op de borst genaaid ..........
Echt he? wat een onzin is ditquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets tegen nichten, dat maak jij er weer van.
Vind homo's over het algemeen lieve gevoelige mensen.
Mijn beste vriend is een homo is een geweldige kerel!
Je houdt niet van roze? nou, turquoise pakjes dan met een zachtgele eikel. Maar onderscheid zullen we maken of niet.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij geen zere duim je zuigt er wel heel veel aan of niet? Er komt steeds meer bagger uit!
jah ... net vrouwenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:01 schreef Toverheks het volgende:
homo`s en gevoelig, veeg me op die nichten zijn zo vals als de tering als het erop aan komt, maar gesjellig dat ze zijn
vooral die belgen die zijn zo leuk maar pas op met ze
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:56 schreef Deisyy het volgende:
Niet iedereen was even blij met Paul de Leeuw als commentator. Hij noemde het liedje van Israel zelfs een kutnummer![]()
Ik heb ook een homo vriend, die doet daar niet aanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:03 schreef Jian het volgende:
[..]
daarom moeten ze ook van die pakjes aan anders herken je ze misschien niet .......
Het lijkt me toch altijd weer lastig .. een vrouw met een homovriendquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ook een homo vriend, die doet daar niet aan
Ik ook, maar da's geen echte,quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoezoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:07 schreef ZOA het volgende:
[..]
Het lijkt me toch altijd weer lastig .. een vrouw met een homovriend
Liever in een spijkerbroek met een leuk shirt.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Je houdt niet van roze? nou, turquoise pakjes dan met een zachtgele eikel. Maar onderscheid zullen we maken of niet.
Die vat ik ff niet Heksquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
de vaders van mijn kids zijn Homohoe dat allemaal zit ga ik niet uitleggen maar geloof me, ze zijn lief
Fucking hellquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
de vaders van mijn kids zijn Homohoe dat allemaal zit ga ik niet uitleggen maar geloof me, ze zijn lief
Daarom mag ik toch nog wel posten, misschien willen anderen het ook ff zienquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]dat zei ik net waarom Paul niet meer mag.
Dat is het een nephomoquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap nu waaromquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom mag ik toch nog wel posten, misschien willen anderen het ook ff zien
Jezus, wat ben jij heetgebakerd vanavond![]()
Valt het wel uit te leggen?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
kusje eropquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daarom mag ik toch nog wel posten, misschien willen anderen het ook ff zien
Jezus, wat ben jij heetgebakerd vanavond![]()
Beter lezen Deis.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:08 schreef Toverheks het volgende:
Zit ik spelletje te doen waar ik beetje verslaaft aan ben, dacht ruk me ff los ga fok lezen, dan gelijk moelijk onderwerp!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niet vragen alsjeblieft ...........
Voor homo's iig stukken moeilijker .. lijkt mijquote:
En verwekkersquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:14 schreef Margo37 het volgende:
Je hebt 'vaders' en vaders, dat was het wel zo'n beetje
Kan je daar zwanger van wordenquote:
nee eerst wordt je zwanger dan pas zenuwachtigquote:
Dit was nog even over het heetgebakerde van heksquote:
Heks wel ...als ik het goed las werd ze zelfs zwanger van homo's ..quote:
Geblakerd zijn heksen meestalquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit was nog even over het heetgebakerde van heks![]()
Maak het nu niet nog ingewikkelder.
spontaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:16 schreef ZOA het volgende:
[..]
Heks wel ...als ik het goed las werd ze zelfs zwanger van homo's ..
Dat heb je gewoon met heksen ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
spontaanonbevlekt ! er hoeft maar een homo langs te lopen en hop Heks is weer zwanger
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
spontaanonbevlekt ! er hoeft maar een homo langs te lopen en hop Heks is weer zwanger
Op die manier wel mooi dan Heksiequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
toen ik zwanger was van middelste was al alleen toen ging ik bij een stel schoonmaken, nou dat werd vette dikke vriendschap, en toen zoon geboren was (ze waren erbij) zijn we naar notaris gegaan en hebben alles vast laten leggen van als mij wat overkwam dat de kids daar dan opgroeide, we zijn nu heel veel jaren later en nog steeds papa voor en papa na door de kids, inmiddels zijn ze natuurlijk ook Opa geworden van het arabiertje. zo en hier laat ik het bij
Joh we zieken je een beetjequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
toen ik zwanger was van middelste was al alleen toen ging ik bij een stel schoonmaken, nou dat werd vette dikke vriendschap, en toen zoon geboren was (ze waren erbij) zijn we naar notaris gegaan en hebben alles vast laten leggen van als mij wat overkwam dat de kids daar dan opgroeide, we zijn nu heel veel jaren later en nog steeds papa voor en papa na door de kids, inmiddels zijn ze natuurlijk ook Opa geworden van het arabiertje. zo en hier laat ik het bij
Tis vaker gebeurt .. en ut kind met zijn kruis is mateloos populairondanks dat ut een jood wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Jian het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je BOM was of dat de vaders na de verwekking besloten om homo te worden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:20 schreef Toverheks het volgende:
Nou ze wil er niks over kwijt maar toch door het geplaag verteld ze wel dingen. Hoeft toch nietquote:
Nou win win niet helemaal .. ik lees nergens dat de sex geweldig wasquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je BOM was of dat de vaders na de verwekking besloten om homo te worden.
Dat zou dan wel hele slechte sex geweest moeten zijn![]()
Maar dit is win-win voor iedereen.
Dan zou het win-win-win zijnquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nou win win niet helemaal .. ik lees nergens dat de sex geweldig was
Dapper!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Toverheks het volgende:
ach Soury mijn leven is een open boeksoms vertel ik wel iets teveel maar zo is het nu eenmaal, en ik heb mazzel gehad met zulke vrienden die zo de zorg over mijn kids op zich wilde nemen, en ja Deissy ik was een BOM moeder en nooit spijt van gehad
Dan valt het misschien toch nog mee met mijn dementiequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
ik heb het hier wel eens vertelt hoor Deissy dus je had het goed, en nee niet de bio vaders zijn ze maar beschouwen ze als hun eigen kids.
Maare, hebben die homo's nou wel of geen turquoise jasjes met zachtgele eikeltjes op de borst?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:33 schreef Toverheks het volgende:
ik heb het hier wel eens vertelt hoor Deissy dus je had het goed, en nee niet de bio vaders zijn ze maar beschouwen ze als hun eigen kids.
Ben jij trouwens die skeeler in zijn stringquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Maare, hebben die homo's nou wel of geen turquoise jasjes met zachtgele eikeltjes op de borst?
Nou wat ie heeft hangen daar kan ik me wel iets bij voorstellen ....quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:36 schreef Toverheks het volgende:
hahhaa je wil niet weten wat die ene Homo allemaal heeft Hangen Jian
volgens mij is die overleden Soury degene die je bedoeltquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij trouwens die skeeler in zijn string
Lijkt me niet makkelijk als je valtquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij is die overleden Soury degene die je bedoelt
Jij begrijpt m gelukkig wel ......quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mij is die overleden Soury degene die je bedoelt
Dat blijkt, goh dat wist ik nietquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:41 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lijkt me niet makkelijk als je valt
denk het, vroeger was er een man die altijd op rolschaatsen door de stad sjeesde, leren petje en leren string, in de winter had ie nog een leer vestje aan zonder mouwen. en natuurlijk begrijp ik allesquote:
Ja dezequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, vroeger was er een man die altijd op rolschaatsen door de stad sjeesde, leren petje en leren string, in de winter had ie nog een leer vestje aan zonder mouwen
ja hijquote:
Koudje gevat zeker!quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, vroeger was er een man die altijd op rolschaatsen door de stad sjeesde, leren petje en leren string, in de winter had ie nog een leer vestje aan zonder mouwen. en natuurlijk begrijp ik allesanders maak ik er gewoon een verhaaltje bij
.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk het, vroeger was er een man die altijd op rolschaatsen door de stad sjeesde, leren petje en leren string, in de winter had ie nog een leer vestje aan zonder mouwen. en natuurlijk begrijp ik allesanders maak ik er gewoon een verhaaltje bij
Waarom is hij dood dan? Leek me een sportief type. Beetje vreemd maar achquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja hij
woonde in de Reguliers dwars, ik maakte daar een kroeg schoon
denk ik dan he, hij is al een tijdje niet meer gezien in de stad, ik kan het mis hebben hoor maar zo jong was hij niet meer toen ik hem vaak zag langs sjeesenquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom is hij dood dan? Leek me een sportief type. Beetje vreemd maar ach
Geen idee zijn billen zagen er nog rete jong uit. Hahaha Retequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk ik dan he, hij is al een tijdje niet meer gezien in de stad, ik kan het mis hebben hoor maar zo jong was hij niet meer toen ik hem vaak zag langs sjeesen
Nee die staat op de bowlingbaanquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Deisyy het volgende:
Maar vanavond hoeft Anouk dus niet te zingen?
Ik denk met de hele crew. Ik verwacht dat het vanavond niet door gaat.quote:
Vanwege het slechte weer?quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk met de hele crew. Ik verwacht dat het vanavond niet door gaat.
Nee alle camera en geluid mannen staan ook op de bowling baanquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:29 schreef Toverheks het volgende:
ach Soury mijn leven is een open boeksoms vertel ik wel iets teveel maar zo is het nu eenmaal, en ik heb mazzel gehad met zulke vrienden die zo de zorg over mijn kids op zich wilde nemen, en ja Deissy ik was een BOM moeder en nooit spijt van gehad
Kunnen ze tussendoor een beetje stokslobberen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar Homo`s kijken graag in groepjes maar of er meer homo`s kijken dan hetero mensen is een fabeltje, Homo`s maken er een feestje van en dat komt dan naar buiten,
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Deisyy het volgende:
Misschien kunnen we het aan iBenny vragen
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 18:42 schreef Toverheks het volgende:
Paul werd geloof ik niet meer gevraagd die had teveel commentaar op deelnemers en hield gewoon zijn mond niet
quote:
Met een jurk nou ja, wtf is datquote:
Ik heb Barney uitgezwaaid ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
ach ach wat zielig zal je kind maar wezen Letland in glitterpakjesen is bagger nummer, ik zwaai ze vast uit
oh die heeft dus verloren??quote:
Was wel vrolijk, met die gitaren zonder snoerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die heeft dus verloren??
En Soury zelf met ogen dicht blijft het bagger
Natuurlijk ...quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh die heeft dus verloren??
En Soury zelf met ogen dicht blijft het bagger
Zo jammerquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaa lees wat ik boven jou post
Jantje Smitquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:21 schreef Toverheks het volgende:
ah daar is ie azebergan kolere mooie jongen Soury
Nee daar leek hij op, en ik vind het een lulquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jan is geen lelijke jongen hoor vind ik
oke dat magquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daar leek hij op, en ik vind het een lul
zal het niet weten, wel dat het een dom filmpje wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |