Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:06 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
witsel hoorde dat die goed is daar wikalk dan voor plafont, of hoe noem je dat?
Goed van je hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
Deze landen gaan naar de Finale
Moldavie
Litouwe
Ierland
Estland
Wit-Rusland
Denemarken
Rusland
Belgie
Oekraine
Nederland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgenavond post ik de 2e helft van de landen die doorgaan naar de Finale![]()
Weet van niksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.
Geeft niet Ruud, leuk dat je er weer bent, je hebt weer niks gemist de afgelopen weken .......quote:
Geen idee hoe dat spul heet, zelf doe ik dat niet witten!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat weet Ruud wel, die heeft verstand van dat soort dingen, Ruud is net John Williams.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Goed van je hoorEn eh.. Anouk is niet lelijk maar ik vond het altijd ook al een heks
Heb wel een clip van haar gekeken doen er twee aan mee van Penoza!quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ga het niet meer over Anouk hebben, zaterdag pas weer
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat spul heet, zelf doe ik dat niet witten!
Heb ik mijn man en schoonzoon voor
Ow zeker voor na het wittenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..
Ben er even uit Jian. Babyolie? Zegt me niks... Waar heb je het over?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja maar die kunnen het niet zo als Ruud, Ruud, gebruikt o.a. babyolie ........ verder zeg ik niks ..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben er even uit Jian. Babyolie? Zegt me niks... Waar heb je het over?
Is geinig!quote:
quote:
http://www.anouk.nl/blog/(...)daag-in-premiere/463quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb wel een clip van haar gekeken doen er twee aan mee van Penoza!
Och, we zijn een beetje melig Ruud, het heeft hier de afgelopen weken weer gedonderd, dus we genieten even van de luwte nu en buiken wat uitquote:
Voor mij was het na gisteren al afgelopen maar jullie moeten morgen en zaterdag nog van Heksquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het na donderdagavond al afgelopen was
Nog twee keer, een vooronde en een finalequote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het na donderdagavond al afgelopen was
alle4 moet je bekijken, en Anouk met Lutherquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor mij was het na gisteren al afgelopen maar jullie moeten morgen en zaterdag nog van Heks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |