Ken ik nietquote:
Hij is niet gaan sporten ofzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent dan motivatie geweest
Ik wens je succesquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:52 schreef Etsu het volgende:
god, wordt wat as zaterdag.
mn ouders zijn gescheiden. en ze haten elkaar en kunnen elkaar niet luchten. en ze komen beiden naar groningen om me te helpen met verhuizen.
ik heb al een plan bedacht.quote:
Gaat hem wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al een plan bedacht.
moeder helpt smorgens met alles hier eruit halen en in busje stoppen, behalve bank en poef. dan naar nieuwe kamer en alles eruit laden. dan ga ik naar de oude kamer.
vader komt eind vd middag en komt bank en poef ophalen en help met dat in de auto stoppen. dan stuur ik mn moeder weg uit mn nieuwe kamer en ga ik met mn pa naar de nieuwe kamer
dan stuur ik mn pa weg en ga ik naar de oude kamer om sleutels in te leveren.
en dat allemaal voor 18:00.
sorryquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
de wanhoop is nabij, ik sta antikraak ingeschreven
Hé, ik ken jouquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is het zo erg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
SABINE, LEG EENS EVEN UIT WAT JE DAARMEE BEDOELTquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
not sure of wij intense haat voor elkaar hadden of het alweer bijgelegd was
HOEFT NIET GAAT NIET OVER JOUquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
SABINE, LEG EENS EVEN UIT WAT JE DAARMEE BEDOELT
en hoe ging werk gister
en ik hou van jou
IK BEDOEL DITquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
HOEFT NIET GAAT NIET OVER JOU
welk werk
lysm
en niet zo bijdehand doenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat we ooit ruzie gehad eigenlijk. Ik weet wel dat ik altijd moet lachen om jouw avatarquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
not sure of wij intense haat voor elkaar hadden of het alweer bijgelegd was
nou omdat het best lastig is om een relatief goedkope kamer te vinden met veel oppervlakte heb ik besloten maar voor antikraak in te schrijvenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
IK BEDOEL DIT
[..]
en niet zo bijdehand doen
seks?
kan me vaag momenten herinneren dat het niet altijd koek en ei tussen ons wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat we ooit ruzie gehad eigenlijk. Ik weet wel dat ik altijd moet lachen om jouw avatar.
Maare... hoezo? Heb je een schuldgevoel?.
Oeh, heb je geroddeld over me?quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kan me vaag momenten herinneren dat het niet altijd koek en ei tussen ons wasmijn fout
Wat is je loon? Dan stort ik wel even watquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
en ik wil dat mijn loon gestort wordt verdikkeme
in welke wijk is datquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nou omdat het best lastig is om een relatief goedkope kamer te vinden met veel oppervlakte heb ik besloten maar voor antikraak in te schrijven
dan kom je in een leegstaande flat, gebouw w /e te wonen maar dan goedkoper en meer pauper
maar het is een tijdelijke oplossing
180quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is je loon? Dan stort ik wel even wat.
weet ik het, heb groningen stad/midden groningen aangegevenquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.amazon.com/Adu(...)K4RZC/ref=pd_sxp_f_i
iemand enig idee waar ik zo'n ding kan kopen
wil. zo. graag.
Doeiquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben even naar de sportschool. Doeidoei.
Succesquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef AdoraBelle het volgende:
Maar ik ben even naar de sportschool. Doeidoei.
Op Amazonnnnquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.amazon.com/Adu(...)K4RZC/ref=pd_sxp_f_i
iemand enig idee waar ik zo'n ding kan kopen
wil. zo. graag.
Erg veel langer gaat dat toch niet door meestal? Kusje opquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
al 2 dagen last van migraine, wanneer houdt dit feest op
niet sherlock. Heb heel de middag voor mijn studie sherlock gespeeld. Moest in contact komen met iemand.quote:
moest lachenquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)voor_de_liefde_.html
omg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |