Probeer nog dichterbij: Je haar links en rechts en gezicht in het midden. En dan niks anders in de foto. Aan de kwaliteit van de camera te zien al het waarschijnlijk onscherp worden maar je kan het proberenquote:
Die tweede is goed!quote:Op dinsdag 10 februari 2015 13:33 schreef politiekman het volgende:
Zowel nieuw in het dit subforum als fotografie. Maargoed, hier een aantal telefoonfoto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We zijn toch een eind gekomen met telefoonfoto's sinds de eerste 1 megapixel dingen op flipphonesquote:
Heb je een beetje controle over de settings op deze telefoon?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:32 schreef rosstek het volgende:
[ afbeelding ]
...
Nokia Lumia 1020 PureView - 34MPx - ontwikkeld in Lightroom.
Prachtige foto's. Als je had gezegd dat ze met een dslr had genomen had ik het ook geloofd.quote:
Er is een heleboel mogelijk met Lightroom, maar een goed digitaal negatief als uitgangspunt helpt ook.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 18:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Prachtige foto's. Als je had gezegd dat ze met een dslr had genomen had ik het ook geloofd.
Post processing heeft zeker wel wat bijgedragen of niet?
quote:Op vrijdag 24 juli 2015 19:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je een beetje controle over de settings op deze telefoon?Dit is echt nice.
Soms wel, soms niet, soms met Photoshop voor Windows Phone, soms met Lumia Creative Studio, en heel soms met Lightroomquote:Op maandag 28 september 2015 13:20 schreef Mirel het volgende:
Bewerken jullie ze na? Ik bijna altijd wel. Als ik niet Instagram gebruik dan is het wel een een filter in de camera app zelf (Galaxy S6). Wel is het jammere aan Instagram dat hij ze comprimeert en kleiner maakt dus gebruik ik soms ook Lightroom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |