Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
IDD, Misschien wilde hij een andere afslag nemen. Ik weet niet of daar ook nog een bos ligt?
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
01.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
01.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
04.16 : GSM waarneming Leersum
06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Veel leersum!quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:03 schreef Rachilda het volgende:
01.42 : Rijnbrug, voertuig waargenomen
01.56 : in straat Leersum, zwarte auto er achter aan / camerabeelden
01.57 : omgekeerd in straat Leersum / camerabeelden
04.16 : GSM waarneming Leersum
06.00 - 07.00 : straat in Leersum /mogelijke camerabeelden
08.00 : vindplaats vader Doornse Gat
Daarom vroeg ik dus waarop die aanname in die tweet was gebaseerd ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Mercer het volgende:
Misschien zijn die kinderen wel overgedragen, dat weet je niet.
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
lijkt mij uitgeslotenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
ja, dat zou kunnen, maar hoeft nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Schijnt dat de gsm waarneming Leersum, dat hij daar al in het Doornse gat was.. Dus opgepikt door mast in Leersum.
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Slaat idd nergens op, want pa moet ergens heenrijden om te keren en weer terugrijden. Dat dat 1,5 minuut kost geloof ik welquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank je! Goeie grond voor die aanname.
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:24:47Beeld van politie is flink vertraagd, zegt eigenaar van camera #Leersum: 'Auto kwam met een behoorlijke vaart voorbij' #vermistebroertjes reageer retweet
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt, zie je de plaatjes niet, kijk je niet even terug?
[ afbeelding ]
Dat groene is een grote verzameling bomen, ook wel bos genoemd.
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik ken daar totaal geen weg. Als het wel zo was hoefde ik niet te vragen. Ik kan het op het plaatje ook niet zo uithalen. Vermoedelijk IQ.
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen kloppen? Niemand weet vooralsnog wat hij tussen +/- 02:00 tot 08:00 uur heeft gedaan.
Was een aanname van de politie. Wisten het niet zeker. Na nieuwe beelden misschien meer duidelijkheid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:06 schreef blanket het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gehoord...maar als blijkt dat hij tussen 6:00 en 7:00 uur op de camera in Leersum rijdt...klopt dat dus niet?
Omdat ik daar de weg niet ken, wordt ik geen wijs meer uit wat er bedoeld wordt. Van/via/ naar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef eight het volgende:
[..]
Je moet ook de tekst lezen en niet alleen plaatjes kijken.
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.quote:
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef moeke1 het volgende:
Met overdracht, zou ze misschien kunnen bedoelen het wegwerken van de kinderen? Ja, ik weet ik kan het haar vragen, maar ik heb helaas geen twitter.
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:09 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar ze hadden waarneming om 4:16 uur gsm mast Leersum terwijl Jens zei dat hij toen al in Doornse gat was. Maar als hij dan tussen 6:00 en 7:00 uur op camera in Leersum is gezien...dan zou hij dus heen en weer gereden zijn ? (ik raak in de war)
Klopt (zo herinner ik het me ook althans)quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Rachilda het volgende:
[..]
volgens mij heeft Jens niet 100% beweerd dat hij al in Doornse gat om om 04.16 uur, hij doelde meer dat het niet uitgesloten kon worden (met de informatie toen)
Die twitteraar denkt dat de kinderen van auto zijn verwisseld. Als ze zijn gedrogeerd zou dat kunnen maar uiteindelijk komen ze weer bij bewustzijn en dan? Nee denk niet dat ze "overgedragen" zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
Jeeh, ik heb maar hbo gehad hoor. Ik ben idd niet universitair opgeleid. Sorry dat ik niet slimmer ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zover ik weet is 'overdragen' nog altijd geen synoniem of eufemisme voor het begrip 'wegwerken' of 'omleggen' of laten verdwijnen van de kinderen.
Jij doet er echt alles aan om zo slim mogelijk over te komen in deze topicreeks hé.
ok, ik ken dat gebied ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja (vrijwilligers), maar ik weet niet waar precies.
Politie zelf niet dacht ik (maar weet ik niet zeker)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |