Hij had maar 30 eurie bij zich. Hebben ze iig niet contant betaaldquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een uiterst waarschijnlijk scenario. Misschien even Marktplaats napluizen. Of in de GoudenGids kijken onder kinderhandelaren.
Is vermoeden van mij, maar puur omdat dat het laatste GSM signaal is, en ik heb gelezen dat dat wel vaker zo is bij een zelfmoord, soort van nog even laatste check met de buitenwereld, nog even een laatste sms bekijken of iets dergerlijksquote:
ja, dat wel, maar met welk doel? gegeven moment is de afscheidsrit toch wel klaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Verklaart wel de tijd. En hij had getankt dus kon ie rondrijden tot de tank leeg was.
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef moeke1 het volgende:
twitter:Ingeboogaers twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:25:42@JulianRubenNL Mm...dat maakt een 'overdracht' alleen nog maar aannemelijker ! reageer retweet
Al meer info??quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onbevestigd gerucht (wacht op de bron):
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
De politie gaat bij een eetcafé in Leersum videobeelden ophalen waarop te zien is dat de auto van de vader tussen 06.00 en 06.30 uur voorbij rijdt.
twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op wat voor een bericht reageert deze Miss Marple?
Ik denk dat ze een handlanger bedoelen...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Overdracht??? en wat is de reactie op deze tweet?
Plotwending!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Wow, jij bent een goede speurder! complimentenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]twitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:28:48Politie komt zometeen beeld van de camera ophalen dat tussen 6 en 7 's ochtends is gemaakt. Is de auto daarop te zien, richting #Doorn? reageer retweet
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
Knuppel op z'n andere tweets ook over de richting.... hij spreekt over "richting Leersum" terwijl je Leersum daar al bijna uit bent.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
waar heb jij het vandaan dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Rachilda het volgende:
[..]
bizar joh! wat heeft die man toch een partijtje rondgereden die nacht
Echt, ga zelf eens normaal doen, je begrijpt kennelijk niet eens hoe de post van Copycat bedoeld is, dus waarom je zo uit je dak gaat is me een raadsel, maar ik vermoed dat het IQ-gerelateerd is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jemig, sherlock. Kun je ff normaal doen? Anders reageer niet. Frustreert alleen maar.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
oud nieuws van Dennistwitter:DvanOmmeren twitterde op woensdag 15-05-2013 om 14:49:35De beelden die de politie gisteren vrij gaf zijn hier gemaakt, bij dit eethuis in #Leersum #vermistebroertjes http://t.co/F5uBpLcJE2 reageer retweet
Zijn al iets oudere kinderen he, denk dat die ook wel borden kunnen lezen, helemaal de oudste.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat vind ik niet eens zo bizar als de kinderen denken dat ze op vakantie naar Luxemburg gaan. Da's best een eind rijden. Dat pa een rondje reed zullen ze niet gemerkt hebben, maar als Luxemburg ineens dichterbij lag, tja, misschien was ze dat wel opgevallen. Onderweg af en toe stoppen, is ook heel normaal als je op vakantie gaat. Wellicht waren die jongens dat ook gewend.
Ik denk daarom dat ze misschien dichter bij huis/haar huis zijn, dan ver weg.
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik stel een vraag over een tweet, kweenie waarom jouw panty daarvan in de twist gaat... Of ben jij die Twitteraar?
Ik denk dat Leandra het bij het juiste eind had ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef moeke1 het volgende:
Och mens, wordt moe van jou. Een beetje speculeren en dan weet je vast of ik de twitteraar ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |