abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126534403
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:36 schreef Lpunt het volgende:
Sowieso is het overgrote deel Nederlands als we spreken over geweld tegenover vrouwen.
offtopic maar 80% van wat er in de blijf van mijn lijf huizen zit is islamitisch dus onzin!

quote:
Overvallen worden ook het meeste door Nederlanders gepleegd.
overvallen worden door alle rassen wel gepleegd, maar het is een feit dat 80% van de marokaanse jongeren in aanraking komt met de politie.
quote:
Hoe dit te voorkomen is, weet ik niet. Ik vind het heel erg naar en ik denk dat we het ook moeten zoeken bij de gemeenschap. Niet per definitie familieleden maar alle Nederlanders samen; naar ons willen ze luisteren en wij zijn ook wel verantwoordelijk.
:')
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_126534496
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En wat is nu de realiteit, Misty Eyes? Kun je dat nu eens een keer gewoon zeggen?
dat marokaanse jongeren alle records breken als het gaat om fraude en criminaliteit en ze absoluut niet weten wat respect en verantwoordelijkheid is.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:13:11 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_126534515
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat marokaanse jongeren alle records breken als het gaat om fraude en criminaliteit en ze absoluut niet weten wat respect en verantwoordelijkheid is.
En wat gaan we daar aan doen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_126534597
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

En wat gaan we daar aan doen?
dat is een goeie vraag tot nog toe ben je een racist als je dit probleem erkent :') misschien moeten we daar eens starten... verder sluit de politiek zijn ogen nog steeds voor dit probleem en dat vind ik zorgelijk.
pi_126534678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:25 schreef Elan het volgende:
Kankerlijers zeg. Hopelijk komt er weer zo'n publieke klopjacht en moeten deze laffe honden diep, diep door het stof.
Nee, die mogen dan een kopje thee komen drinken bij een zekere oud-burgemeester van Amsterdam.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_126534799
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:51 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Als je dat hanteert als cijfermatige bron kan ik me voorstellen dat je info niet helemaal accuraat is.
We hebben een aantal media die bijvoorbeeld potenrammen door autochtonen wegmoffelen en zelfs bij het overnemen van een artikel het signalement 'blank' weglaten terwijl ze voor de rest de letterlijke tekst overnemen. Dan hebben we ook een aantal users die het nieuws afspeuren op berichten van misdrijven door Marokkanen en helemaal nooit nieuws over een misdrijf plaatsen wanneer daar geen Marokkanen bij betrokken zijn of lijken. En dan hebben nog een heleboel fokkertjes die als vliegen op de stront duiken en totaal niet geinteresseerd lijken in misdrijven door autochtonen gepleegd.

Vervolgens gaan ze dan roepen dat het bij dit soort berichten áltijd Marokkanen zijn. Als je die andere berichten negeert wel ja, en dan gaan ze roepen dat het daarom terecht is dat alle Marokkanen erop worden aangeken... |:( Ja, er is een oververtegenwoordiging in de criminaliteitsstatistieken, maar er is daar bovenop ook nog eens een gemaakt oververtegenwoordiging in het nieuws, en daar weer bovenop een oververtegenwoordiging op fok. Maar als drie autochtone mannen zomaar iemand ernstig mishandelen met kapotte fles dan verontwaardigde dat jou blijkbaar niet zodanig dat je in dat topic ook moest reageren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_126534980
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

We hebben een aantal media die bijvoorbeeld potenrammen door autochtonen wegmoffelen en zelfs bij het overnemen van een artikel het signalement 'blank' weglaten terwijl ze voor de rest de letterlijke tekst overnemen. Dan hebben we ook een aantal users die het nieuws afspeuren op berichten van misdrijven door Marokkanen en helemaal nooit nieuws over een misdrijf plaatsen wanneer daar geen Marokkanen bij betrokken zijn of lijken. En dan hebben nog een heleboel fokkertjes die als vliegen op de stront duiken en totaal niet geinteresseerd lijken in misdrijven door autochtonen gepleegd.

Vervolgens gaan ze dan roepen dat het bij dit soort berichten áltijd Marokkanen zijn. Als je die andere berichten negeert wel ja, en dan gaan ze roepen dat het daarom terecht is dat alle Marokkanen erop worden aangeken... |:( Ja, er is een oververtegenwoordiging in de criminaliteitsstatistieken, maar er is daar bovenop ook nog eens een gemaakt oververtegenwoordiging in het nieuws, en daar weer bovenop een oververtegenwoordiging op fok. Maar als drie autochtone mannen zomaar iemand ernstig mishandelen met kapotte fles dan verontwaardigde dat jou blijkbaar niet zodanig dat je in dat topic ook moest reageren.
Toe maar. Straks ga je nog vertellen dat al deze users de statistieken over criminele Marokkanen van het CBS en de politie hebben gemanipuleerd door de computersystemen van deze organisaties te hacken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 15:23:01 ]
pi_126535047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dat is een goeie vraag tot nog toe ben je een racist als je dit probleem erkent :') misschien moeten we daar eens starten... verder sluit de politiek zijn ogen nog steeds voor dit probleem en dat vind ik zorgelijk.
Dat probleem wordt al benoemd sinds de moord op Van Gogh. Vaak echter alleen door het benoemen van de afkomst. Niet door ook maar enige analyse wat het probleem dan is. Om vervolgens snel weer door te rennen naar het volgende 'incident' om weer het zelfde te roepen. Zowel in de politiek als hier.

Tot in het volgende topic!
pi_126535114
quote:
[..]

Ik kies topics omdat er iets bijzonders inzit of rare opmerkingen zie. Een oma'tje die haar arm gebroken wordt en een user die vervolgens zegt dat je dat moet negeren, is voor mij reden om te reageren. Wat jij er verder achter zoekt moet je zelf weten.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_126535144
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Dat probleem wordt al benoemd sinds de moord op Van Gogh. Vaak echter alleen door het benoemen van de afkomst. Niet door ook maar enige analyse wat het probleem dan is. Om vervolgens snel weer door te rennen naar het volgende 'incident' om weer het zelfde te roepen. Zowel in de politiek als hier.

Tot in het volgende topic!
Ach, volgens de PvdA is er geen probleem dus dan wordt het ook moeilijk om de oorzaken te analyseren.

Het zijn echt niet de 'roepers' zoals jij ze noemt die een analyse van de oorzaken tegenhouden, maar juist personen zoals jij die continu beweren dat de roepers het bij het verkeerde eind hebben en dat er helemaal geen probleem is.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2013 15:26:46 ]
pi_126535205
quote:

[..]
Ja, er is een oververtegenwoordiging in de criminaliteitsstatistieken
Je haalt hiermee je eigen stelling onderuit. Maar dat klopt als een bus.

[ Bericht 20% gewijzigd door Misty_eyes op 17-05-2013 13:57:20 ]
pi_126535286
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:26 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Je haalt hiermee je eigen stelling onderuit. Maar dat klopt als een bus:

[ afbeelding ]
Hoho, racisme dit hoor! Wie zegt ons niet dat deze cijfers gemanipuleerd zijn om Marokkanen in een slecht daglicht te stellen? Of misschien hebben rechtse organisaties het CBS wel gehacked en zijn deze cijfers gemanipuleerd. Ik zou zo'n tabel maar voor je houden, want dit is echt dikke discriminatie!
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:30 #63
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_126535475
Het dagelijkse calimero topic ^O^
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:32:59 #64
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_126535497

Ze zien eruit als van de leeftijd 15~20 en zullen nog wel op een VMBO school zitten. Denk dat er genoeg schoolgenoten hun zullen herkennen en aangeven.
pi_126535512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ach, volgens de PvdA is er geen probleem dus dan wordt het ook moeilijk om de oorzaken te analyseren.

Het zijn echt niet de 'roepers' zoals jij ze noemt die een analyse van de oorzaken tegenhouden, maar juist personen zoals jij die continu beweren dat de roepers het bij het verkeerde eind hebben en dat er helemaal geen probleem is.
Vreemde conclusie. Volgens mij ontken ik nergens het probleem, maar benoem ik dat er weinig constructiefs gebeurd.
  Redactie Frontpage woensdag 15 mei 2013 @ 15:44:50 #66
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_126536076
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Nee, als we dit soort berichten negeren zal het alleen maar toenemen en gewelddadiger worden. Tering, wat is dit voor kleuterklas niveau.
Omdat jij falende superlatieven gebruikt is dit zeker van een kleuterklas niveau.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:44:55 #67
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_126536081
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hoho, racisme dit hoor! Wie zegt ons niet dat deze cijfers gemanipuleerd zijn om Marokkanen in een slecht daglicht te stellen? Of misschien hebben rechtse organisaties het CBS wel gehacked en zijn deze cijfers gemanipuleerd. Ik zou zo'n tabel maar voor je houden, want dit is echt dikke discriminatie!
Inderdaad.

Want er zijn legio Nederlanders die zich schuldig maken aan strafbare feiten, Discriminatie echter is uit den boze omdat het alleen maar weer uitlokt tot negatieve tegengeluiden. Behalve enkele raddraaiers kennen we hier genoeg welgemanierde en vriendelijke marokkaanse stadsgenoten die bovendien ook nog goede functies bekleden.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_126536287
quote:
14s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Discriminatie echter is uit den boze
Dat ben ik uiteraard met je eens.

[ Bericht 4% gewijzigd door Misty_eyes op 17-05-2013 14:03:42 ]
  woensdag 15 mei 2013 @ 15:57:00 #69
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_126536752
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Te gek voor woorden: je ogen sluiten voor de realiteit.
Frutsel wil gewoon een normale discussie. Kijk naar Reddit, daar zie je dat ook op dit onderwerp gewoon normale discussies mogelijk zijn met goede onderbouwingen in plaats van mensen die meteen wat scheldwoorden roepen met de afkomst van de dader erbij. Discussiewijs gezien heb je daar niets aan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_126536894
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat jij falende superlatieven gebruikt is dit zeker van een kleuterklas niveau.
Nietus, jij doet dat!
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_126536998
quote:
Op het moment dat zij op station Voorschoten uitstapte, bleken de drie de trein ook te hebben verlaten.
Wat is deze?
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:10:17 #72
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_126537456
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Misty_eyes het volgende:

[..]

Dat ben ik uiteraard met je eens maar wat is er precies discriminerend aan deze statistieken?
Dat werd al gezegd.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_126537500
quote:
7s.gif Op woensdag 15 mei 2013 16:10 schreef Scjvb het volgende:

[..]

Dat werd al gezegd.
Wat?
pi_126537761
En weeeer zijn het de Marokkanen....

Coincidence? I think not.
There are only 151 Pokémon.
  woensdag 15 mei 2013 @ 16:25:17 #75
37149 slashdotter3