PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Met 73 pace ofzo waarschijnlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:
ZabaletaEindelijk een degelijke Argentijnse RB.
Gerrardquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:28 schreef Maver24 het volgende:
alle topics op het EA forum met deze foto worden heel erg snel verwijderd, wtf :S. foto schijnt op Facebook van EA te hebben gestaan
Klasse Maver!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:24 schreef Maver24 het volgende:
LOL, ik zie een foto op het EA forum van een BPL TOTS, wordt tie heel snel verwijderd, hier het plaatje, zeg maar wat je er van wilt vinden
[ afbeelding ]
Zentral Offensief Mittfielderquote:
ZDM.quote:
Wel zielig om mensen daar voor te bannenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:33 schreef Maver24 het volgende:
Foto is dus wel echt, anders gaat robb het niet zeggen in een sticky topic dat niemand er over mag praten
Ditquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:34 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wel zielig om mensen daar voor te bannen
Mooi toch??quote:
Futheadquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef zerokil het volgende:
Vote ff,
http://www.futhead.com//fifa/squads/10638076/
En dan elke wedstrijd door EA genaaid wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Ronaldo - TOTY Benteke - TOTY Hazard
Ik voel er bloed inkomen
Waarschijnlijk staan ze na 6 wedstrijden weer allemaal op de tradepile jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En dan elke wedstrijd door EA genaaid worden
Heb ik ook vaakquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarschijnlijk staan ze na 6 wedstrijden weer allemaal op de tradepile ja
Gewoon even voor 40 euro pakjes open trekken Maverstylequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar ik kan toch geen enkele van die spelers betalen
Tja. Over 5 maanden gebruiken we de coins toch niet meer johquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik ook vaakHoeveel coins ik wel niet kwijt ben door Ea tax omdat ik dan weer 5 wedstrijden met een speler van 500K + wilde spelen.
Nah, ik verkoop mn Robben wel, daar kon ik toch niet mee omgaan. Hopen dat Van Persie's IF flink daalt door deze TOTS.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon even voor 40 euro pakjes open trekken Maverstyle
Dat komt me wel erg bekend voor, haha, ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb ik ook vaakHoeveel coins ik wel niet kwijt ben door Ea tax omdat ik dan weer 5 wedstrijden met een speler van 500K + wilde spelen.
Fraai team ouwe, je vindt het vast niet erg als ik hem namaak?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ondertussen deze maar gemaakt als backupteam voor <7k
http://wefut.com/squad/1450
Nog goedkope (<1k) verbeteringen mogelijk?
Uiteraard niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fraai team ouwe, je vindt het vast niet erg als ik hem namaak?
pellisierquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:
Arbeloa eruit voor Juanfranquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Frey op doel en een normale RBquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:44 schreef Hoogstaande het volgende:
Ja die had ik eerst, maar die heeft high attacking wr, staat dan niet de hele tijd mn rechterkant open?quote:
bij backs niet zo erg. die zijn wel weer op tijd terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die had ik eerst, maar die heeft high attacking wr, staat dan niet de hele tijd mn rechterkant open?
Frey, goeie tipquote:
Ok, haal ik m toch weer terug.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bij backs niet zo erg. die zijn wel weer op tijd terug.
Zal inderdaad wel meevallen, Benat kan het eventueel ook nog overnemenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:49 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja die had ik eerst, maar die heeft high attacking wr, staat dan niet de hele tijd mn rechterkant open?
Ja. Die had ik idd in de peilig. Dan krijgt Koulou 9 chem, Maaaar dan hebben Mangala en Sirigu nog 7 chem.quote:
Helton de goal inquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Die had ik idd in de peilig. Dan krijgt Koulou 9 chem, Maaaar dan hebben Mangala en Sirigu nog 7 chem.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:56 schreef Nickskuh het volgende:
[..]
Wissel mangala en koulou iig om voor konko?
SIF Mandanda op doel en dan Tremoulinas SIF op LBquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verzwakt het centrum
Boeiend?quote:
tja. Negers op doel.... Heb het er niet zo op. Maar als ik een ieder achterin op 9 chem wil krijgen weinig andere keuzequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:58 schreef vandermar het volgende:
[..]
SIF Mandanda op doel en dan Tremoulinas SIF op LB
of IF Ruffier, of Helton.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja. Negers op doel.... Heb het er niet zo op. Maar als ik een ieder achterin op 9 chem wil krijgen weinig andere keuze
Maak een video met die foto erin. TOTS BPL Leaked en bam 1000 viewsquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:35 schreef Djeetje het volgende:
Williams van Swansea ook ?
Dat word ech een baas denk ik.
Die kans is wel erg groot denk ik, goede promotie van je filmpjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maak een video met die foto erin. TOTS BPL Leaked en bam 1000 views
Snel doen dikke
Neen. Diakite zal ik alleen doen in 352 op de middelste CB. Een Walcott of soortgelijke speler rent er zo voorbijquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haal die Kabouter eruit en doe Diakite op RCB.
Hoe bevalt Moses? Vond de NIF wel aardig namelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Snel doen dikke
Btw Hazard RM!
Cech is wel niceGerrard wtf..
Ik zou ze allemaal wel willen, maar dat gaat hem niet worden. Misschien TOTS Mata en Cech. Hazard RM hoeft niet want heb MOTM Moses
Weet niet, maar paar potjes mee gespeeld, heb het team al een tijd niet meer tussen mijn squads staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Hoe bevalt Moses? Vond de NIF wel aardig namelijk.
Valt wel mee hoor, kracht + lengte compenseert dat makkelijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Neen. Diakite zal ik alleen doen in 352 op de middelste CB. Een Walcott of soortgelijke speler rent er zo voorbij
quote:
+workratesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, kracht + lengte compenseert dat makkelijk.
Heb ik nu echt geen tijd voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Snel doen dikke
Btw Hazard RM!
Cech is wel niceGerrard wtf..
Ik zou ze allemaal wel willen, maar dat gaat hem niet worden. Misschien TOTS Mata en Cech. Hazard RM hoeft niet want heb MOTM Moses
daar kan je dan gewoon menez of valbuena neer zetten. net welke franse debiel je wel ligtquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wel vet, alleen ligt Ben Arfa mij totaal niet
Wil je voor mij ook een pakje openen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga denk ik vanavond 200k aan pakjes openen, gewoon omdat het kan
#YOLOquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben er uit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
daar kan je dan gewoon menez of valbuena neer zetten. net welke franse debiel je wel ligt
Doe het maar zelf, krijg ik op me kop als er niks inzit, heb ik het weer gedaan, hahaquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:10 schreef zerokil het volgende:
[..]
Wil je voor mij ook een pakje openen.
Je hebt altijd zo veel geluk..
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:09 schreef Maver24 het volgende:
owquote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:50 schreef Maver24 het volgende:
ik laat liever coins verspillen over aan andere mensen
2 minuten na die post opende je ook al een 35k pakje,quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol, maar dit is een speciale dag , dan mag het
hoe ziet hij er dan uiteindelijk uit ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben er uit.
Ik ga Kaboul centraal zetten met Mangala. Koulou op de TP. Kan ik IF Konko op rechts zetten, en Lloris in de goal
Hoe vind jij hem nou, ik wil em eigenlijk wel weer halen maar hij beviel me niet helemaal, misschien weer een kans geven ?, ik wil em op de CAM hebben staan in 352quote:
haha, kerel, je woont samen toch? Wordt je vriendin nou niet gillend gek van je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:15 schreef Maver24 het volgende:
[..]
lol, maar dit is een speciale dag , dan mag het
Veel beter dan ik verwacht hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe vind jij hem nou, ik wil em eigenlijk wel weer halen maar hij beviel me niet helemaal, misschien weer een kans geven ?, ik wil em op de CAM hebben staan in 352
Neehoor, die doet haar eigen ding wel, en ik ook mijn eigen ding, no problemo, gelukkig vind zij gamen ook leuk, ze speelt vaak op de 3DS, nu met Paper Mario bezig en Luigi Mansion 2 ,quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, kerel, je woont samen toch? Wordt je vriendin nou niet gillend gek van je?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoe ziet hij er dan uiteindelijk uit ?
Ik kan me van jou als persoon echt niks voorstellenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:18 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Neehoor, die doet haar eigen ding wel, en ik ook mijn eigen ding, no problemo, gelukkig vind zij gamen ook leuk, ze speelt vaak op de 3DS, nu met Paper Mario bezig en Luigi Mansion 2 ,
the mistery guyquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan me van jou als persoon echt niks voorstellen
Van de meeste hier kan ik wel een aardig beeld vormen van of heb ik iets in mijn hoofd van wat voor mensen het zijn maar bij jou is het echt gissen
Is ook niet negatief bedoeld hoor begrijp me niet verkeerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:22 schreef Maver24 het volgende:
[..]
the mistery guy. neehoor, ben gewoon een hollandse jongen van 29, bijna 30
. laatste jaar HBO Informatica op het HRO
7 chem... shame on youquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Koulou is trouwens 45K goedkoper dan toen ik m kocht
http://wefut.nl/squad/1426quote:
Ik ben niet echt een website bouwer maar ik weet wel een beetje hoe het in elkaar zit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is ook niet negatief bedoeld hoor begrijp me niet verkeerd
Ah oke nice, jij had dus ook wefut kunnen bouwen?
mja wat heb je gebouwd om goede packs te krijgen dan?!,quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een website bouwer maar ik weet wel een beetje hoe het in elkaar zit.
Bij mij is het niet moeilijk.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik kan me van jou als persoon echt niks voorstellen
Van de meeste hier kan ik wel een aardig beeld vormen van of heb ik iets in mijn hoofd van wat voor mensen het zijn maar bij jou is het echt gissen
Volgens mij is Rijst een chineesquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef vandermar het volgende:
Ik kan mij van bijna niemand een beeld vormen. Ik weet wie Lindgren is met zijn hoofd en dat is het wel
Nicequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1426
Het was ff wennen, maar het speelt nu geweldig. Heeft alles wat ik nodig heb
Kun je php en javascript (jquery)?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:24 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ben niet echt een website bouwer maar ik weet wel een beetje hoe het in elkaar zit.
Thanks. Mijn andere team is nog ietsje beter qua spelquote:
TheDjeetjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:26 schreef marcie216 het volgende:
Djeetje. Wat is jouw youtube kanaal :p?
Als Vela niet werkt, dan doe ik toch maar IF Maria. Alleen vond ik Maria vorig jaar zoquote:
Robb moet weten wanneer hij zijn muil moet houdenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:30 schreef Maver24 het volgende:
Robb heeft een nieuwe statement gemaakt op het EA forum
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als Vela niet werkt, dan doe ik toch maar IF Maria. Alleen vond ik Maria vorig jaar zodat ik m dit jaar niet meer geprobeerd heb.
Kijk nu hidden gem Cristiano met jou commentaar, schrijf jij je tekst op en lees je het dan voor? Het klinkt namelijk nogal statisch, let wat meer op je intonatie.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
TheDjeetje
http://m.youtube.com/user/TheDjeetje?feature=guide
Dit moet een troll zijnquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kijk nu hidden gem Cristiano met jou commentaar, schrijf jij je tekst op en lees je het dan voor? Het klinkt namelijk nogal statisch, let wat meer op je intonatie.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:05 schreef Kamikazie het volgende:
Zo weinig zin om te gaan studeren leren
Eerst het Mexicaantjequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]oplossen met maria banega en TOTS zabaleta
![]()
?quote:
doe ik niet aanquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Kamikazie het volgende:
Speciaal voor Thorben voor bij het fitnessen
Die van Cristiano was niet heel goed.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kijk nu hidden gem Cristiano met jou commentaar, schrijf jij je tekst op en lees je het dan voor? Het klinkt namelijk nogal statisch, let wat meer op je intonatie.
Moet zeggen dat het best een goede vid is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:
Djeetje, je laatste video is al stukken beter.
Ga zo door.
Gisteren hier hele discussie geweest over zijn video's en commentaar erop en kritiek etc vandaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
?
Had die van Cristiano aangeklikt omdat daar 'Dutch Commentary' bij stond, zie nu pas dat er bij meer video's commentaar zit. Commentaar bij je laatste video is al een stuk beter.
Discussie? Fittie jonge!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gisteren hier hele discussie geweest over zijn video's en commentaar erop en kritiek etc vandaar
Ben er nu bezig met een van Finn MOTM niemand heeft die nog gedaan en op EA forum vragen ze er omquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:38 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het best een goede vid is.
Ik wil best het commentaar inspreken als ik de helft van de omzet krijg.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben er nu bezig met een van Finn MOTM niemand heeft die nog gedaan en op EA forum vragen ze er om
Moet ik wel gewoon wat basic engels zinnen doen en vaak opnieuw denk ik voordat het goed is.
Ik speelde 352.... dus zonder RB? Bedoel je de RM, of de RCB?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef poker4lifee het volgende:
wie was nou d ie rb die je tegen mij gebruikte Toefjes?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:41 schreef Djeetje het volgende:
Moet ik wel gewoon wat basic engels zinnen doen en vaak opnieuw denk ik voordat het goed is.
oh goed punt lol, allebei dan maarquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde 352.... dus zonder RB? Bedoel je de RM, of de RCB?
''MOET JE GEWOON KOPEN IS GEWOON GOEI'N HANDEL GOEIE LONGSHOTS IS GEWOON HELEMAAL TOP''quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil best het commentaar inspreken als ik de helft van de omzet krijg.
Moet mijn Ferrari nog af betalen en wil het dus ook louter in contanten krijgen.
Zon plastic koekblik kopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik wil best het commentaar inspreken als ik de helft van de omzet krijg.
Moet mijn Ferrari nog af betalen en wil het dus ook louter in contanten krijgen.
Op RM had ik Maggio en op RCB TOTY Bocchettiquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh goed punt lol, allebei dan maar
Tijd maken want op deze manier krijg je nooit die Bentley,quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb ik nu echt geen tijd voor
Zit op school tot 16:15 en om 16:45 moet ik alweer weg.
Ja ze moeten ook nog speciaal laten maken he.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tijd maken want op deze manier krijg je nooit die Bentley,
Ik zit dus goed te leren, lekker gaan weet je wel. Dus ik had honger gekregen ... zijn de worstenbroodjes opquote:
Tot hoelaat hadden jullie gespeeld?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
de worstenbroodjes zijn op
ik herhaal
de worstenbroodjes zijn op
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zit dus goed te leren, lekker gaan weet je wel. Dus ik had honger gekregen ... zijn de worstenbroodjes op
Ik hoopte eigenlijk dat ik het voor mezelf kon houden maar de tijd is gekomen om het openbaar te maken... Ik lees niet alles posts. Zo, ik heb het gezegd! Wat een opluchting!quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Gisteren hier hele discussie geweest over zijn video's en commentaar erop en kritiek etc vandaar
Peter Crouchquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Thorb het volgende:
ik heb een 2500 coins silver pack geopend. jullie mogen raden wie erin zat,
een spelerquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Thorb het volgende:
ik heb een 3750 coins silver pack geopend. jullie mogen raden wie erin zat,
Umitoetoetiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:50 schreef Thorb het volgende:
ik heb een 3750 coins silver pack geopend. jullie mogen raden wie erin zat,
pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
een aantal andere letters die erin voorkomen zijn u o l e f
Derk Thulani Fischer?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Nathan Delfounesoquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Deulofeu TOTSquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:54 schreef Thorb het volgende:
Waaatquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Toch leuk zo'n spelletje om de middag te breken?
Sinds wanneer verwijst ik naar kamikazie?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je mag een potje spits als ik Any ben. Ik was gister wel weer goed moet ik zeggen...
400k?quote:
Delfouneso?quote:
Tobi was on fire toen jullie weggingen gisterquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee je mag een potje spits als ik Any ben. Ik was gister wel weer goed moet ik zeggen...
Jonge ik zeg toch verkeerd gelezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:59 schreef Thorb het volgende:
Hmm voor 400k hebben we wel een deal Timmy. Hij is wel 5atb dus je kan wel 5k korting krijgen...
Gister ging het toch niet heel goed? Had ook maar een paar potjes gespeeld.quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Tobi was on fire toen jullie weggingen gister
ik vond je wel solide spelen andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:05 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Gister ging het toch niet heel goed? Had ook maar een paar potjes gespeeld.
Vergeleken met jou is iedereen Messi 2.0quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik vond je wel solide spelen anders
haters gaan hatenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Vergeleken met jou is iedereen Messi 2.0
Ja het ging ook niet slecht, maar als spits speel je pas goed als je een hattrick scoort...quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sorryquote:
Moet je nagaan hoe goed hij anders is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:11 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
PS3?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:14 schreef Jonnsie het volgende:
Coins gezocht!iemand interesse in verkoop?
zou het geweldig kunnen waarderen!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef Maver24 het volgende:
TOTS Borja Valero op CDM of gewoon op CM . wil em in me serie A team kwijt maar ik merk wanneer ik em op CDM heb staan dat hij teveel meters moet afleggen en daardaar snel moe wordt want hij komt veel mee naar voren
neehoor,quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]Vorige keer was toch de vraag of hij CF of CAM moest?
Echt welquote:
Dat was toen inderdaad dat ik Borja wilde gaan gebruiken in me BPL team en toen was de enige positie de CAM of CF positie maar daar was ik al gauw van af gestapt. Ik wil em nu in me serie A team neerzetten dus komt de vraag, op CDM of gewoon op CM,quote:
Nergens. Flutspelerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat was toen inderdaad dat ik Borja wilde gaan gebruiken in me BPL team en toen was de enige positie de CAM of CF positie maar daar was ik al gauw van af gestapt. Ik wil em nu in me serie A team neerzetten dus komt de vraag, op CDM of gewoon op CM,
Ja dat toernooi heb je ook nog, zou wel leuk zijn, moet tie wel een beetje fatsoenlijk spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef vandermar het volgende:
Ik hoop dat er ook speciale kaarten voor het jeugd EK komen.
DOe mij maar een iMOTM VIlhena
OF iMOTM Martins Indi of de Vrijquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat toernooi heb je ook nog, zou wel leuk zijn, moet tie wel een beetje fatsoenlijk spelen
ik zit op school nu via team viewer dan moet de pc van school toch sneller zijnquote:
Denk t.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zit op school nu via team viewer dan moet de pc van school toch sneller zijn
?
Nee want jouw computer thuis upload en het netwerk van je school download.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ik zit op school nu via team viewer dan moet de pc van school toch sneller zijn
?
heeft het dan ook niet te maken met mijn internet ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee want jouw computer thuis upload en het netwerk van je school download.
En het downloaden gaat nooit sneller dan dat je het upload![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
Weer met 2 tabbladen aan het posten!?,
Ga er maar niet vanuit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:25 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja dat toernooi heb je ook nog, zou wel leuk zijn, moet tie wel een beetje fatsoenlijk spelen
Jep want het uploaden van jouw computer gaat via jouw internet verbinding.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Djeetje het volgende:
[..]
heeft het dan ook niet te maken met mijn internet ?
Zag het ja, die Gerrard is echt onzinquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:29 schreef Rijst het volgende:
89 Gerrard, 89 Cazorla, 86 Fellaini, 81 Benteke, 84 Michu
Lampard zit er wel in? Lampard zou het 100x eerder meoten zijn.quote:
dan word het moeilijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep want het uploaden van jouw computer gaat via jouw internet verbinding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
JoeydeKoala ontmaskert
Koala's kunnen niet ontmaskert worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee die zit in het TOTWquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lampard zit er wel in? Lampard zou het 100x eerder meoten zijn.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Ajacied7 het volgende:
JoeydeKoala ontmaskert
ontmaskerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ontmaskerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Koala's kunnen niet ontmaskert worden!Smile like you mean it
www.wefut.com
Ik wil ze allemaal wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil alleen Michu als die betaalbaar wordt en Williams
Had beter TOTS kunnen zijn met 70 pace ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat denk je dat ie gaat kosten?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil ze allemaal wel.
Ga eerst alleen Cazorla proberen te kopen, maar misschien moet er eerst gehandeld worden
21 jaar en dan nog Minecraft spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heet PietjePelle op minecraft
Helaas kan mijn laptop het niet draaien
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:36 schreef vandermar het volgende:
Ik heet PietjePelle op minecraft
Helaas kan mijn laptop het niet draaien
21 jaar en dan nog zo moeten reagerenquote:
Zoiets is het jaquote:
Ik ben net begonnen met zoeken. Ik wacht tot het TOTW bekend is maar we weten het TOTW toch al lang.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Djeetje het volgende:
er zijn nu gewoon bijna geen deals te vinden
ja ik zit nu op school.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen met zoeken. Ik wacht tot het TOTW bekend is maar we weten het TOTW toch al lang.
Fucking bazen spel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef Djeetje het volgende:
ik heb 1x minecraft gedaan en vond er geen zak aan.
Snap niet eens wat het doel van het spel is beetje nutteloos dingen bouwen ?
400k?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wat denk je dat ie gaat kosten?
Ik hoop 300k ofzo maar zal wel duurder worden
Zal het maar eens een keer proberen dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Fucking bazen spel.
Wat is het nut van fifa? Beetje spelen tegen verdedigende mensen
Geen idee, ik speel het nooit. Ik heb het alleen gekochtquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal het maar eens een keer proberen dan.
Is het alleen neit fakking kut om al die blokjes etc te verzamelen ?
ohhh oke vaag dan kan dan niet aan de workrates gelegen hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op RM had ik Maggio en op RCB TOTY Bocchetti
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, ik speel het nooit. Ik heb het alleen gekocht
Kan niet. Of je moet mijn gegevens wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Koop het ook voor mij of kan je het delen met iemand ?
Het lag aan mij ook deels. Had al moeten stoppen, want was slaperig. En jij liet me ook niet voetballen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ohhh oke vaag dan kan dan niet aan de workrates gelegen hebben
De reden waarom ik dat niet doe is, omdat ik dan mijn eigen handel manier verpest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:46 schreef Kamikazie het volgende:
Djeetje zou SMLENO video's moeten maken, garantie voor views!!
gegevens van wat ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan niet. Of je moet mijn gegevens weten
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef dion_v_k het volgende:
Sowieso vanavond mijn coins er doorheen jagen
Nou je moet een account aanmaken om het te kunnen spelen.quote:
Mensen die normaal niet opletten gaan dan door die video's wel opletten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
De reden waarom ik dat niet doe is, omdat ik dan mijn eigen handel manier verpest.
Kan je dat spel niet van hun site downloaden en dan een account aanmaken waarvoorr je moet betalen ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou je moet een account aanmaken om het te kunnen spelen.
ja ik moet echt het voetbal proberen te belemmeren tegen zulke teams anders word ik zo overlopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het lag aan mij ook deels. Had al moeten stoppen, want was slaperig. En jij liet me ook niet voetballen.
en mensen die SMLENO onderschatten doen dat ook niet meerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mensen die normaal niet opletten gaan dan door die video's wel opletten.
100K gaat erin vanavondquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef dion_v_k het volgende:
Sowieso vanavond mijn coins er doorheen jagen
Alleen kan hij tenmiste nog die heel to heel nu en voor mij werkt kappen met een 3* skiller dan met een 2* skiller.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef poker4lifee het volgende:
Prima video trouwens DjeetjeAlleen dat 3* skills zodat hij oa kan kappen klopt niet echt want elke speler in het hele spel kan dat, 2* voor nodig
yeah heel to heel wel idd puur het eerste waar ik op doelde, lekker boeiend ook verder maar dacht zeg het ffquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen kan hij tenmiste nog die heel to heel nu en voor mij werkt kappen met een 3* skiller dan met een 2* skiller.
Neenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kan je dat spel niet van hun site downloaden en dan een account aanmaken waarvoorr je moet betalen ?
Not yet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef Djeetje het volgende:
Iemand uit FOK! die die reacties heeft geplaatst onder mijn video's ?
Anders heb ik wat fans er bij van buiten FOK!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yeah heel to heel wel idd puur het eerste waar ik op doelde, lekker boeiend ook verder maar dacht zeg het ff
Heel tot heel kan ook met 2* skill.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Alleen kan hij tenmiste nog die heel to heel nu en voor mij werkt kappen met een 3* skiller dan met een 2* skiller.
ja via fake shot alleen is die niet zo effectiefquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heel tot heel kan ook met 2* skill.
ja klopt voel me nu ook meer op mijn gemak bij mijn video'squote:
Zit in iig progressie in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
ja klopt voel me nu ook meer op mijn gemak bij mijn video's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |