abonnement Unibet Coolblue
pi_126565056
Ik studeer al 3 jaar in den bosch, maar heb verder weinig met de omgeving daar. Ik ga er naar school en daarna weer gelijk terug naar huis. Toch zit ik eraan te denken om volgend jaar daar op kamers te gaan. Is den bosch leuk als studentenstad. Zijn er leuke studentenverenigingen? En hoe is het uitgaan, meeste kroegen die ik ken komt volk rond de 25 jaar terwijl ik zelf pas 19 ben. Iemand ervaringen?
pi_126569903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef discotex2 het volgende:
Ik studeer al 3 jaar in den bosch, maar heb verder weinig met de omgeving daar. Ik ga er naar school en daarna weer gelijk terug naar huis. Toch zit ik eraan te denken om volgend jaar daar op kamers te gaan. Is den bosch leuk als studentenstad. Zijn er leuke studentenverenigingen? En hoe is het uitgaan, meeste kroegen die ik ken komt volk rond de 25 jaar terwijl ik zelf pas 19 ben. Iemand ervaringen?
Ik ga er sowieso in september op kamer _O_ yesyesyesyes kannie wachten. Wat maakt het uit dat je pas 19 bent, ze zullen heus niet allemaal zoveel ouder zijn.
pi_126570026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Sproetenman het volgende:
Bijdehand stroomt vandaag over van goed humeur? :D
Niet alleen vandaag, deze hele week denk ik :P
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Smugface het volgende:
Hallohallo!
Ik ga over een halve maand wonen/werken/studeren in Den Bosch.
Nu vroeg ik me af, wat voor een uitgaansleven is daar?
Is er veel te doen? Kroegen zijn er zat, maar verder?
Waar komen de leukste mensen?
Je wil het in de buurt van de Uilenburg zoeken, is vlakbij het station, daar liggen wat meer kroegen voor mensen die ouders zijn dan 20. Bij de Parade is het vooral voor 16-jarigen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570053