abonnement Unibet Coolblue
pi_126565056
Ik studeer al 3 jaar in den bosch, maar heb verder weinig met de omgeving daar. Ik ga er naar school en daarna weer gelijk terug naar huis. Toch zit ik eraan te denken om volgend jaar daar op kamers te gaan. Is den bosch leuk als studentenstad. Zijn er leuke studentenverenigingen? En hoe is het uitgaan, meeste kroegen die ik ken komt volk rond de 25 jaar terwijl ik zelf pas 19 ben. Iemand ervaringen?
pi_126569903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:23 schreef discotex2 het volgende:
Ik studeer al 3 jaar in den bosch, maar heb verder weinig met de omgeving daar. Ik ga er naar school en daarna weer gelijk terug naar huis. Toch zit ik eraan te denken om volgend jaar daar op kamers te gaan. Is den bosch leuk als studentenstad. Zijn er leuke studentenverenigingen? En hoe is het uitgaan, meeste kroegen die ik ken komt volk rond de 25 jaar terwijl ik zelf pas 19 ben. Iemand ervaringen?
Ik ga er sowieso in september op kamer _O_ yesyesyesyes kannie wachten. Wat maakt het uit dat je pas 19 bent, ze zullen heus niet allemaal zoveel ouder zijn.
pi_126570026
quote:
0s.gif Op woensdag 15 mei 2013 23:53 schreef Sproetenman het volgende:
Bijdehand stroomt vandaag over van goed humeur? :D
Niet alleen vandaag, deze hele week denk ik :P
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 00:06 schreef Smugface het volgende:
Hallohallo!
Ik ga over een halve maand wonen/werken/studeren in Den Bosch.
Nu vroeg ik me af, wat voor een uitgaansleven is daar?
Is er veel te doen? Kroegen zijn er zat, maar verder?
Waar komen de leukste mensen?
Je wil het in de buurt van de Uilenburg zoeken, is vlakbij het station, daar liggen wat meer kroegen voor mensen die ouders zijn dan 20. Bij de Parade is het vooral voor 16-jarigen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570053
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:31 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Niet alleen vandaag, deze hele week denk ik :P

[..]

Je wil het in de buurt van de Uilenburg zoeken, is vlakbij het station, daar liggen wat meer kroegen voor mensen die ouders zijn dan 20. Bij de Parade is het vooral voor 16-jarigen.
En wat nou als je ertussenin zit en 20 bent :{
pi_126570106
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:33 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

En wat nou als je ertussenin zit en 20 bent :{
Uilenburg. Of de Silva, al vind ik dat een rottent. Dan heb je bij de Sint Jan nog de Taveerne, maar dat komt apart volk, evenals bij de andere kroegen naast de Sint Jan. De Tic Tac is ook niet echt leuk en de Lalala is ook voor een jonger publiek.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570134
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uilenburg. Of de Silva, al vind ik dat een rottent. Dan heb je bij de Sint Jan nog de Taveerne, maar dat komt apart volk, evenals bij de andere kroegen naast de Sint Jan. De Tic Tac is ook niet echt leuk en de Lalala is ook voor een jonger publiek.
Nu noem je dus alles op waar ik vooral niet heen moet gaan. Ook nog iets wat wel leuk is
pi_126570138
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:38 schreef -supergirl- het volgende:

[..]

Nu noem je dus alles op waar ik vooral niet heen moet gaan. Ook nog iets wat wel leuk is
Uilenburg zeg ik toch :P Tenminste, daar omheen liggen de leukste kroegen (ben zelf 23, kom daar vanaf m'n 20e ofzo)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570407
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Uilenburg. Of de Silva, al vind ik dat een rottent. Dan heb je bij de Sint Jan nog de Taveerne, maar dat komt apart volk, evenals bij de andere kroegen naast de Sint Jan. De Tic Tac is ook niet echt leuk en de Lalala is ook voor een jonger publiek.
Lalala :r
Sproetenman.
pi_126570659
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 08:56 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Lalala :r
Eens.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570720
Als ik niet bekend was met het stappen hier zou ik gewoon kroegentochten houden. En dan checken waar een leuke sfeer hangt en normale mensen etc. Iedereen vindt toch wat anders leuk qua muziek en volk. Kan wel mijn favo kroeg noemen maar 99% kans dat, dat een ander het niet bevalt.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_126570747
Maar kroeg dit kroeg dat

Zijn er ook clubs?
pi_126570806
quote:
7s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:15 schreef -supergirl- het volgende:
Maar kroeg dit kroeg dat

Zijn er ook clubs?
Ja, Club Eivissa
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126570826
Ik zelf vind Plein 79 af en toe wel lachen door de vele bandjes die er optreden. :') (Wel veel hipsters (8> )
Sproetenman.
pi_126571090
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Als ik niet bekend was met het stappen hier zou ik gewoon kroegentochten houden. En dan checken waar een leuke sfeer hangt en normale mensen etc. Iedereen vindt toch wat anders leuk qua muziek en volk. Kan wel mijn favo kroeg noemen maar 99% kans dat, dat een ander het niet bevalt.
En wat is jouw favo kroeg dan?
Sproetenman.
pi_126571269
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:32 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

En wat is jouw favo kroeg dan?
Die hierboven wordt uitgekotst :7
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_126571304
Lalala dus _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126571473
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:39 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Die hierboven wordt uitgekotst :7
Ouch, nou ja, ik houd gewoon helemaal niet van de muzieksoort. Maar ieder zijn ding I guess. :')
Sproetenman.
pi_126571587
Iemand ervaringen met de studentenverenigingen in den Bosch?
pi_126571616
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef discotex2 het volgende:
Iemand ervaringen met de studentenverenigingen in den Bosch?
Zijn die er? Nooit van gehoord.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_126571623
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:51 schreef discotex2 het volgende:
Iemand ervaringen met de studentenverenigingen in den Bosch?
Ik niet want ik heb niet gestudeerd. :@
pi_126571673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:47 schreef Sproetenman het volgende:

[..]

Ouch, nou ja, ik houd gewoon helemaal niet van de muzieksoort. Maar ieder zijn ding I guess. :')
Ligt er qua muziek aan wie er plaatjes aanzet. Gelukkig vind ik de meeste liedjes tof. En anders is het een goed moment om te gaan pissen. :D Waar ga jij uit?
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_126571709
quote:
2s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zijn die er? Nooit van gehoord.
Je hebt twee disputen animoso voor jongentjes en flair voor meisjes. Meer ken ik er niet. :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_126571868
quote:
1s.gif Op donderdag 16 mei 2013 09:54 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

Ligt er qua muziek aan wie er plaatjes aanzet. Gelukkig vind ik de meeste liedjes tof. En anders is het een goed moment om te gaan pissen. :D Waar ga jij uit?
Nou ja, Nederlandstalig ben ik gewoon echt geen fan van, en dat draaien ze daar vaak toch? Tegenwoordig ga ik niet zo vaak meer uit, vaak ook omdat ik niet altijd binnenkom waar ik wil. Maar het leukste vind ik nu misschien de Silva... Al is het daar gewoon net wat te druk soms.
Sproetenman.
pi_126572066
Studentenverenigingen :r en dat cultuurtje eromheen :r
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_126572100
quote:
0s.gif Op donderdag 16 mei 2013 10:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
Studentenverenigingen :r en dat cultuurtje eromheen :r
Ik weet dat je in Tilburg een paar studentenverenigingen hebt die heel normaal zijn, daar wordt ook niet van de leden verwacht dat ze actief meedoen. Op die zelfbenoemde elitaire studentenverenigingen kots ik.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')