abonnement Unibet Coolblue
pi_127544107
Mijn 3/4 sleeve is eindelijk klaar. Nu dilemma eerst andere arm of voorkant
pi_127548718
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Vandaag m'n allereerste tattoo laten zetten bij South Side Tattoo in Valkenburg a/d Geul. Ben er echt blij mee, is precies geworden zoals ik gehoopt had! _O_

[ afbeelding ]

Zit aan de binnenkant van m'n linker bovenarm.
Mooi, door Mike of door Erik?
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:36:15 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127548753
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Dje_1985 het volgende:
Gisteren laten zetten door Eugen Mahu, gast artiest bij Needle art in Gorichem. 4,5 uur in de stoel gelegen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
^O^ ^O^

Heel leuk idee en heel mooi gezet!
Resistance is futile.
  zaterdag 8 juni 2013 @ 08:38:51 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_127548780
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 22:20 schreef The_Voice_Within het volgende:
Vandaag m'n allereerste tattoo laten zetten bij South Side Tattoo in Valkenburg a/d Geul. Ben er echt blij mee, is precies geworden zoals ik gehoopt had! _O_

[ afbeelding ]

Zit aan de binnenkant van m'n linker bovenarm.
Mooi gezet!
Resistance is futile.
pi_127561664
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 23:04 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Rammstein?

Yep :Y Feit is dat mensen die Rammstein kennen dit weten, voor andere is het gewoon een mooie tekst.

quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:28 schreef Questular het volgende:

[..]

Mooi, door Mike of door Erik?
Door Sid :)

quote:
2s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 08:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mooi gezet!
Thanks!
  zaterdag 8 juni 2013 @ 23:48:08 #281
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_127570141
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 21:56 schreef withxhonor het volgende:

[..]

wat gaat er komen en waar?

ik mag 13 juli voor de 10e afspraak bij On Edge *O*
Chi-chi, word in Japan als een soort koosnaam voor je vader gezien, ga het Japanse teken daarvan laten zetten boven m'n pols...ik wil het als eerbetoon omdat het in oktober 17 jaar geleden is dat mijn vader is overleden. Ik heb er erg lang over nagedacht en veel mensen in mijn omgeving vinden zo'n Japans teken een cliché, maar zo wil ik me mijn vader herinneren O+ als 'ie gezet is zal ik proberen een foto te plaatsen
Believe you can, and you will.
  zondag 9 juni 2013 @ 00:18:49 #282
129836 withxhonor
straight edge
pi_127571341
Uiteindelijk gaat het toch om jouw tatoeage en wat jij er bij voelt...? Lekker belangrijk wat je omgeving er van vindt...

Ben benieuwd naar het resultaat!
high fives and stagedives
  zondag 9 juni 2013 @ 01:25:54 #283
70982 Ill-Skillz
Allegretto
pi_127573074
In het kader van risico's e.d. (Misschien iets voor de OP?)

Prof. dr. Wolfgang Baumler, een dermatoloog verbonden aan de Universiteit van Regensburg, doet onderzoek naar tattoo-inkt en lasers. Hij bevestigt dat de inkt giftig is, en problemen in je lichaam kan veroorzaken:

Bron: http://www.wetenschap24.n(...)2/nov/Tatoeages.html
quote:
Tatoeage-inkten zijn mengsels van kleine deeltjes synthetische kleurstof, metaalzouten zoals titaniumdioxide of bariumsulfaat en uiteenlopende toevoegingen als kunststofpoeders.Tatoeage-inkten zijn eigenlijk geen echte inkt, maar een dispersie: onoplosbare deeltjes in een dragervloeistof. In tegenstelling tot cosmetica die je op je huid smeert, bestaan er voor tatoeage-inkt geen veiligheidsevaluaties met onderzoek en markttoelating. Dus worden deze industriële pigmenten en chemicaliën in het menselijk lichaam gebracht, iets waar ze nooit voor ontwikkeld of getest zijn.
quote:
Bäumlers analyse van zwarte inkt vond ook flinke hoeveelheden fenol en meer exotische stoffen, zoals hexachloorbutadieen, ooit in gebruik als insectenverdelger. Bovendien vond hij in alle inkten dibutylftalaat, de meest gebruikte weekmaker bij de productie PVC plastics. Dibutylftalaat is verboden in cosmetica omdat het de voorplanting schaadt en allergische reacties kan opleveren.
quote:
Zwarte inkt wordt volgens Baumler vaak gemaakt met roet en as. 'Dat zijn zaken die gevormd worden bij incomplete verbranding. Simpele chemie leert dat daarbij PAK's worden gevormd en die verwacht dus je ook in zwarte inkt.' Bij 17 van de 19 monster vond hij inderdaad PAK's, vier inkt-monster bevatten het beruchte benzopyreen. De aanwezigheid van PAK's levert volgens Bäumler via twee routes risico's op. Ze kunnen via binding aan DNA de kans op kanker verhogen. Daarnaast vormen veel PAK's schadelijke vrije radicalen bij blootstelling aan UV-straling uit zonlicht. Zonnebaden met een getatoeëerde huid kan zo extra risico’s opleveren.
Dat over de inkt. Over de afvoer van de inkt binnen het lichaam is weinig bekend, maar wel is duidelijk dat de inkt sowieso in je lymfeklieren terecht komen. Die verkleuren vervolgens en daar blijft de inkt achter.

quote:
De huid voert in de weken na het zetten van de tatoeage naar schatting een derde van de inkt af. Een veel groter percentage wordt geleidelijk in de loop van jaren afgevoerd. Het is een van de verklaringen voor het geleidelijk vervagen van tatoeages. Vooral afweercellen in de huid (macrofagen) nemen de inktdeeltjes op en transporteren ze naar de lymfeklieren. Steeds vaker vinden artsen bij onderzoek naar uitzaaiingen van kanker verkleuringen in de lymfeklieren, die blijken te bestaan uit cellen met tatoeage-pigment. De kleur in de lymfeklier komt overeen met de dominante kleur van de tatoeage en verkleuringen zijn zelfs na verwijdering van de tatoeage nog aan te treffen. Soms leidt het tot – achteraf gezien – onnodige verwijdering van de lymfeklieren, omdat tijdens de operatie het verschil tussen tumorgroei en inktkleuring niet duidelijk is.
quote:
Het laat zien dat met het tatoeëren van de huid ook nabijgelegen lymfeklieren ruim van inkt worden voorzien. Via die route is er volgens de auteurs jarenlang nauw contact tussen chemicaliën, bloedvormend weefsel en cellen van het immuunsysteem. Dat veel inkten grote aantallen nanodeeltjes bevatten, roept volgens dezelfde onderzoekers extra toxicologische vragen op.
Hoe dan ook, het is allemaal niet fijn om in je lijf te hebben. Dat krijg je in de tatoeage-salon niet uitgelegd. :N
Wat denken jullie?
  zondag 9 juni 2013 @ 09:01:06 #284
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127574838
Ik denk dat het verstandig is daar eens verder onderzoek naar te doen, maar ook bijv een keurmerk voor inkt. Aan de andere kant, zit aan een keurmerk altijd zoveel overheidsbemoeienis.

Ik zou wel een cijfers willen zien van tatto in verhouding dat kanker bijvoorbeeld. Maar ik ben blij dat onderzoekers hier wel bezig mee zijn.
  zondag 9 juni 2013 @ 09:28:30 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127575052
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:01 schreef Silmarwen het volgende:
Ik denk dat het verstandig is daar eens verder onderzoek naar te doen, maar ook bijv een keurmerk voor inkt. Aan de andere kant, zit aan een keurmerk altijd zoveel overheidsbemoeienis.

Ik zou wel een cijfers willen zien van tatto in verhouding dat kanker bijvoorbeeld. Maar ik ben blij dat onderzoekers hier wel bezig mee zijn.
Genoeg mensen die roken, zuipen, neuken en inkten en nergens last van krijgen en mensen die dat niet doen en onder de kanker zitten. Wat ik hier lees is niet echt nieuw nieuws als ik het zo zie, dit riep mijn basisschooldocent ook al.

Ik zit al onder en het zou me ook niet weerhouden. Het wonen in de randstad is qua fijnstof even ongezond bijvoorbeeld...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 9 juni 2013 @ 12:19:38 #286
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_127577480
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 00:18 schreef withxhonor het volgende:
Uiteindelijk gaat het toch om jouw tatoeage en wat jij er bij voelt...? Lekker belangrijk wat je omgeving er van vindt...

Ben benieuwd naar het resultaat!
Nou zo denk ik er dus ook over, het interesseert me niet of mensen het niks vinden :) en ik vind het zelf ook heel spannend!
Believe you can, and you will.
pi_127582100
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 juni 2013 23:48 schreef xBubbles het volgende:

[..]

Chi-chi, word in Japan als een soort koosnaam voor je vader gezien, ga het Japanse teken daarvan laten zetten boven m'n pols...ik wil het als eerbetoon omdat het in oktober 17 jaar geleden is dat mijn vader is overleden. Ik heb er erg lang over nagedacht en veel mensen in mijn omgeving vinden zo'n Japans teken een cliché, maar zo wil ik me mijn vader herinneren O+ als 'ie gezet is zal ik proberen een foto te plaatsen
Chi chi is ook Japans voor tieten, dat is eigenlijk mijn eerste associatie met chi chi.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:33:54 #288
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_127582636
quote:
10s.gif Op zondag 9 juni 2013 09:28 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Genoeg mensen die roken, zuipen, neuken en inkten en nergens last van krijgen en mensen die dat niet doen en onder de kanker zitten. Wat ik hier lees is niet echt nieuw nieuws als ik het zo zie, dit riep mijn basisschooldocent ook al.

Ik zit al onder en het zou me ook niet weerhouden. Het wonen in de randstad is qua fijnstof even ongezond bijvoorbeeld...
Nee het weerhoudt mij niet. Maar ik ben wel benieuwd naar verder onderzoek.

Het argument "Mijn oma werd 150 en die rookte ene pakkie per dag." vind ik altijd zo'n non argument. Als er een relatie is tussen iets en iets anders, wat negatieve gevolgen zou kunnen hebben, moet ernatuurlijk wel onderzoek naar gedaan worden.
  zondag 9 juni 2013 @ 15:59:18 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127583608
Ik vind dit een vette stijl, trouwens...


Daniel Meyer Tattoo: www.dasleitbild.com
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 9 juni 2013 @ 16:15:58 #290
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127584204
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2013 11:48 schreef Dje_1985 het volgende:
Gisteren laten zetten door Eugen Mahu, gast artiest bij Needle art in Gorichem. 4,5 uur in de stoel gelegen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sick!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 10 juni 2013 @ 00:40:40 #291
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_127607253
quote:
17s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit een vette stijl, trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daniel Meyer Tattoo: www.dasleitbild.com
:Y megavet, zag hier eerder soortgelijke tekeningen voorbij komen met strakke lijnen en pointilisme als schaduwwerking. Als ik ooit iets laat "inkleuren" aan mijn tattoo dan wordt het met pointilisme, maar hou van het ding zoals het nu is.

Morgen maar eens echt een foto maken :')

quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:33 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Nee het weerhoudt mij niet. Maar ik ben wel benieuwd naar verder onderzoek.

Het argument "Mijn oma werd 150 en die rookte ene pakkie per dag." vind ik altijd zo'n non argument. Als er een relatie is tussen iets en iets anders, wat negatieve gevolgen zou kunnen hebben, moet ernatuurlijk wel onderzoek naar gedaan worden.
Genetische aanleg lijkt vooralsnog veel meer bepalend dan omgevingsfactoren in de ontwikkelingen van bepaalde ziektes. Het zijn geen fijne stoffen en er is weinig onderzoek naar gedaan, aan de andere kant zijn er tattoos sinds mensenheugenis met allerhande materialen gezet zonder dat dit aanwijsbaar gevolgen heeft gehad.

Zoals ik altijd zeg "Uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat je van leven doodgaat."
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 10 juni 2013 @ 09:44:06 #292
375155 HarmsonFX
Twitmeister
pi_127610895
De betekenis van gevangenistatoeages (in de VS): http://bit.ly/19fBcdB
Tips: Betaalde linkverkorter Adf.ly Plus500 affilaite program Plus500 affiliate Snel online handelen Plus500 broker Informatiesite Forex Theforexcompass.com
  maandag 10 juni 2013 @ 13:51:24 #293
404617 koenes
Linkmichel
pi_127617671
Ik ben pas 16 en ik wil een tattoo pas als ik een beetje ben uitgegroeid, dus op mn twintigste ongeveer. Ik wil hem dan pas laten zetten, omdat ik het nu niet mag en op m'n leeftijd vind ik het ook nog niet echt passen.
Maar als ik iets wil laten zetten, dan wil ik zoiets

Wat vinden jullie hiervan?
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
  maandag 10 juni 2013 @ 14:00:53 #294
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_127618074
quote:
17s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind dit een vette stijl, trouwens...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daniel Meyer Tattoo: www.dasleitbild.com
Daarvoor zou ik wel een reisje Kassel overwegen!
pi_127619040
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:51 schreef koenes het volgende:
Ik ben pas 16 en ik wil een tattoo pas als ik een beetje ben uitgegroeid, dus op mn twintigste ongeveer. Ik wil hem dan pas laten zetten, omdat ik het nu niet mag en op m'n leeftijd vind ik het ook nog niet echt passen.
Maar als ik iets wil laten zetten, dan wil ik zoiets

Wat vinden jullie hiervan?
[ afbeelding ]
Ik heb een soortgelijke tattoo dus ik vind het wel mooi :)
  maandag 10 juni 2013 @ 14:27:37 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127619130
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:00 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Daarvoor zou ik wel een reisje Kassel overwegen!
Ik ook. Op mijn bucketlist staat ook nog ooit een tattoo nemen, maar ik ben zo zeikerig en precies over wat ik wil. Maar deze gast komt wel heel dicht in de buurt van mijn ideaal. Ik vind het ook zo gaaf dat hij geen kleur gebruikt en met alleen zwarte lijnen een onwijs strak beeld neerzet O+

Nog een gave:
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 10 juni 2013 @ 14:30:20 #297
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_127619224
quote:
2s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ook. Op mijn bucketlist staat ook nog ooit een tattoo nemen, maar ik ben zo zeikerig en precies over wat ik wil. Maar deze gast komt wel heel dicht in de buurt van mijn ideaal. Ik vind het ook zo gaaf dat hij geen kleur gebruikt en met alleen zwarte lijnen een onwijs strak beeld neerzet O+

Nog een gave:
[ afbeelding ]
_O_
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 10 juni 2013 @ 15:58:57 #298
404617 koenes
Linkmichel
pi_127622343
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Questular het volgende:

[..]

Ik heb een soortgelijke tattoo dus ik vind het wel mooi :)
Oke tof, heb je ook iets in het chinees dan?
'Elke wasbeer heb een staart, maar niet elke staart heb een wasbeer,'
pi_127626557
Yup, de naam van mn moeder :)
  maandag 10 juni 2013 @ 18:14:22 #300
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127626605
Ik vraag me altijd af bij die chinese/japanse teksten of er echt staat wat men denkt/hoopt dat er staat.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')