Sinds half twaalf vanochtendquote:
Okéquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sinds half twaalf vanochtend
Geen moeilijke vragen stellen op dit tijdstipquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wie is er nou het gelijkst?.
Zekerquote:
Oh wacht eens. Jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh dacht dat ik je een account had gegeven maar misschien was dat iemand anders
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen moeilijke vragen stellen op dit tijdstipik bin sa geil os bûter
nee gekheid
Ja, en dat voelt ook raar zeker omdat je verder naar rechts moet met je vinger?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ZekerIs wel even wennen, alle copy paste dingen werken niet met Ctrl, maar met die Cmd knop. Ik ga steeds naar die ctrl knop en dan gebeurd er niks
App me.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef Toto69 het volgende:
Omg Etsu mijn mobiel synchroniseert met facebook en nu heb ik je nummer
Firefox is vandaag al 10x gecrasht hier. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken omdat ik 50+ tabbladen open heb staanquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Staat de hele dag aan shit te doen, kopieren en zo en 0 vastlopers.
Ja, muscle memory enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en dat voelt ook raar zeker omdat je verder naar rechts moet met je vinger?
Ja dan gaat ie geheugen vreten jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:40 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Firefox is vandaag al 10x gecrasht hier. Maar dat heeft er misschien ook mee te maken omdat ik 50+ tabbladen open heb staan.
Ik sluit net af, en jij begint net.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip![]()
Ben ff spel doen trouwens
Jaaa, ze hebben piemels enzo... en een lage stem...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef Etsu het volgende:
omg adora, ik ben blij dat je er bent, nu kunnen we over mannen pratenniemand wilt dat met mij hier.
BLIJF HIER.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niet op dit tijdstip![]()
Ben ff spel doen trouwens
maak me nou niet geilquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaa, ze hebben piemels enzo... en een lage stem...
Als je dan zo met je hoofd op hun borstkas ligt en ze praten dan voel je dat gewoon enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |