Kan jij niet slapen van de stress dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik wel, maar dat tweede.. Ik had wel meer nachtbrakers verwacht die niet konden slapen van de stress.
hey jij. Heb je morgen nog een examen?quote:
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er geen fan vanMaar moet je zelf weten toch
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzo.
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan jij niet slapen van de stress dan?
Haha, lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.
nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey jij. Heb je morgen nog een examen?
Onze relatie is puur platonischquote:
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.quote:
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?
Hopelijk bevalt dat dan beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.quote:
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.
quote:
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.
Dat is niet tof. Waarom heb je dan gekozen voor die mbo-4 en niet hbo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.En ik zat iedere dag van 8 uur 's morgens tot half 5 op school, dan nog met de trein naar huis. Op het hbo heb je wat minder van die dagen dat je de hele dag in een lokaaltje opgepropt zit.
Toen ik voor het mbo koos was ik dusdanig ziek dat ik het hbo niet aan zou kunnen qua gezondheid. Ik ben al 2 en half jaar ziek, maar het gaat momenteel stukken beter en hbo kan nu wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is niet tof. Waarom heb je dan gekozen voor die mbo-4 en niet hbo?
Op het hbo heb ik ook dagen gemaakt van 9 uur tot 6, maar daar stond tegenover dat er een vrije dag was en dan ook nog een dag om bijv. 1 uur uit zijn
Dat is echt niks, zo weinig gb maar?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga toch maar nieuw geheugen in mijn macbook proppen, heb steeds maar een paar honderd mb over
4GB extra kost bij Apple 108 euro, koop je 8GB los is het 46
Oh wat vervelend voor je. Hopelijk blijft het de goede kant op gaan zodat je hbo een pretje wordtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Toen ik voor het mbo koos was ik dusdanig ziek dat ik het hbo niet aan zou kunnen qua gezondheid. Ik ben al 2 en half jaar ziek, maar het gaat momenteel stukken beter en hbo kan nu wel.Maar goed, genoeg over mij haha. Wat doe jij zo laat nog op?
4GB zou genoeg moeten zijn, gaat hem uiteindelijk niet wordenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:48 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat is echt niks, zo weinig gb maar?
Hebben we het nou over RAM of over schijfgeheugen? Want sommige series die ik download zijn al 50 GB. voor 26 episodesquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
4GB zou genoeg moeten zijn, gaat hem uiteindelijk niet wordenHad ik al een beetje verwacht hoor en aangezien het zelf doen makkelijk en goedkoop is probeerde ik het maar uit
RAM natuurlijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hebben we het nou over RAM of over schijfgeheugen? Want sommige series die ik download zijn al 50 GB. voor 26 episodes
Gelukkig maar. Ik heb geen verstand van Macbooks of Apple, dure facebook machines.quote:
Haha niet voor mijquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:57 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb geen verstand van Macbooks of Apple, dure facebook machines.
Ja daar schijnen Macbooks ideaal voor te zijn, voor ''artists'' enzo.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haha niet voor mijMuziekjens maken is gaande
Ik kijk het aan of het hinderlijk wordt, anders gewoon nieuwe er bij halen
Heel stabiel. Ik wil geen gestotter in mijn geluid.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja daar schijnen Macbooks ideaal voor te zijn, voor ''artists'' enzo.
Begrijpelijk. Ik ga maar eens naar bed. Mijn ogen vallen langzaam dicht.quote:Op woensdag 15 mei 2013 02:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel stabiel. Ik wil geen gestotter in mijn geluid.
Doe datquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:05 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik ga maar eens naar bed. Mijn ogen vallen langzaam dicht.
spreek me aan op whatsapp danquote:Op woensdag 15 mei 2013 02:25 schreef Toto69 het volgende:
Ik dacht; even een spelletje doen op mn mobiel. Is het ineens half 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |