Kan jij niet slapen van de stress dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dat eerste snap ik wel, maar dat tweede.. Ik had wel meer nachtbrakers verwacht die niet konden slapen van de stress.
hey jij. Heb je morgen nog een examen?quote:
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzoquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben er geen fan vanMaar moet je zelf weten toch
Dat geloof ik graagquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, dat is waar... ik vind ze gewoon lekker zitten en ze zijn lekker warm enzo.
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kan jij niet slapen van de stress dan?
Haha, lekkerquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:22 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nee ik ben gewoon een nachtbraker. Ben vorig jaar al geslaagd.
nopequote:Op woensdag 15 mei 2013 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey jij. Heb je morgen nog een examen?
Onze relatie is puur platonischquote:
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.quote:
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:24 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Sowieso, en ben gestopt met mijn opleiding dus heb al vanaf januari zomervakantie.
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Welke opleiding beviel je niet? Ga je wel starten in september?
Hopelijk bevalt dat dan beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Juridisch medewerker mbo niveau 4, in september ga ik wel weer gewoon starten ja. Hbo rechten.
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.quote:
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:30 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Vast wel, wat meer uitdaging hoop ik.
quote:
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zal van veel factoren afhangen, maar ik denk dat hbo Rechten best uitdagend kan zijn.
Dat is niet tof. Waarom heb je dan gekozen voor die mbo-4 en niet hbo?quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:36 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat de stof en de hoeveelheid stof op het mbo té makkelijk was.En ik zat iedere dag van 8 uur 's morgens tot half 5 op school, dan nog met de trein naar huis. Op het hbo heb je wat minder van die dagen dat je de hele dag in een lokaaltje opgepropt zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |