Yayquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar als je Foo Fighters tof vind dan haal je meteen pluspunten bij 1 van de JNG!-modjes
Warme kruik doet wonderen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:56 schreef AdoraBelle het volgende:
kkkoooouuuuddddd.
Zo'n leren zitzak is toch best koud zo... m'n hele rug is koud enzo.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:02 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf wel warmer denk ik... maar het komt ook door die stomme broek.
Nee, het begint nu al wat op te warmen. Straks zit ik hier lekker warmquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Lekker onder de dekens dan
quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, het begint nu al wat op te warmen. Straks zit ik hier lekker warm.
En terechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, niet zo... maar mijn bed is kouder nu. Dan blijf ik hier liever zitten.
Als het warmer is, lekker blijven zitten toch?quote:
Ja, maar je had er een clowntje achter gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als het warmer is, lekker blijven zitten toch?
Oh Uggsquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:15 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, maar je had er een clowntje achter gedaan.
Nu heb ik wel koude voeten. Ik denk dat ik m'n Uggs maar even aan doe, die zijn lekker warm
.
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Het is hier niet echt levendig 's nachts, of wel?
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gastenquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topic
Dat eerste snap ik wel, maar dat tweede.. Ik had wel meer nachtbrakers verwacht die niet konden slapen van de stress.quote:Op woensdag 15 mei 2013 01:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen ook + examenperiode voor sommigen in dit topic
EN IKquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gasten
Ben er geen fan vanquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ojee....
Heb ik nu een slechte indruk achtergelaten?
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik 's nachts niet vaak mee lees in dit topicquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Meestal zijn Fok-It en Ezell er wel 's nachts als vaste gasten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |