SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
Oke nu slapen
Over zes uur gaat de wekker ongeveer
trustennquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltrusten!
Ik sluit ook Fok! af, moet over ongeveer 8 uurtjes op Schiphol staan
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik ga er ook weer vandoor, het was weer tof
Doei schatjes
Slaap lekker jijquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Ja dan had je niks moeten zeggenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje. Lees mijn posts in het vorige deel dan maar niet terug, awkward enzo
.
Welterustenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef promisionxexposed het volgende:
Doei schatjes
Ja dat bedoelde ik ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik bedoelde niet 'treinen' :S, ik bedoelde dat ik met jou praatte terwijl ik school skipte en in de trein bleef enzo
#fokanime is dood hequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Dankje. Lees mijn posts in het vorige deel dan maar niet terug, awkward enzo
.
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dan had je niks moeten zeggen
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd de verkeerde dingen.
Als ik dit lees en naar je UI kijk moet ik lachenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ja, met mij op zich wel goed hoor. Alleen ik kwam er dus net achter dat iedereen m'n bilspleet ziet als ik ga zitten in deze broek. Dat had ik graag geweten voor ik 'm aan trok vandaag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |