PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Erkelquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook.
Bij die van Gabbiadini deed je me nog een beetje aan Erkel denken, maar nu is het echt netjes.
quote:
Ja, erkelvideos of zo toch?quote:
Alleen op EA forum willen ze graag een review over hem in het engels.quote:
Dat snap je ook niet als je het zelf kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef TBakkert het volgende:
Ik snap nooit wat er zo moeilijk is aan Engels praten...?
Maar gelukkig voor jou is Engels nog best te oefenen. Gewoon naar filmpjes kijken van mensen die echt Engels zijn en een beetje letten op zinsbouw is veel effectiever dan regeltjes opzoeken in een boek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat snap je ook niet als je het zelf kan.
Ik ben echt totaal niet goed in talen.
Exclusive.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef Djeetje het volgende:
Er staat geen enkele review over Finn MOTM op YT
ja en het napraten danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar gelukkig voor jou is Engels nog best te oefenen. Gewoon naar filmpjes kijken van mensen die echt Engels zijn en een beetje letten op zinsbouw is veel effectiever dan regeltjes opzoeken in een boek.
idd en op EA forum wil iedereen weten of hij goed is dus 152k en de goedkoopste daarna is 195kquote:
Erkelvido's, maar zijn kanaal heet erkelfilmpjes ja. Zo droogquote:
Met jouw review kun je hem hopelijk nog een beetje omhoog krijgen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
idd en op EA forum wil iedereen weten of hij goed is dus 152k en de goedkoopste daarna is 195k
Niet eens bij nagedachtquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Met jouw review kun je hem hopelijk nog een beetje omhoog krijgen.
waar is die laatste video nou mister Dquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
idd en op EA forum wil iedereen weten of hij goed is dus 152k en de goedkoopste daarna is 195k
Dat dus.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet eens bij nagedacht
Gewoon zeggen dat hij mega goed is
heb je die review al klaar? want ik zou wel snel zijn danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:32 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Niet eens bij nagedacht
Gewoon zeggen dat hij mega goed is
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waar is die laatste video nou mister D
ik heb hem net binnen dus ga nu een team maken morgen wat eerder mijn bed uit heb eerste 4 uur vrij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
heb je die review al klaar? want ik zou wel snel zijn dan
Goed dat je het nog even benadrukt met die pijlen, had het bijna gemist.quote:
Kan gebeuren. Maar ook aan de simpele zielen heb ik gedacht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even benadrukt met die pijlen, had het bijna gemist.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Maar ook aan de simpele zielen heb ik gedacht.
OpticalSkillHDquote:
quote:
Grote grutjes.quote:
Wat is dat toch hier altijd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat snap je ook niet als je het zelf kan.
Ik ben echt totaal niet goed in talen.
Hij heeft het afgeleid van zijn succesvolle OpticalFilmsHDquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Grote grutjes.
Maar wat een naamBen je ook High Definition?
Ja of nee. 50% kans. Wat voor een uiterst toffe naam heb jij dan? Met je 10-jarige kindje als Username op FOK! Gore pedofiel die je bent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Grote grutjes.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij heeft het afgeleid van zijn succesvolle OpticalFilmsHD
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat is dat toch hier altijd.
GJE snapte geen ene kut van de FUT economie, maar hij moest en zou econoom worden. Jij snapt niets van de Engelse taal, maar je probeert carriere te maken met de Engelse taalSoms lijkt het een hele rare droom, wat hier allemaal gebeurt.
Proberen kan altijd toch ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
GJE snapte geen ene kut van de FUT economie, maar hij moest en zou econoom worden. Jij snapt niets van de Engelse taal, maar je probeert carriere te maken met de Engelse taalSoms lijkt het een hele rare droom, wat hier allemaal gebeurt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja of nee. 50% kans. Wat voor een uiterst toffe naam heb jij dan? Met je 10-jarige kindje als Username op FOK! Gore pedofiel die je bent.
De volgende filosofische uitspraak.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja ik begreep het alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/OpticalFilmsHD
Ik begrijp dat ook nooitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Grote grutjes.
Dan zou ik wel succesvol kunnen worden omdat ik best veel weet van FUT en ik kan best goed Engels.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
echt wtf is dit voor mentaliteit.. in plaats van leren hoe het werkt is het zinnetjes leren overnemenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Proberen kan altijd toch ?
En als ik gewoon engels leer zinnetjes overneem van andere youtubers moet het wel lukken
Dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooitkk toch op met je HD
minder fappenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die andere naam was toch al bezet. Anders laat ik dat HD lekker weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik begrijp dat ook nooitkk toch op met je HD
Ik moest het een paar keer lezen, maar het is watquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je spelers die je hebt gekocht probeert op te slaan in je club zodat je meer ruimte hebt in je TP maar dat je bijna alle spelers die je hebt opgepikt al in je club hebt
Nee. Als je het nu nog niet redelijk tot goed kunt spreken en schrijven, dan heb je er geen talent voor. Dan zou ik echt een goede cursus Engels aanraden voor erbij.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Proberen kan altijd toch ?
En als ik gewoon engels leer zinnetjes overneem van andere youtubers moet het wel lukken
ja had ik laatst dacht ik koop evene een 2e Ronaldo TOTY.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat moment dat je spelers die je hebt gekocht probeert op te slaan in je club zodat je meer ruimte hebt in je TP maar dat je bijna alle spelers die je hebt opgepikt al in je club hebt
Ok GJEquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
Mensen die niet over dat soort dingen nadenken.![]()
En aangezien alles in HD is, is het een redelijk alternatief.
jes but de onlie thing det joe sjoed doe is going in to the klooster for een jear to lear som pronounsiejeetsjenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan zou ik wel succesvol kunnen worden omdat ik best veel weet van FUT en ik kan best goed Engels.
sta echt geen 1 ofzo voor engels hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee. Als je het nu nog niet redelijk tot goed kunt spreken en schrijven, dan heb je er geen talent voor. Dan zou ik echt een goede cursus Engels aanraden voor erbij.
Lindgren, je UI mannetjequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
jes but de onlie thing det joe sjoed doe is going in to the klooster for een jear to lear som pronounsiejeetsjen
die laatste kom ik echt niet uit hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
jes but de onlie thing det joe sjoed doe is going in to the klooster for een jear to lear som pronounsiejeetsjen
quote:
Hij neemt zijn vrije dagen op. Ik verwacht hem volgende week weer op kantoor.quote:
Mensen die een naam pakken die al bestaat en er dan maar HD achter plakkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:43 schreef TBakkert het volgende:
Mensen die niet over dat soort dingen nadenken.![]()
En aangezien alles in HD is, is het een redelijk alternatief.
echt of niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die laatste kom ik echt niet uit hoor
Misschien dat ik dan een naam eerst bedenk en er later pas achter kom dat die al bezet is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mensen die een naam pakken die al bestaat en er dan maar HD achter plakken
Ik geef zelf aan wat jij al vele malen hebt aangegeven hoor, je hebt zelf al erkent dat je Engels slecht is. Was slechts een suggestie om je de goede kant op te helpen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
sta echt geen 1 ofzo voor engels hoor
weer lekker positief.
Wat een zinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb morgen toch eerst Latijn.quote:
ALLEMAAL.quote:
Oh, het was niet persoonlijk ofzo, maar gewoon. Zo fucking veel mensen hebben het nu ookquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die andere naam was toch al bezet. Anders laat ik dat HD lekker weg.
OpticalSkills is ook niet echt iets bijzonders ofzo toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien dat ik dan een naam eerst bedenk en er later pas achter kom dat die al bezet is.
Jij hebt die naam Timmy_Turner ook niet bepaald zelf bedacht of wel?
Dat Optical komt van een plug-in die ik destijds, en nu nog steeds, heel veel gebruik. Dat is ook een naam maken uit interesses.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
OpticalSkills is ook niet echt iets bijzonders ofzo toch?
Nee maar het is van iets wat ik toendertijd Tof vond en daarom heb ik dat gedaan. Vernoemd naar iets.
Ik kan het toch lerenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef zelf aan wat jij al vele malen hebt aangegeven hoor, je hebt zelf al erkent dat je Engels slecht is. Was slechts een suggestie om je de goede kant op te helpen.
Al kun je het ook proberen om een anti-held te worden op youtube, maar dat lijkt me niet de bedoeling.
Iddquote:
Dan ben jij de enige van al die mensen die Optical hebben (en dat zijn er nogal wat) waarvoor het ook maar iets betekent.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat Optical komt van een plug-in die ik destijds, en nu nog steeds, heel veel gebruik. Dat is ook een naam maken uit interesses.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik kan het toch leren
Als ik gewoon aan mijn uitspraak werk is het al 1000x beter.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
mijn naam komt van een spel dat in 1994 al uitkwam en er was ook een serie op tv en daar namen we altijd afleveringen van op. toen was er in jj2 een periode dat mensen dark voor hun naam zetten dus dat deed ik toen ook. zo kwam ik op de naam darksonic maar er was al iemand die zo heette en daarom zette ik een 2 erachter.
Mickey.jpgquote:
Dat is al geweest en heb ik het al overgehad.quote:
Chip Skylarkquote:
Skills zou ik in die zin toch zeker niet zo snel met CoD associëren...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan ben jij de enige van al die mensen die Optical hebben (en dat zijn er nogal wat) waarvoor het ook maar iets betekent.
Zonder verhaal erbij is OpticalSkills HD echt ongeveer het summum van alle onorginele 'kewle' namen die 15 jarige gebruiken voor COD.
DS2quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
mijn naam komt van een spel dat in 1994 al uitkwam en er was ook een serie op tv en daar namen we altijd afleveringen van op. toen was er in jj2 een periode dat mensen dark voor hun naam zetten dus dat deed ik toen ook. zo kwam ik op de naam darksonic maar er was al iemand die zo heette en daarom zette ik een 2 erachter.
drama was beter geweest dan die zinquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is al geweest en heb ik het al overgehad.
Omdat ik 1 engelse zin als drama opschrijf zal ik het op eens niet kunnen ?
Zij welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Skills zou ik in die zin toch zeker niet zo snel met CoD associëren...
Ik zal het even met hoofdletters vertellen, dan is het misschien wat duidelijker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dafuq did I just read? (Dat is Engels Djeetje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FACK HUN JA.quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zal het even met hoofdletters vertellen, dan is het misschien wat duidelijker.Nu moet ik ook heel hard lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. Als je dit nuchter kunt opschrijven met de volle overtuiging dat het correct is, kun je beter gaan solliciteren bij SBS6.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is al geweest en heb ik het al overgehad.
Omdat ik 1 engelse zin als drama opschrijf zal ik het op eens niet kunnen ?
Djeetje springt van de schans.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Als je dit nuchter kunt opschrijven met de volle overtuiging dat het correct is, kun je beter gaan solliciteren bij SBS6.
Wat is er grappig aan? Zo ben ik aan mijn naam gekomen.quote:
Er staat toch nergens dat het correct is ?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Als je dit nuchter kunt opschrijven met de volle overtuiging dat het correct is, kun je beter gaan solliciteren bij SBS6.
Ok i find this an well storyquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat het correct is ?
Vind het een beetje kinderachtig dat jullie nu al 10x ofzo dat plaatje posten, omdat ik 1 drama zin heb opgeschreven.
Ik ben niet super in engels en dat jullie hier nou allemaal zo slim zijn kan ik ook niks aan doen.
Maar het is wel een beetje kinderachtig om aldoor die foto te posten.
Het is kinderachtig. Klopt. Maar lang niet zo kinderachtig als jouw pogingen naïef zijn. Jij denkt dat je met wat simpel knip- en plakwerk, een reisgids van Londen en het houtje-touwtje Engels dat je moeder je voorzegt hoogwaardige Youtubevideo's kunt maken. Forget it. Je Nederlandse accent is al iets om op te focussen, laat staan een taal die je niet eens voor 1/10de beheerst.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er staat toch nergens dat het correct is ?
Vind het een beetje kinderachtig dat jullie nu al 10x ofzo dat plaatje posten, omdat ik 1 drama zin heb opgeschreven.
Ik ben niet super in engels en dat jullie hier nou allemaal zo slim zijn kan ik ook niks aan doen.
Maar het is wel een beetje kinderachtig om aldoor die foto te posten.
ik zag het welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is kinderachtig. Klopt. Maar lang niet zo kinderachtig als jouw pogingen naïef zijn. Jij denkt dat je met wat simpel knip- en plakwerk, een reisgids van Londen en het houtje-touwtje Engels dat je moeder je voorzegt hoogwaardige Youtubevideo's kunt maken. Forget it. Je Nederlandse accent is al iets om op te focussen, laat staan een taal die je niet eens voor 1/10de beheerst.
Ik had er eerst een andere zin staan, die heb ik aangepast, vandaar. Was iets te snel met reageren, maar zag het meteen.quote:
ja je was er als de kippen bijquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had er eerst een andere zin staan, die heb ik aangepast, vandaar. Was iets te snel met reageren, maar zag het meteen.
Leuke post, op het gedeelte van zijn moeder na. Thats nowhere for needed.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het is kinderachtig. Klopt. Maar lang niet zo kinderachtig als jouw pogingen naïef zijn. Jij denkt dat je met wat simpel knip- en plakwerk, een reisgids van Londen en het houtje-touwtje Engels dat je moeder je voorzegt hoogwaardige Youtubevideo's kunt maken. Forget it. Je Nederlandse accent is al iets om op te focussen, laat staan een taal die je niet eens voor 1/10de beheerst.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke post, op het gedeelte van zijn moeder na. Thats nowhere for needed.
Het is ook niet specifiek op zijn moeder gericht, maar op de basiskennis Engels die hij voorhanden heeft.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuke post, op het gedeelte van zijn moeder na. Thats nowhere for needed.
Ik weet heust wel hoor dat het niet makkelijk is anders had ik nu allang al 100.000 subs gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor postquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet heust wel hoor dat het niet makkelijk is anders had ik nu allang al 100.000 subs gehad.
Alleen mag ik geen doel hebben ?
En nu gaan jullie weer zeggen dat ik het voor mezelf moet doen.
Ik doe het ook voor mezelf alleen is mijn doel om bekend er mee te worden.
En heb al meerdere keren gepost dat ik engels ga oefenen nog en doe ook niet voor niks nu nederlandse commentary's.
En de meeste hier zitten wel het aftekraken, maar 9 van die 10 durven of weet ik veel wat geen filmpje te uploaden.
Doe eens linken dan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Overigens vind ik Djeetje zijn filmpjes best aardig. Sowieso het beste van wat ik van hier gezien heb.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef pascal08 het volgende:
[ afbeelding ]
De banner van de Syriër.
[ afbeelding ]
Aardig maar nothing specialquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
Is dit een goede Brasilver? Of heb je nog 10 van zulke verdedigers?
[ afbeelding ]
welterusten.quote:
Niet durven niet. Maar geen zin om een paar honderd euro te investeren in shit om een filmpje te maken. En als je niet om kunt gaan met kritiek, dan is bekend worden sowieso geen optie voor je. Want dan krijg je ook vaak kritiek.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik weet heust wel hoor dat het niet makkelijk is anders had ik nu allang al 100.000 subs gehad.
En heb al meerdere keren gepost dat ik engels ga oefenen nog en doe ook niet voor niks nu nederlandse commentary's.
En de meeste hier zitten wel het aftekraken, maar 9 van die 10 durven of weet ik veel wat geen filmpje te uploaden.
Je gunt hem gewoon geen views. Erg man.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Neu ben op mobiel en heb geen zin om moeite te doen.
Ik zoek wel evenquote:
Kijk in zijn sigquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef Santello het volgende:
[..]
Je gunt hem gewoon geen views. Erg man.
because haters gonna hate.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet durven niet. Maar geen zin om een paar honderd euro te investeren in shit om een filmpje te maken. En als je niet om kunt gaan met kritiek, dan is bekend worden sowieso geen optie voor je. Want dan krijg je ook vaak kritiek.
Je kunt ook dingen uploaden zonder te investeren. Alleen dan zal het iets anders moeten zijn dan FIFA videos, want daar heb je een PVR voor nodig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet durven niet. Maar geen zin om een paar honderd euro te investeren in shit om een filmpje te maken. En als je niet om kunt gaan met kritiek, dan is bekend worden sowieso geen optie voor je. Want dan krijg je ook vaak kritiek.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen uploaden zonder te investeren. Alleen dan zal het iets anders moeten zijn dan FIFA videos, want daar heb je een PVR voor nodig.
Kritiek is ook goed gaat me er alleen meer even om dat het kinderachtig is om 10x de zelfse foto te laten zien als die al een paar keer is geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lees je een stuk tekst voor? Het komt niet heel natuurlijk over. Misschien kan je jezelf een techniek aanleren door eerst de tekst door te nemen, vervolgens schrijf je een aantal steekwoorden op en ga je zo spontaan door je video heen. Klinkt leuker. VIND IKquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:07 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zoek wel even
Tevens voor de liefhebbers video upload
ik morgen.
Of iets dergelijks. Als je alleen het handelgedeelte of iets doet, dan kun je het allemaal op je PC doen.quote:
Mijn naam komt van een XTC pil af.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gewoon je lul in de neus van een paard steken en het filmen met je Blackberry.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen uploaden zonder te investeren. Alleen dan zal het iets anders moeten zijn dan FIFA videos, want daar heb je een PVR voor nodig.
Je krijgt dan wel veel views, maar niet op Youtube denk ik...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon je lul in de neus van een paard steken en het filmen met je Blackberry.
dat je inderdaad zo'n te duur ding nodig hebt als je fifa vids wil makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of iets dergelijks. Als je alleen het handelgedeelte of iets doet, dan kun je het allemaal op je PC doen.
Voor de rest zou ik niet weten waar de huilsmiley hier voor staat?
Nee dit is echt een klasse verdediger, een ramp om tegen te spelen. Veel beter dan een clown als Antonio Fereira.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Rijst het volgende:
Is dit een goede Brasilver? Of heb je nog 10 van zulke verdedigers?
[ afbeelding ]
tja, welkom in het fok forum. Zo is de cultuur hier nu eenmaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kritiek is ook goed gaat me er alleen meer even om dat het kinderachtig is om 10x de zelfse foto te laten zien als die al een paar keer is geweest.
Soms zeggen mensen wel eens dat ik veel te hard ben, maar dan zeg ik gewoon dat ik een FOK!er ben en begrijpen ze me ineens een stuk beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja, welkom in het fok forum. Zo is de cultuur hier nu eenmaal.
Dat heb je ook vaak niet, maar dan moet je het op een andere manier aanpakken dat commenterries. En dan is het vaak moeilijker om echt door mensen goed gevonden te worden. Tevens moet je het eigenlijk alleen doen als hobby, want als je er zelf geen bal aan vindt...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat je inderdaad zo'n te duur ding nodig hebt als je fifa vids wil maken
Ja klopt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef Santello het volgende:
[..]
Lees je een stuk tekst voor? Het komt niet heel natuurlijk over. Misschien kan je jezelf een techniek aanleren door eerst de tekst door te nemen, vervolgens schrijf je een aantal steekwoorden op en ga je zo spontaan door je video heen. Klinkt leuker. VIND IK
Ja, jij hebt een Mark van Bommel-UI, in een normale wereld was je allang weggepest.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is hier echt niet hard hoorAls je kijkt hoe geduldig er met een aantal mensen wordt omgegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Dan gaat vanaf nu de beuk erin. Gelijk erop los schelden als het je niet zint en mocht dat niet baten, dan z'n adres googlen, opzoeken en baksteen door de ruit gooien.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is hier echt niet hard hoorAls je kijkt hoe geduldig er met een aantal mensen wordt omgegaan
Klopt begon me er nu even te veel aan te ergeren vandaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
tja, welkom in het fok forum. Zo is de cultuur hier nu eenmaal.
Ik vind al die Fifa gerelateerde filmpjes vooral heel erg irritantquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:09 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Of iets dergelijks. Als je alleen het handelgedeelte of iets doet, dan kun je het allemaal op je PC doen.
Voor de rest zou ik niet weten waar de huilsmiley hier voor staat?
Sommige mensen die hier posten gaan al meteen schelden. Die andere dingen die je noemt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan gaat vanaf nu de beuk erin. Gelijk erop los schelden als het je niet zint en mocht dat niet baten, dan z'n adres googlen, opzoeken en baksteen door de ruit gooien.
Je wordt hier, naar mijn idee, alleen aangepakt als er een aanleiding voor is. Deze keer was het jijzelf die postte dat je wel even Engelse commentaries zou gaan doen. Het enige was dat je uitspraak wat beter moest. Daarom postte ik even een grammaticaal tamelijk incorrecte zin van jouw hand. Groetjes.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kritiek is ook goed gaat me er alleen meer even om dat het kinderachtig is om 10x de zelfse foto te laten zien als die al een paar keer is geweest.
Knul, zie het niet als aanval ofzo. Ik gun je alle views die je hebt, maar wees wel wat realistisch. Je hebt zelf de feedback gezien op je eerste video. Jij en ik weten allebei dat je moeite hebt met het presenteren in het Nederlands, dat is zelfs heel normaal. Focus je dan eerst daarop. Probeer wat vertrouwelijker te worden met praten in een microfoon en verdiep je in andere Youtubers. Leer ervan. Ga niet klakkeloos teksten overnemen want dat komt niet natuurlijk over en dat is natuurlijk (ha!) niet de bedoeling.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zag de edit wel, want ik wilde je net vertellen dat het zinloos is om alleen maar een adres op te zoeken zonder langs te komen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan gaat vanaf nu de beuk erin. Gelijk erop los schelden als het je niet zint en mocht dat niet baten, dan z'n adres googlen, opzoeken en baksteen door de ruit gooien.
Teringmongoolquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen die hier posten gaan al meteen schelden. Die andere dingen die je noemt niet.
Maar dan krijgen we wel een lekker ruig imago en daar houd ik van.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen die hier posten gaan al meteen schelden. Die andere dingen die je noemt niet.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen we wel een lekker ruig imago en daar houd ik van.
Oh ik dacht dat je daar weer op doeldequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet, ik ben dat van vanmiddag toch alweer vergeten.
HOMO!!! VIEZE VUILE KONKOLIJER IK ZOEK JE ADRES OP!!! EN NU MOET IK GAAN!! NEE IK HOEF NIET TE TANKEN!!!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zag de edit wel, want ik wilde je net vertellen dat het zinloos is om alleen maar een adres op te zoeken zonder langs te komen.
All day every dayquote:
Ik voel me nu wel al wat meer op mijn gemak tijdens het praten hopelijk is dat terug te zien in mijn video die ik ga uploaden.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je wordt hier, naar mijn idee, alleen aangepakt als er een aanleiding voor is. Deze keer was het jijzelf die postte dat je wel even Engelse commentaries zou gaan doen. Het enige was dat je uitspraak wat beter moest. Daarom postte ik even een grammaticaal tamelijk incorrecte zin van jouw hand. Groetjes.
Nu dat helder is, eens even kijken hoe we deze gaan ontleden:
[..]
Knul, zie het niet als aanval ofzo. Ik gun je alle views die je hebt, maar wees wel wat realistisch. Je hebt zelf de feedback gezien op je eerste video. Jij en ik weten allebei dat je moeite hebt met het presenteren in het Nederlands, dat is zelfs heel normaal. Focus je dan eerst daarop. Probeer wat vertrouwelijker te worden met praten in een microfoon en verdiep je in andere Youtubers. Leer ervan. Ga niet klakkeloos teksten overnemen want dat komt niet natuurlijk over en dat is natuurlijk (ha!) niet de bedoeling.
Je argument van het afkraken, daar geef ik je volledig gelijk in. Heb ook al meerdere keren aangegeven dat ik je lef zeker waardeer.
Met je kut site!!@quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HOMO!!! VIEZE VUILE KONKOLIJER IK ZOEK JE ADRES OP!!! EN NU MOET IK GAAN!! NEE IK HOEF NIET TE TANKEN!!!: (: (:( @IE!@#:!@(#:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Tim86 het volgende:
Even lekker wielrennen kieken jatog
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
HOMO!!! VIEZE VUILE KONKOLIJER IK ZOEK JE ADRES OP!!! EN NU MOET IK GAAN!! NEE IK HOEF NIET TE TANKEN!!!: (: (:( @IE!@#:!@(#:
ok.quote:
Dat is in ieder geval iets positiefs aan hem.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen want volgens mij heb je aids.
Ik vind dat je laatste video echt stukken beter is dan de eerstequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel al wat meer op mijn gemak tijdens het praten hopelijk is dat terug te zien in mijn video die ik ga uploaden.
Maar deze Finn MOTM is toch wel een buitenkansje aangezien niemand daar een review over heeft gedaan.
Dan zou ik hem helemaal tegenhoudenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
dit.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind dat je laatste video echt stukken beter is dan de eerste
Ik ga alleen maar kijken als zijn zus een rol in de video's gaat spelenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
TOTS Mignolet is goedkoper hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Toch fantastisch dat de beste keeper van het spel nog maar 50k kost
Die is dan ook niet de bestequote:
Wel de beste die ik heb gebruikt. Ik heb alleen nog nooit Lloris gebruikt.quote:
Ja merk het ondertussen ook aan mezelf dat ik rustiger ben met inspreken etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nou, aangezien niemand het vraagt, zal ik het dan maar doen. Anders is het ook zo sneu.quote:
Hart is de bestequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel de beste die ik heb gebruikt. Ik heb alleen nog nooit Lloris gebruikt.
Wie is volgens jou de beste keeper in het spel?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nee, ik heb alleen een periodieke explosieve stoornis, ofwel PES.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie dan ?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh, had gehoopt dat je een steen door mijn ruit heen zou gooien nu ik gezegd had dat je aids hadquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, ik heb alleen een periodieke explosieve stoornis, ofwel PES.
KUTSPEL.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
wat doe je in het fifa topic danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
MOTM Neuer ook maar halen dan als 'ie nog maar 50k is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
MOTM Neuer ook maar halen dan als 'ie nog maar 50k is.
hij heeft ook een Fruit Imitatie Fetisj Aandoening.quote:
Jullie pesten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is ook niet de bestequote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wel de beste die ik heb gebruikt. Ik heb alleen nog nooit Lloris gebruikt.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jullie pesten.Welke site?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hé kijk, ik ben een geile banaan!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:25 schreef DuTank het volgende:
[..]
hij heeft ook een Fruit Imitatie Fetisj Aandoening.
Oh hoeft niet hoor. Kan mij het verrotten of jullie van zijn puur magische handen gebruik kunnen makenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, aangezien niemand het vraagt, zal ik het dan maar doen. Anders is het ook zo sneu.
Timmy Turner, wie is de beste keeper van het spel, die nu nog maar 50K kost?
Casillas?quote:
ok.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
De nieuwe cup staat er nu wel ineens
Premier League Shield
Online: 7K coins + 1 badge ()
Offline: 3K + 1 badge
1 badge naar keuze of?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Premier League Shield
Das 1x per maand teveel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik ben serieus. Ik kom hier 1x per maand ofzo
Badge? Wtf?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Tim86 het volgende:
Premier League Shield
www.wefut.nlquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
http://wefut.nl/quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:28 schreef Santello het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/
Echt een super goede site, ik gebruik 'm zelf altijd en hij ziet er heel mooi uit.ja de bugs gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
reemi is de eckte baas jonge!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
http://wefut.nl/
Echt een super goede site, ik gebruik 'm zelf altijd en hij ziet er heel mooi uit.Wel tof dat het een Fokker is. Het ziet er veel gelikter uit dan die andere site die iedereen voorheen gebruikte. Ben de naam even kwijt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
futhead.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Wel tof dat het een Fokker is. Het ziet er veel gelikter uit dan die andere site die iedereen voorheen gebruikte. Ben de naam even kwijt.
DOEIquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef Kamikazie het volgende:
Mjaa ik ben er weg van, morgen weer vroeg eruit om ff balletje te slaan en daarna studeren.
Houdoe
Als je maar laserpointers gaat verkopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Godver je moet tegenwoordig een KvK hebben om een beetje een normale webshop te runnen
Niet waar. Ligt aan de geschatte inkomsten die je denkt te genereren met de webshopquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Godver je moet tegenwoordig een KvK hebben om een beetje een normale webshop te runnen
Dat is niet zo lastig hoor.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Startende ondernemers betalen nu toch niks voor inschrijving door de nieuwe regelgevingquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Ik sta ook ingeschreven bij de KvK, stelt niks voorquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Klopt, maar ik strijk graag met de eer.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja de bugs gemaakt
reemi is de eckte baas jonge!
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik strijk graag met de eer.haha. Nu wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
Ga je coins verkopen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Zhano het volgende:
Zouden jullie ook moeten doen, op WeFut coins aanbieden.quote:
Do you want your players duplicated for free??quote:
Gewoon 100k voor ¤20, want betrouwbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zouden jullie ook moeten doen, op WeFut coins aanbieden.
Als je eenmanszaak doet sowieso nooit. Met de bv is het veranderdquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:35 schreef BDIL het volgende:
[..]
Startende ondernemers betalen nu toch niks voor inschrijving door de nieuwe regelgeving
wel een assist geleverd nadat jij weg was hoor. Het ligt gewoon aan jou.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:30 schreef Thorb het volgende:
nou nu weet ik ook weer waarom kevin zo dramatisch was
zit weer te fokken tijdens het spelen hoor....
Heb ik vandaag ook gedaan, verschil was 2k, maar werd een beetje panisch dat ik steeds overboden werd dat ik maar lekker veel boodquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:40 schreef pascal08 het volgende:
...
[ afbeelding ]
...1 kaart ernaast:
[ afbeelding ]
...
![]()
En dan expliciet vermelden dat het is om het jacht te financieren.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:40 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon 100k voor ¤20, want betrouwbaar.
een assist in 4 potjes is wel prima, ga zo door!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wel een assist geleverd nadat jij weg was hoor. Het ligt gewoon aan jou.
Dat is dus een goede tactiek. Je koopt alle kaarten van 1 speler op en dan ga je met een andere account lekker de hele tijd mensen overbieden op je eigen kaarten. Vervolgens worden ze zo agressief dat ze veel te veel bieden op een van je spelers en dan laat je 'm lekker gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook gedaan, verschil was 2k, maar werd een beetje panisch dat ik steeds overboden werd dat ik maar lekker veel bood
En foto's ter verduidelijking.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan expliciet vermelden dat het is om het jacht te financieren.![]()
quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
M'n one hour of fame zit erop. Tijdslot springt zo aan.
Doei!
Godverjuquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:44 schreef pascal08 het volgende:
M'n one hour of fame zit erop. Tijdslot springt zo aan.
Doei!
Tsja ga me niet meer laten irriteren voor een paar kquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:42 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat is dus een goede tactiek. Je koopt alle kaarten van 1 speler op en dan ga je met een andere account lekker de hele tijd mensen overbieden op je eigen kaarten. Vervolgens worden ze zo agressief dat ze veel te veel bieden op een van je spelers en dan laat je 'm lekker gaan.
Hoe krijg je dat voor elkaar danquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:49 schreef Reemi het volgende:
4-1 voorstaan in de 83e minuut, 4-5 verliezen na verlenging. BATS
Nooit.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef pascal08 het volgende:
Jongens, ik ben er nog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:53 schreef Nystiq het volgende:
Wanneer zal ik SIF Reus and IF Di Natale verkopen?
Naja ik zou er liever zo snel mogelijk vanaf zijn. Je weet nooit wanneer welk tots komt (al lijkt BPL nu te komen) maar je bent de pineut als Reus er morgen al in zit.quote:
Dus er komt morgen wel een TOTS? Dat zou normaal toch vandaag bekend moeten worden?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik zou er liever zo snel mogelijk vanaf zijn. Je weet nooit wanneer welk tots komt (al lijkt BPL nu te komen) maar je bent de pineut als Reus er morgen al in zit.
Denk ook dat BPL morgen is.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik zou er liever zo snel mogelijk vanaf zijn. Je weet nooit wanneer welk tots komt (al lijkt BPL nu te komen) maar je bent de pineut als Reus er morgen al in zit.
Nee waarom?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Dus er komt morgen wel een TOTS? Dat zou normaal toch vandaag bekend moeten worden?
Dacht ikquote:
Wel als je iDeal wilt, zonder ben je niks.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Niet waar. Ligt aan de geschatte inkomsten die je denkt te genereren met de webshop
Nee.quote:
Ik bedacht me net: Er is nog geen Amerikaans HH geweestquote:
En toch slechtquote:Op woensdag 15 mei 2013 01:29 schreef dion_v_k het volgende:
Per ongeluk Suarez discarden![]()
Gelukkig is hij niet zo duur meer
Bijnaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |