Ah, een uithoekje op het forum. Lekker rustig. Zal zeker proberen om online te komen zaterdag als de finale aan de gang is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En als we het hier doen is het ook niet zo druk als op het ESF-topic. Dat gaat zó razendsnel dat je niet eens aan posten toekomt.
Zorg ik voor de lekkere hapjes en drankjes
Ik hoop het echt. Ik vind dat een ESF-lied bij uitstek. Lekker over the top.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:23 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Bizar hoe dat gaat.
Nu dus duimen draaien dat ze doorgaan.
Dat wordt een gezellige avondquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:26 schreef Blaadjes het volgende:
moi is ook van de partij want er zijn hapjes en drankjes.
Alleen jezelf en je meningquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:31 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zeker!
Moet ik nog iets mee brengen?
Heb je Anouk wel gezien dinsdag?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:25 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ah, een uithoekje op het forum. Lekker rustig. Zal zeker proberen om online te komen zaterdag als de finale aan de gang is.
Ik las het in het nieuws. Zaterdag is dan de dag van de waarheid.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze staat in de finale, en dat is erg lang geleden dat Ned zich geplaatst heeft.
Dat ja.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:40 schreef Blaadjes het volgende:
Dat was nog in de tijd van Ben Hur en de houten cassette bandjes.
Dat klopt wel ja maar ze moeten je het ook gunnen. Ik kan me zo voorstellen dat Nederland en Duitsland op weinig steun vanuit Griekenland hoeven te rekenen.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik vind eigenlijk het liedje van Anouk helemaal geen songfestivalliedje. Meer een koffie met cake lied.
Maar ja, het zou leuk zijn als ze zou winnen.
Maar Roemenië mag ook van mij
Dat is helemaal fraaiquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja maar ze moeten je het ook gunnen. Ik kan me zo voorstellen dat Nederland en Duitsland op weinig steun vanuit Griekenland hoeven te rekenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |