Dus als je uit bed bent gelijk aan het bier?quote:Op donderdag 16 mei 2013 13:27 schreef theguyver het volgende:
Oh houd op daar is het nooit te vroeg voor...
maar ben op mijn werk, das wel een nadeel.
morgen dagje vrij
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dus als je uit bed bent gelijk aan het bier?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neem er hier 2 van:
[ afbeelding ]
Kun je na 2 uur gelijk weer naar bed.
Die vind ik dus niet zo lekker he. Maar zo'n gladiator wel maar niet als ik net uit bed ben.quote:
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Die vind ik dus niet zo lekker he. Maar zo'n gladiator wel maar niet als ik net uit bed ben.
Misschien is het dan eens tijd om je oven schoon te maken.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..
En ja Kanon hakt er ook aardig in, maar na 4 stuks boeit dat ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow nee wacht das mijn pizza
Witte rook ja?quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Standaard als we naar een festival gingen ontbijt le bier..
En ja Kanon hakt er ook aardig in, maar na 4 stuks boeit dat ook niet meer![]()
[ afbeelding ]
Ow nee wacht das mijn pizza
haha helaas... nog steeds niks...quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha helaas... nog steeds niks...
en Lavenderr begint m aardig te knijpen
Klopt!quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:28 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha helaas... nog steeds niks...
en Lavenderr begint m aardig te knijpen
Ach dan zeg je Ibiza toch gewoon af als er nog geen witte rook is.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt!
Ik zie Ibiza al voor me, komt steeds dichterbij
Uhuhquote:Op donderdag 16 mei 2013 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ach dan zeg je Ibiza toch gewoon af als er nog geen witte rook is.
als er voor de tijd geen witte rook is ga ik wel mee hoor ik pas wel in een kofferquote:
En te hard knijpen, dat moet je er wel bij vermelden. Anders is het best nog wel kinky.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond allemaal even kijken naar deze vent hoor.
Alsof hij met zijn ballen in een notenkraker zit.
quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Vanavond allemaal even kijken naar deze vent hoor.
Alsof hij met zijn ballen in een notenkraker zit.
Ja, ik had nooit enkele aandacht voor het ESF. Tot vorig jaar welteverstaan. Zo gaat dat, als er iemand met dezelfde roots wint, dan trekt het je aandacht, ook al heb je er nooit echt om gegeven. Zelfs Marokkaanse media hebben wat witregels gespendeerd aan de winst van Lorine Zineb Nora Talhaoui ofwel Loreen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dit blijft toch wel een van de betere ESF nummers ooit.
Kloptquote:Op donderdag 16 mei 2013 21:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit enkele aandacht voor het ESF. Tot vorig jaar welteverstaan. Zo gaat dat, als er iemand met dezelfde roots wint, dan trekt het je aandacht, ook al heb je er nooit echt om gegeven. Zelfs Marokkaanse media hebben wat witregels gespendeerd aan de winst van Lorine Zineb Nora Talhaoui ofwel Loreen.
Heb het nummer inderdaad aardig vaak moeten luisteren tijdens mijn stageperiode. Mooi nummer.quote:Op donderdag 16 mei 2013 21:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptHet is een prachtnummer en heeft volgens mij overal wel op 1 gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |