hahahahaquote:
quote:
Zingende announcer doet me denken aan de Champ Car Series (Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1) in Assen. Toen zou er een zanger/zangeres het Amerikaanse volkslied zingen voor de race, zoals in die klasse gewoon was, maar die kwam niet opdagen.quote:
quote:
Briljant!quote:
nope..quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef Lavenderr het volgende:
deze vond ik mooi gisteren
weet eigenlijk niet of ze door zijn, jullie?
Qua zang was het inderdaad een van de betere. Het is alleen geen 'ESF'quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat je goede zang door laat gaan
Ik ga morgen genieten van Cezar met zijn hysterische lied. Roemenië mag van mij winnenquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Qua zang was het inderdaad een van de betere. Het is alleen geen 'ESF'liedje.
Soms wil ik het nieuws weleens een dagje overslaan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:27 schreef Gray het volgende:
Ik denk dat ik het nieuws voortaan maar het 'anders' ga noemen. Het is altijd dezelfde scheisse in de wereld, maar dan met net iets andere namen, mensen en locaties. Niets nieuws aan imho.
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms wil ik het nieuws weleens een dagje overslaan.
Of net zoals vroeger; pas na maanden iets horen over iets wat in verweggistan gebeurd is.
Er is tegenwoordig geen ontkomen meer aan, we weten het a la minute.
Dat is die dualiteit he, die me parten speelt. Ik wil het aan de ene kant allemaal niet weten, maar toch ook weer wel.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.
Half de wereld gaat aan me voorbij en toch voel ik me niet aan voorbijgegaan. Integendeel.
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:44 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee hoor, heel makkelijk. Geen tv kijken, geen kranten lezen, geen nieuwspagina's openen.
Half de wereld gaat aan me voorbij en toch voel ik me niet aan voorbijgegaan. Integendeel.
Plus er is geen ontkomen aan. Ga maar naar je werk en probeer daar het nieuws maar te ontlopen. Lukt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...
Omdat je denkt dat je controle hebt over je situatie wanneer je 'weet'. Wat natuurlijk niet zo is. Als je weet dat je geen parachute maar een lunchpakket in je rugzak hebt zitten, dan maakt dat niet dat je zachtjes landen kan.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is die dualiteit he, die me parten speelt. Ik wil het aan de ene kant allemaal niet weten, maar toch ook weer wel.
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vind je het fijn dat de halve wereld aan je voorbij gaat? Ik moet er niet aan denken ...
Dat zou ook weer een uiterste zijn, je hoeft ook niet alles tot in de details te wetenquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef Gray het volgende:
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...
Meh, dat legt alleen maar beperkingen op in het denken en geeft energie aan dat waar men geen energie aan wil geven. Zo willen we geen genocide zien plaatsvinden, maar bestaan kranten via adverteerders en lezers door over genocide te berichten. Op zich niet heel raar, of slecht, want zo is het nu eenmaal.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zou ook weer een uiterste zijn, je hoeft ook niet alles tot in de details te weten. Maar ik vind wel dat je globaal op de hoogte hoort te zijn van wat er om je heen gebeurt. Maakt toch deel uit van je sociale ontwikkeling / kennis.
Die snap ik niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat je denkt dat je controle hebt over je situatie wanneer je 'weet'. Wat natuurlijk niet zo is. Als je weet dat je geen parachute maar een lunchpakket in je rugzak hebt zitten, dan maakt dat niet dat je zachtjes landen kan.
[..]
Het was meer een uitdrukking, maar dan nog: zelfs mét nieuws gaat een groter deel van wat plaatsvindt in de wereld langs je heen. Nieuws levert je in die zin weinig op, behalve dan om een ander onderwerp dan het weer aan te snijden bij de watercooler...
Haha, als je het zo bekijkt wel ja!quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die snap ik niet.
Ik spring liever met een parachute uit een vliegtuig dan met een lunchpakket. Denk dus wél dat in dat geval de landing zachter is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |