Dat wel natuurlijk, gelukkig zijn wij niet zo...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:24 schreef ajacied4lf het volgende:
Wel zielig overigens, in dat soort landen worden ze gewoon misbruikt en gebruikt als clown...
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het hele filmpje nog nooit gezien.![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het hele filmpje nog nooit gezien.![]()
Buurman en buurman dat is een leuke programma.quote:
Ga je naar het Songfestival kijken vanavond ?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 08:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Buurman en buurman dat is een leuke programma.
Ja ga het songfestival kijken waarschijnlijk bij een vriend of zo.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je naar het Songfestival kijken vanavond ?
En hoe vind je het liedje van Anouk?
Ik vind het een saai lied. Geef mij Roemenië maar.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 10:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja ga het songfestival kijken waarschijnlijk bij een vriend of zo.
Ik denk niet dat Nederland gaat winnen.
waarschijnlijk gaat Denemarken winnen.
Klopt! Maar ja, ik lach me gek om dat lied van die Roemeen met zijn ballen in de klem en van dat lied van Anouk moet ik aan begrafenissen denken dusquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:03 schreef theguyver het volgende:
[..]helaas Lavenderr in dit geval geef ik Tribal gelijk.
Roemenie valt denk ik niet bij iedereen in de smaak,
die Roemeen heeft geen ballen meer aan eind van het songfestivalquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Klopt! Maar ja, ik lach me gek om dat lied van die Roemeen met zijn ballen in de klem en van dat lied van Anouk moet ik aan begrafenissen denken dus
Ik kippenvel met je mee. Geweldigquote:Op zaterdag 18 mei 2013 11:15 schreef theguyver het volgende:
[..]
die Roemeen heeft geen ballen meer aan eind van het songfestival![]()
ja is niet mijn favo van Aneuk, dat is toch echt wel met Live![]()
![]()
brrr kippenvel![]()
mijn bandje, heeft 12 jaar voor ik live live zagquote:
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
Anouk wint! en tribal roept gewoon wat de MSM ook roept.
Daar zeg je watquote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:55 schreef Blaadjes het volgende:
Anouk wint! en tribal roept gewoon wat de MSM ook roept.
Ik ben altijd scherp als ik een kater heb.quote:
Weg kater, hallo balzak.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Of Anouk wint weet ik niet. Ze heeft er een geduchte concurrent bij in deze hysterische zanger
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ben altijd scherp als ik een kater heb.
[..]
Weg kater, hallo balzak.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar zeg je wat![]()
Of Anouk wint weet ik niet. Ze heeft er een geduchte concurrent bij in deze hysterische zanger
Oh men, dat was toch ook een vertoningquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Met een glitterjurk de finale halen, daar zullen de Toppers jaloers op zijn.
Wel vermakelijkquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh men, dat was toch ook een vertoning![]()
Wat is die bolle nu allemaal aan het doen met dat dienblad voor haar buik?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wel vermakelijk![]()
Kom je aanzetten met de Toppers, de 3J's, Sieneke en Indiaantje, en dan nog zijn er mensen die het onterecht vinden en de schuld op de stemming afschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |