Nee nee, ze heeft woord gehouden...eerlijk delen. Nou ja iig voor 2 uur.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:48 schreef theguyver het volgende:
moge...heb ik iets gemist, zijn we nu voor Roemenië?
hoe lang heb ik geslapen...
![]()
@blaadjes nog van de bank getrapt?
Uit de stem is niet op te maken welk van beiden het is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 09:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik wel! Baas is het. Nou ja, bazÃn meer.
In het begin denk je het is een man, maar als ze dan de notenkraker aanspannen ga je toch weer twijfelen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 12:00 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Uit de stem is niet op te maken welk van beiden het is.
Ja was het wat, heb het niet gezien gisteren.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, we kunnen allemaal rustig gaan slapen. Roemenië is door![]()
Mee eens hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik Anouk een geweldige zangeres vind maar dat ik dit nummer van haar niets aan vind?
Het is wel anders als anders dat is waar, misschien dat het daarom door is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Vooral enorm slaapverwekkend. Maar het is wel erg origineel en het heeft wel iets 'bijzonders' in vergelijking met andere nummers. Dus ik kan wel begrijpen dat ze de finale heeft gehaald.
Top 10 moet morgenavond ook lukken denk ik.
ze is nu rete populair in scandinavie dus, dat moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens hoor.
Vooral enorm slaapverwekkend. Maar het is wel erg origineel en het heeft wel iets 'bijzonders' in vergelijking met andere nummers. Dus ik kan wel begrijpen dat ze de finale heeft gehaald.
Top 10 moet morgenavond ook lukken denk ik.
Dat mag je zeggen hoor Dot.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Mag ik hier zeggen dat ik Anouk een geweldige zangeres vind maar dat ik dit nummer van haar niets aan vind?
[..]
Ja was het wat, heb het niet gezien gisteren.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen hoor Dot.
Koffie met cakelied vind ik het.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:47 schreef theguyver het volgende:
dafuq webiste van de dag XD
http://iwantmoar.com/188
next next next lol
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Post hem nog eens? Moet er zo om lachen
Hahahahaquote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:19 schreef Blaadjes het volgende:
Ik had het hele filmpje nog nooit gezien.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |