Ik schreeuw het wel vanaf mijn balkonquote:
Ik ga echt niet stemmen op die rommel, ik zou echt niet weten waarop .......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb jij die app niet dan van songfestival?
Gewoon een kutjurk!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
Deze jurk is toch ook raar, je ziet gewoon haar kut
Schreeuwerd!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
DAT RARE WIJF MET DIE KOPTELEFOON EN DIE 2 MARSMANNETJES !!!!!!
De bel ging netquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
DAT RARE WIJF MET DIE KOPTELEFOON EN DIE 2 MARSMANNETJES !!!!!!
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:24 schreef Toverheks het volgende:
Kroatië, Moldavie en Belgie vond ik persoonlijk wel mooi
Dit is eindelijk een beetje te behappenquote:
weet wel zeker die gaan doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]mee eens en eventueel door...
Denemarken, Rusland, Kroatie, Wit Rusland ook door denk ik.
Niemand door laten gaan is ook geen optie zekerquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand door laten gaan is ook geen optie zeker
als ze Anouk eruit stemmen hoeft het voor mij niet meer, dan kijk ik wel mooie film zaterdagavondquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand door laten gaan is ook geen optie zeker
Niet nagelbijten Heksiequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ze Anouk eruit stemmen hoeft het voor mij niet meer, dan kijk ik wel mooie film zaterdagavond
nee zo erg is het ook weer niet met me, maar echt als Anouk niet door is dan kijk ik gewoon niet meerquote:
Alle driequote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:37 schreef Poezewoes het volgende:
Stemmen moeten vast met de hand geteld worden
de stemmen worden geteld nu een heel dom filmpjequote:
Er was hier even een blij momentje, een seconde. Maar nee, dat gaat helaas niet gebeuren.quote:
Het armste land op het westelijk halfrond is doorquote:
Doe niet zo zuurquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:52 schreef Dotteke het volgende:
The Nederlands .bye bye
[..]
Doe niet zo zuur
quote:
Ja was de beste bij de slechtstequote:
Doet ie niet ........quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:52 schreef Dotteke het volgende:
The Nederlands .bye bye
[..]
Doe niet zo zuur
Draaikontquote:
ach dat ik er niet van hou betekent niet dat anderen goed vinden smaken verschillen gelukkig. en ja voor de fans gefeliciteerdquote:
Doe even rustig zegquote:
Heerlijk zo zuur doenquote:
Lees maar terugquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
he he ppfftt nou ga ik ff heel hard huilen![]()
![]()
![]()
Ja zo ben ik. Ik ga er helemaal in meequote:
Bevriende buurlanden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
Maar goed ze is door, maar ik moet eerlijk zeggen, dat als ik zie wat er nog meer door is, IerlandWit Rusland
dan vraag ik me af wat de waarde ervan is ......
100 miljoen kijkers vlak voor het uitbrengen van een nieuw albumquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
Maar goed ze is door, maar ik moet eerlijk zeggen, dat als ik zie wat er nog meer door is, IerlandWit Rusland
iedereen slaapt hier al, de turken deden niet mee dit jaar, maar ga wel zaterdag ff mijn balkonnetje versieren met me oranje prulariaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Noelle06 het volgende:
[..]Je zou een fles moeten open trekken en het van je balkonnetje moeten schreeuwen
juist vooral litouwen en ierlandquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
Ja, dat inderdaad, voor Anouk is het top!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef ZOA het volgende:
[..]
100 miljoen kijkers vlak voor het uitbrengen van een nieuw album
Zaterdag is Anouk al gillend naar huis.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Toverheks het volgende:
[..]
iedereen slaapt hier al, de turken deden niet mee dit jaar, maar ga wel zaterdag ff mijn balkonnetje versieren met me oranje prularia
quote:
Zure vinger voor dikke wijven danquote:
Er zat inderdaad een hoop gescheurd goed tussenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Lees maar terugIk vond het allemaal kut
Dan komen de emoties ook echt naar bovenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]vond het helemaal top van je dat je vanavond mee hebt gekeken en gepost
Met Fok! erbij is het aardig te doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
Het slaat al jaren nergens op. Maar het was gezellig
Anders lag ik al platquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet die Cezar donderdag zien. Die over de top Dracula Pavarotti uit dat vieze land.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
donderdag weet ik ook nog niet hoor, maar Zaterdag![]()
![]()
met knabbels en een wijntje
Ga donderdag niet kijken. Zaterdag maar weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
donderdag weet ik ook nog niet hoor, maar Zaterdag![]()
![]()
met knabbels en een wijntje
Bonnie Tyler voor Engeland .. die had met het zelfde songfestival mee kunnen doen als Corry Brokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet die Cezar donderdag zien. Die over de top Dracula Pavarotti uit dat vieze land.
oh ja we krijgen nog een partijtje randdebielen voorgeschoteldquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik moet die Cezar donderdag zien. Die over de top Dracula Pavarotti uit dat vieze land.
Ik ben solidair ik kijk met je mee, jij keek vanavond ook met mij meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:15 schreef Soury het volgende:
Als ik ergens aan begin maak ik het af. Donderdag kijk ik weer
Vorig jaar stuurde het UK ook al zo un fossielquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef ZOA het volgende:
[..]
Vorig jaar stuurde het UK ook al zo un fossiel
Engeland zit toch bij die big five, die zijn sowieso door toch?!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Bonnie Tyler voor Engeland .. die had met het zelfde songfestival mee kunnen doen als Corry Brokken
Volgend jaar Tom Jones waarschijnlijk ...Its good to smoke the green green grass of homequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Engeland zit toch bij die big five, die zijn sowieso door toch?!
Ik zing meequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgend jaar Tom Jones waarschijnlijk ...Its good to smoke the green green grass of home
ik zeg Driesquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
Volgend jaar Tom Jones waarschijnlijk ...Its good to smoke the green green grass of home
Nee moet datquote:
Ik kijk P&W en pas de tekst wel aan in Green green gasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:26 schreef ZOA het volgende:
[..]
Welnee .. ik zing ook gewoon zonder te klikken
5 dus + de winnaar van vorig jaar. En wij maar denken dat het wat met muziek te maken heeft ...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:24 schreef Noelle06 het volgende:
Spain
France
Germany
Sweden
United Kingdom
Italy
Deze landen toch sowieso door?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kijk P&W en pas de tekst wel aan in Green green gas
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
5 dus + de winnaar van vorig jaar. En wij maar denken dat het wat met muziek te maken heeft ...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
Volgend jaar sturen we Rinus, pakken we in elk geval die Oost-Europeanen in![]()
Nee hoor ..Russia!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:35 schreef Jian het volgende:
Volgend jaar sturen we Rinus, pakken we in elk geval die Oost-Europeanen in![]()
Natuurlijk niet! Anouk had het bestudeerd van de laatste jaren daarom deze stuiptrekking van haar!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
5 dus + de winnaar van vorig jaar. En wij maar denken dat het wat met muziek te maken heeft ...
Even vlaggen naar jouquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:38 schreef Toverheks het volgende:
voor deze ene keer zwaai ik ff slaap lekker, was gesjellig vanavond
morgen avond voetballen in de Arena dus wordt weer gesjellig druk in mijn mooie stad, als ze alles maar heel laten
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Even vlaggen naar jouOp naar zaterdag.
Ik zie de stuiptrekking niet ..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Anouk had het bestudeerd van de laatste jaren daarom deze stuiptrekking van haar!
En ja, ze staat in de finale maar hoog eindigen zaterdag aanstaande, daar geloof ik nog niet in.
Jij vindt dit de echte Anouk? Zo ken ik haar geheel niet.quote:
Neuh, maar daar is het Anouk ook helemaal niet om te doen, dat is ondertussen breed uitgemeten. Anouk heeft het al bereikt de finale 100 miljoen kijkers precies op het moment van de release van haar nieuwe CD, het zal haar verder biet wezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Anouk heb het bestudeerd van de laatste jaren daarom deze stuiptrekking van haar!
En ja, ze staat in de finale maar hoog eindigen zaterdag aanstaande, daar geloof ik nog niet in.
Mja en dus is het een stuiptrekking?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:47 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Jij vindt dit de echte Anouk? Zo ken ik haar geheel niet.
Duidelijk! Heb ze goed opgepakt in release naar haar cd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, maar daar is het Anouk ook helemaal niet om te doen, dat is ondertussen breed uitgemeten. Anouk heeft het al bereikt de finale 100 miljoen kijkers precies op het moment van de release van haar nieuwe CD, het zal haar verder biet wezen.
ik d8 dat een stuiptrekking meer iets was als 'opa's laatste tot mislukken gedoemde kunstje'quote:
Kan je ook zo benoemen. Ik zie het als stroothalm waar ik aan vast hou om nog iets te bereiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:55 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik d8 dat een stuiptrekking meer iets was als 'opa's laatste tot mislukken gedoemde kunstje'
Zeg maar gerust dat ze een dikke boomstam uitgezocht heeftquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je ook zo benoemen. Ik zie het als stroothalm waar ik aan vast hou om nog iets te bereiken.
Ik snap dat niet in relatie tot Anouk, volgens mij toch één van de beste zangeressen die we hebben, of ken jij er veel die het Gelredome lachend keer op keer vol krijgen en waarbij alweer een derde concert Symphonica in Rosso met Anouk is toegevoegd ......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:56 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Kan je ook zo benoemen. Ik zie het als stroothalm waar ik aan vast hou om nog iets te bereiken.
Ik snapte dat dus ook nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap dat niet in relatie tot Anouk, volgens mij toch één van de beste zangeressen die we hebben, of ken jij er veel die het Gelredome lachend keer op keer vol krijgen en waarbij alweer een derde concert Symphonica in Rosso met Anouk is toegevoegd ......
Dat dus. Waarom gaat zo'n frisse jonge meid die al zalen vol heb gekregen dit doen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik snap dat niet in relatie tot Anouk, volgens mij toch één van de beste zangeressen die we hebben, of ken jij er veel die het Gelredome lachend keer op keer vol krijgen en waarbij alweer een derde concert Symphonica in Rosso met Anouk is toegevoegd ......
Weet je wie het UK gestuurd heeft?nooit van bonnie tyler gehoord zekerquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom gaat zo'n frisse jonge meid die al zalen vol heb gekregen dit doen.
Een Rock Chick en dat dit ten gehore brengen?
Ik Hou van haar muziek stijl maar dit even niet.
Goud denk ik niet! Ze zal niet hoog eindigen verwacht ik, als ze zich zo op het podium soufleert als vanavond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef ZOA het volgende:
En ze zit gewoon goud als ze dat begrafenisliedje 3 keer mag zingen op ut Eurovisie
Dat is niet uit deze tijd!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
Weet je wie het UK gestuurd heeft?nooit van bonnie tyler gehoord zeker
Dat hebben we net verteld, ze heeft een nieuwe album Sad Singalong Songs en dat komt vrijdag uit en daar staat dit nummer ook op. En dit is niet de eerste ballad die Anouk zingt toch, Lost, Michel, etc.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. Waarom gaat zo'n frisse jonge meid die al zalen vol heb gekregen dit doen.
Horen en iemand erbij zien is voor mij toch anders.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat hebben we net verteld, ze heeft een nieuwe album Sad Singalong Songs en dat komt vrijdag uit en daar staat dit nummer ook op. En dit is niet de eerste ballad die Anouk zingt toch, Lost, Michel, etc.
Nogmaals dat is haar opzet helemaal niet. Niet dat ze het erg zou vinden, maar 100 miljoen mensen. stel dat een half procent daarvan haar album zou kopen dan zijn dat al 500.000 exemplaren. Wat begrijp je daar niet aan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Goud denk ik niet! Ze zal niet hoog eindigen verwacht ik, als ze zich zo op het podium soufleert als vanavond.
Ze wilde geen verenpakje aan ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Horen en iemand erbij zien is voor mij toch anders.
Vond Anouk echt een vogeltje op het podium vanavond.
Zo ken ik haar niet!
Er is geen betere trailer voor je nieuwe album dan het eurovisie...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nogmaals dat is haar opzet helemaal niet. Niet dat ze het erg zou vinden, maar 100 miljoen mensen. stel dat een half procent daarvan haar album zou kopen dan zijn dat al 500.000 exemplaren. Wat begrijp je daar niet aan?
Natuurlijk niet, maar vond haar gesloten overkomen met de rest wat ik gezien heb.quote:
Daar heb je gelijk in. Stemmers niet uit Nederland vanavond, maar uit andere landen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:08 schreef Jian het volgende:
[..]
Nogmaals dat is haar opzet helemaal niet. Niet dat ze het erg zou vinden, maar 100 miljoen mensen. stel dat een half procent daarvan haar album zou kopen dan zijn dat al 500.000 exemplaren. Wat begrijp je daar niet aan?
Precies, ik vind het echt slim hoor!quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
Er is geen betere trailer voor je nieuwe album dan het eurovisie...
Dat doet ze tegenwoordig alleen nog in reclamespotjes...quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:17 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Slim wel maar niet zoals ik Anouk ken als Rock Chick.
In Reclame spot is ze half bezopen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:19 schreef ZOA het volgende:
[..]
Dat doet ze tegenwoordig alleen nog in reclamespotjes...
Eerst donderdag de 2e have finale nog ... met Bonnie Tylerquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef Noelle06 het volgende:
wekker gaat over kleine 4 uur weer
![]()
Bijna weekend en dan Finale met Anouk.
Godver......wat ben ik blij dat ik naar het Kamerdebat met Weekers heb gekeken. Is toch maar mooi de beste leerling van de Jos van Rey-academie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ze maakten het wel spannend nog!![]()
Was er redelijk nuchter over. Maar toen al die kutlanden met hun kutnummers een finaleplaats kregen en Nederland niet, dacht ik: het zal toch niet hè, dat Anouk naar huis moet en die Hoer uit Wit-Rusland en die homofielenhoempa uit Ierland niet, godverdomme.
Gelukkig liep het goed af.
En hier ben ik het helemaal mee eens,quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:03 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog geen geluid bij FOK en kan je het alleen maar lezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 08:23 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan het woord 'rock chick' niet meer horen
Ik niet. Zo leuk vindt ze het echt niet meer om het wijf met ballen uit te hangen voor een zaal vol 40+ vrouwen. Ze heeft zich verder ontwikkeld inmiddels. Een rockchick was ze toen ze 20 jaar geleden in het Zuiderpark door een dronken vent met bier werd bekogeld en toen 'cheers' riep, haar natte shirt uitdeed en in BH verder speelde.quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier ben ik het helemaal mee eens,
En het nieuwe 'imago'quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Zo leuk vindt ze het echt niet meer om het wijf met ballen uit te hangen voor een zaal vol 40+ vrouwen. Ze heeft zich verder ontwikkeld inmiddels. Een rockchick was ze toen ze 20 jaar geleden in het Zuiderpark door een dronken vent met bier werd bekogeld en toen gewoon haar natte shirt uitdeed en in BH verder speelde.
"Birds" geeft naar ik begrepen heb de toon aan voor het nieuwe album. Dus als Birds je niet aanstaat (en heel gek, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit het geval is) dan kan die nieuwe plaat je weleens vies gaan tegenvallen. [ afbeelding ]
Vanzelf ......quote:Op woensdag 15 mei 2013 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En hier ben ik het helemaal mee eens,
Ja? Moet je dat toch nog even noemen? Was het vriendelijke "dikke vinger voor de zure wijffen" van gisteravond nog niet helemaal genoeg?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:56 schreef Toverheks het volgende:
en sommige hier vierde al hun *feestje* omdat ze dachten dat ze het niet haalde om in de finale te komen![]()
Dat is dan netjes van je, want ik kan dat voor Denemarken niet opbrengen. Die gun ik niets. Tenminste, niets positiefs. Dus dat wordt nog zwaar zaterdag, vrees ik.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef jacqhassel het volgende:
Ik persoonlijk vind haar als rock chick beter dat vond ik echt mooi...
maar goed smaken verschillen nu eenmaal.....
Neem niet weg dat anouk een goede stem heeft en prachtig kan zingen al vond ik het nummer birds niet iets waarvan ik weg ben.....
Zelfde had ik met u2 toen die overstapte naar een ander muziek genre vond ik het minder mooi...
Ik gun anouk de finale ze mag van mij winnen....
Dat ik liever de oude anouk zie is mijn mening. Betekent dus niet dat ik het haar niet gun .;)
Ja Gert ik misgun anouk niets en heb gister ook geen feestje gevierd .;)quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is dan netjes van je, want ik kan dat voor Denemarken niet opbrengen. Die gun ik niets. Tenminste, niets positiefs. Dus dat wordt nog zwaar zaterdag, vrees ik.
Ik weet niet of haar muziek nu zo veel is veranderd, ik zie dat niet, wat ik al zei, ze zong altijd al ballads en ja haar nieuwe album heet Sad Singalong Songs, hetgeen wel wat zegt over de inhoud van dit betreffende album, maar hebben niet veel artiesten tijdens hun carrière naar aanleiding van hun leefsituatie of gewoon omdat ze daar zin in hadden of daar een uitdaging in zagen, bewegingen gemaakt binnen hun genre.....quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef jacqhassel het volgende:
Neem niet weg dat anouk een goede stem heeft en prachtig kan zingen al vond ik het nummer birds niet iets waarvan ik weg ben.....
Zelfde had ik met u2 toen die overstapte naar een ander muziek genre vond ik het minder mooi...
Dat ik liever de oude anouk zie is mijn mening. Betekent dus niet dat ik het haar niet gun .;)
Dat klopt ook wat je zegt hoor Jian alleen ja ik vond de nummers nobodys wife en girl gewoon mooier...snap je en ja het ligt ook geheel aan mij dat ik dit minder mooi vind maar het is nu eenmaal zo..quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet of haar muziek nu zo veel is veranderd, ik zie dat niet, wat ik al zei, ze zong altijd al ballads en ja haar nieuwe album heet Sad Singalong Songs, hetgeen wel wat zegt over de inhoud van dit betreffende album, maar hebben niet veel artiesten tijdens hun carrière naar aanleiding van hun leefsituatie of gewoon omdat ze daar zin in hadden of daar een uitdaging in zagen, bewegingen gemaakt binnen hun genre.....
Ja, maar Jack "Nobodys Wife" is my al time favourit van Anouk echt, super geweldig nummer, ook door de manier waarop Anouk het altijd brengt. Ik verkies dat nummer persoonlijk elk moment boven Birds. Maar dat doe ik ook boven eerdere ballads als Michel of Lost, hetgeen niet wil zeggen dat ik dat ook best mooie nummers vind die ook gewoon horen bij Anouk, ....... net als Birds. Het meisje kan nu eenmaal veel als zangeresquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:20 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Dat klopt ook wat je zegt hoor Jian alleen ja ik vond de nummers nobodys wife en girl gewoon mooier...snap je en ja het ligt ook geheel aan mij dat ik dit minder mooi vind maar het is nu eenmaal zo..
Maar nogmaals ik misgun anouk niets.. van mij magz e winnen hoor tenslotte ben ik wel een nederlander
Ben ik ook niet oneens met je Jian alleen ja hou ik meer van haar oude nummers als deze...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar Jack "Nobodys Wife" is my al time favourit van Anouk echt, super geweldig nummer, ook door de manier waarop Anouk het altijd brengt. Ik verkies dat nummer persoonlijk elk moment boven Birds. Maar dat doe ik ook boven eerdere ballads als Michel of Lost, hetgeen niet wil zeggen dat ik dat ook best mooie nummers vind die ook gewoon horen bij Anouk, ....... net als Birds. Het meisje kan nu eenmaal veel als zangeres
Kan ik me voorstellen Gert, maar het nummer Lost vind ik wel heel mooi en is ook rustig.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet. Zo leuk vindt ze het echt niet meer om het wijf met ballen uit te hangen voor een zaal vol 40+ vrouwen. Ze heeft zich verder ontwikkeld inmiddels. Een rockchick was ze toen ze 20 jaar geleden in het Zuiderpark door een dronken vent met bier werd bekogeld en toen 'cheers' riep, haar natte shirt uitdeed en in BH verder speelde.
"Birds" geeft naar ik heb begrepen de toonzetting aan voor het nieuwe album. Dus als Birds je niet aanstaat (en heel gek, maar ik heb zo'n vermoeden dat dit het geval is) dan kan die nieuwe plaat je weleens vies gaan tegenvallen. [ afbeelding ]
Dus datquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:10 schreef jacqhassel het volgende:
sprekendquote:
Nou ja dat ze dat niet zou willen geloof ik nu ook niet zo hoor Dotteke is eerder een uitspraak als dat ze het zou menen denk ik .;)quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Gert, maar het nummer Lost vind ik wel heel mooi en is ook rustig.
Dat ze een prachtige stem heeft ontken ik ook niet. Het is een prachtig vrouw met een mooie stem.
Alleen het nummer ja nu moet ik weer in herhaling vallen vind ik niets.
Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde mooi vind toch!
En van mij mag ze winnen ook hoor, alleen ziet ze het zelf niet zo zitten om dan aan al die verplichtingen te moeten gaan voldoen, daarom mag ze van mij naar huis
Nee, dat denk ik echt niet van je Jack, dat denk ik alleen van Dotteke en dan vooral o.a. omdat Heks dan weer zo graag wil dat Anouk wint.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:28 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
vind alleen jammer dat er gedacht wordt dat ik dan anouk de winst niet gun snap je?
van mij mag ze alles winnen nl..
had gister echt niet gehoopt dat we eruit lagen nl had dat nl nergens gepost .;)
Over kinderachtig gesproken, dat is jou gedrag ppffff. omdat zij wil dat Anouk wint, zou ik willen dat ze verliest, in welke klas zit jij Jian doe eens normaal man!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik echt niet van je Jack, dat denk ik alleen van Dotteke en dan vooral o.a. omdat Heks dan weer zo graag wil dat Anouk wint.
Oke dan is het duidelijk wat betreft mijn idee over het gehele gebeuren. moet ook zeggen dat ik af was gehaakt met kijken naar songfestival toen we met een draaiorgel kwamen . en bepaalde landen elkaar erin houden.;)quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik echt niet van je Jack, dat denk ik alleen van Dotteke en dan vooral o.a. omdat Heks dan weer zo graag wil dat Anouk wint.
Ik zit in de klas(se) waar je zo nu en dan dingen gewoon zegt zoals je ze ziet, dat is confronterend dat weet ik, maar ondanks gesputter en ontkenning vaak niet minder waar.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken, dat is jou gedrag ppffff. omdat zij wil dat Anouk wint, zou ik willen dat ze verliest, in welke klas zit jij Jian doe eens normaal man!
Gewoon omdat het kanquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
Niet om echt een spelbreker te zijn maar ik vat de TT even niet.
Wat heeft Anouk te maken met dit subfora dat m.i. alleen te maken heeft met reality tv ,iets dat het ESF volgens mij helemaal niet is.
Omdat we liever in onze eigen Sc posten over EFS dan in het originele topic wat gewoon niet bij te houden was. en eerlijk is hier veel gesjelligerquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
Wat heeft Anouk te maken met dit subfora dat m.i. alleen te maken heeft met reality tv ,iets dat het ESF volgens mij helemaal niet is.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
Je had het er ook gewoon bij kunnen laten om te zeggen dat je het een begrafenislied vind ...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Gert, maar het nummer Lost vind ik wel heel mooi en is ook rustig.
En idd het nummer Birds vind ik idd niets aan!
Dat ze een prachtige stem heeft ontken ik ook niet. Het is een prachtig vrouw met een mooie stem.
Alleen het nummer ja nu moet ik weer in herhaling vallen vind ik niets.
Gelukkig maar dat niet iedereen hetzelfde mooi vind toch!
En van mij mag ze winnen ook hoor, alleen ziet ze het zelf niet zo zitten om dan aan al die verplichtingen te moeten gaan voldoen, daarom mag ze van mij naar huis
Jij mag zien zoals je dat wilt hoor, maar ik weet beter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zit in de klas(se) waar je zo nu en dan dingen gewoon zegt zoals je ze ziet, dat is confronterend dat weet ik, maar ondanks gesputter en ontkenning vaak niet minder waar.
Dat laat ik aan jou overquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je had het er ook gewoon bij kunnen laten om te zeggen dat je het een begrafenislied vind ...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een eigen mening mag je hier niet hebben blijkt wel weer.
Overdrijven is ook een vak zeg. Als je geen eigen mening zou mogen hebben dan werd je daarvoor geband. Maar je mag hier gewoon blijven roepen dat je Birds een kutnummer vindt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij mag zien zoals je dat wilt hoor, maar ik weet beter.
Een eigen mening mag je hier niet hebben blijkt wel weer.
Ga lekker verder met je/ jullie kinderachtig gedrag en wordt er gelukkig van!
Dat scheelt namelijk weer een hoop gedraai en gedoe om het weer terug te draaien zodat je dus eigenlijk alleen het liedje niks vind omdat je wel degelijk als een echte azijnpisser Anouk in eerste instantie samen met het ESF de grond in boordequote:
.........................Jij meent altijd gelijk te hebbenquote:
ik ga helemaal niet weg...quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:49 schreef Jian het volgende:
Oeps, ik slipte een beetje uit de bocht, no worries, ik ga weer lief zijn, voordat "iedereen" wegloopt en dit topic nog drukker wordt één van zijn juweeltjes verliest
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.........................Jij meent altijd gelijk te hebben
In een SC mag het over van alles gaan, dat hoeft niet gebonden te zijn aan het onderwerp van het subforum.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:37 schreef Iwanius het volgende:
Ja ik geef gewoon antwoord op vragen en ja ik zal 30 keer zeggen dat ik het een kutnummer vind \.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak zeg. Als je geen eigen mening zou mogen hebben dan werd je daarvoor geband. Maar je mag hier gewoon blijven roepen dat je Birds een kutnummer vindt.
Dus je kunt ook besluiten om niet zo zwaar geagiteerd te reageren. Je roept hier minstens 10 keer dat je het nummer he-le-maal niets vindt, en je krijgt tegengas. Zolang dat binnen de fatsoensperken blijft moet je daar maar tegen kunnen.
Trouwens, zolang het binnen de fatsoensperken blijft ga ik ook zeker geen schoolmeestertje spelen, dus DM's en TR's: laat maar zitten.
Ik hoop dat de vogeltjes ze opvreten.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik geef gewoon antwoord op vragen en ja ik zal 30 keer zeggen dat ik het een kutnummer vind \.
Daarbij zeg ik niet dat je van FOK ( de crew) geen eigen mening mag hebben. Ik bedoel van sommige users,, neem aan dat je slim genoeg bent om dat te bedenken toch!
En nu ga ik plantjes in de tuin zetten
In deze SC zullen er altijd users zijn die jou tegenspreken, gelukkig maar, get used to it of blijf lekker jammerenquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarbij zeg ik niet dat je van FOK ( de crew) geen eigen mening mag hebben. Ik bedoel van sommige users,, neem aan dat je slim genoeg bent om dat te bedenken toch!
Nou moet ik toch zeggen dat het liedje Birds niet echt top is maar dat is dan ook wel zo ongeveer het enige wat er aan mankeertquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef Jian het volgende:
[..]
In deze SC zullen er altijd users zijn die jou tegenspreken, gelukkig maar, get used to it of blijf lekker jammeren
minder dan 5 minuten geleden had heks die ook al...quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:03 schreef Margo37 het volgende:
Ow we gaan weer youtuupjes posten, heb ook nog een mooie![]()
straks 3 keer symp in rosso, denk dat ze er nog wel 5 tegen aan kunnen plakkenquote:
Ow dat krijg je met al die herhalingenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:04 schreef ZOA het volgende:
[..]
minder dan 5 minuten geleden had heks die ook al...
quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:05 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow dat krijg je met al die herhalingen
Volgens mij heb je die post gewoon gekopieerd van gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat dit nummer van onze eigen Mister & Mississippi, een kwaliteit bezit die doet denken aan Fleetwood Mac. En dat de overgangsrif en volgend op 3.30 nog eens een geweldig dimensie geeft aan dit nummer. Dit is professioneel man!
je hebt gelijk goeie gitaarsolo, goeie stem heeft deze griet zijn het Hollanders? klinkt on hollandsquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:07 schreef Jian het volgende:
Had ik al gezegd dat dit nummer van onze eigen Mister & Mississippi, een kwaliteit bezit die doet denken aan Fleetwood Mac. En dat de overgangsrif en volgend op 3.30 nog eens een geweldig dimensie geeft aan dit nummer. Dit is professioneel man!
Nee, deze is iets anders, maar ik vind dit echt heel goed gedaan. De vorige single was ook duidelijk kwaliteit, maar net wat te "zoet" voor mij, maar dit is top.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:08 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die post gewoon gekopieerd van gisteren
Deze komen van de Herman Brood academie (die ik een warm hart toedraag). Maar dit is o.a. Maxime een echte Amsterdamse en dochter van Bwennie (Brenda) o.a. een Fokuserquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt gelijk goeie gitaarsolo, goeie stem heeft deze griet zijn het Hollanders? klinkt on hollands
Lekker nummer ja en idd die 3.30quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, deze is iets anders, maar ik vind dit echt heel goed gedaan. De vorige single was ook duidelijk kwaliteit, maar net wat te "zoet" voor mij, maar dit is top.
oh oke las iets in 1 van de vorige sc over die user en haar dochter.quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze komen van de Herman Brood academie (die ik een warm hart toedraag). Maar dit is o.a. Maxime een echte Amsterdamse en dochter van Bwennie (Brenda) o.a. een Fokuser
Hoezo denk jij nou weer dat je een van de weinigen bent dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 11:46 schreef selam het volgende:
Ik denk dat ik een van de weinigen ben , maar vind het wel een mooi liedje van Anouk
Via facebook lees je veel , en er zullen zeker mensen zijn die het Helemaal niks vinden , en ik zelf dacht dat die in de meerderheid waren , maar oke ik kan het ook mis hebben , voorlopig vind ik het persoonlijk een mooi nummerquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoezo denk jij nou weer dat je een van de weinigen bent dan?
dank je voor het plaatsen en wil wel ff zeggen als iemand fanatiek anouk prees en songfestival was jij het wel .;) en dat met alles wat je in je had bravo en voor jou dan ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef Toverheks het volgende:
Letland, San Marino, Macedonië, Azerbeidzjan, Finland, Malta, Bulgarije, IJsland
Griekenland, Israël, Armenië, Hongarije, Noorwegen, Albanië, Georgië, Zwitserland, Roemenië
Zelf vind ik dat fanatisme van Heks een beetje verontrustend hoor, je zal 'r tegenkomen als Anouk een keer een mindere avond heeft, gewoon doodeng!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dank je voor het plaatsen en wil wel ff zeggen als iemand fanatiek anouk prees en songfestival was jij het wel .;) en dat met alles wat je in je had bravo en voor jou dan ook gefeliciteerd
Jij vond dat nummer met die twee astronauten zeker wel leuk?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat ze 't hele nummer haar ogen dicht had, en er was al zo weinig te zien verder.
Heks moet je zonder dat gedoe met Anouk al niet tegenkomenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelf vind ik dat fanatisme van Heks een beetje verontrustend hoor, je zal 'r tegenkomen als Anouk een keer een mindere avond heeft, gewoon doodeng!
Begin steeds meer aant nummer te wennenquote:
Vind ik ook, ook al had ik zelf iets meer aan de eigen fantasie overgelaten met name op het eind.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Begin steeds meer aant nummer te wennenMooie clip
Dat zijn die spuuglelijke dikke nep wimpers, dat doet geen enkele vrouw goed. Heeft ze ook helemaal niet nodig, zondequote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat ze 't hele nummer haar ogen dicht had, en er was al zo weinig te zien verder.
Vond het nog meevallen, soms zie je van die dikke klodders mascara ertussenquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn die spuuglelijke dikke nep wimpers, dat doet geen enkele vrouw goed. Heeft ze ook helemaal niet nodig, zonde
Meevallen, als ze geknipperd had fladderde ze zo de orkestbak in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:30 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Vond het nog meevallen, soms zie je van die dikke klodders mascara ertussen
Zuurpruimquote:Op woensdag 15 mei 2013 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Meevallen, als ze geknipperd had fladderde ze zo de orkestbak in.
Ja ja met je handjequote:
Liever mijn handje dan jouw tongetjequote:
PB kom er maar in ........ow eeehhhquote:
Pietje Puk heeft iig meer kijk op dingen dan jijquote:
Nah vooruit, je hebt gelijk, vandaag, morgen en overmorgenquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Pietje Puk heeft iig meer kijk op dingen dan jij
Ik heb altijd gelijkquote:Op woensdag 15 mei 2013 19:28 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nah vooruit, je hebt gelijk, vandaag, morgen en overmorgen
Nietus, dat zeggen ze al van mijquote:
oh dat ben ikquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Heks moet je zonder dat gedoe met Anouk al niet tegenkomen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat jij er zo uit ziet![]()
Goed hoor, en met jou?quote:Op woensdag 15 mei 2013 20:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]kom er aardig bij in de buurt, hoe gaat het met je?
'Kijk hier hotter than my daughterquote:
kan die kop al niet uitstaan, maar kijk ook liever mooie pot voetbalquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:49 schreef Dotteke het volgende:
Is ook niet mijn favoriet, maar vind hem hier wel meevallen.
I noquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
kan die kop al niet uitstaan, maar kijk ook liever mooie pot voetbal
Ja Best wel geslaagt bij Karweiquote:Op woensdag 15 mei 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
Oh vertel en past het bij je nieuwe Bank?
Oh, dan zal PB ook wel zitten te kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 20:53 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
kan die kop al niet uitstaan, maar kijk ook liever mooie pot voetbal
Laat er nu een nieuwe grote action geopend zijn aan de Rotterdamse kant,quote:Op woensdag 15 mei 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
oh wat stom van de week las ik al iets van je over dat behang, wilde je tip geven bij de Action mooi behang heb er 4 rollen gehaald voor de muur hier als ik mijn nieuwe 3 zitsbanken koop eind van de maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |