HOE?? Gaat ie vliegen???quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:07 schreef Mss het volgende:
We hadden de duifmeneer naar het songfestival moeten sturen!
quote:
JAJA DAT ZEG JE NU.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:08 schreef Mss het volgende:
GODVERHOERENKUTSPEES IK HAD HEUL NEIT DOOR DAT IK DE LAPO HAD GIJ KUTKAPERT
GIJ ONGEDULD.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Le fu, mensen die net offline ploppen als je wat wilt weten.(En het kan op zich prima tot morgen wachten, maar geduld.
)
Oh dus ik verbeeld het me nietquote:
Zei ik net ook iddquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
Mooie joerk. Beetje jammer van het liedje.
JA. HET IS EEN LAST.quote:
Een Waal is heul geen Belgquote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:14 schreef Stormqueen het volgende:
Maar hij had een spoedcursus engels gekregen... Zodat ie weet wat ie zingt?
ik ben voor!quote:
Yeshquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ijs heb je al scheenoefeningen gedaan?
Het viel me wel mee ei'k.quote:
Ik vond het zeker niet slecht, maar niet 1 van de beste... Gemiddeld eik, dus ik hoop dat het voldoende is om door te gaanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vond dat liedje van anouk wel serieus goed hoor.
Ik ookquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Lol pfew gelukkig want gvd als België wel door zou gaan en nl niet.........![]()
Nederland 1e, België 2e?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:55 schreef PriemGirl het volgende:
Lol pfew gelukkig want gvd als België wel door zou gaan en nl niet.........![]()
heel mooi bami! nagels zien er oo kgoed uit!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en ik kom even mijn pretty nailpolish showen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt vind ik hem nog veeel mooier, ik ben (onverwachts) echt een beetje verliefd. In het zonlicht schittert hij zo mooi, en af en toe leek hij echt op te lichten.Ik was vandaag soms een beetje afgeleid, en het is heeeel zeldzaam als nagellak mij nog af kan leiden.
Chanel Azuré.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In het echt vind ik hem nog veeel mooier, ik ben (onverwachts) echt een beetje verliefd. In het zonlicht schittert hij zo mooi, en af en toe leek hij echt op te lichten.Ik was vandaag soms een beetje afgeleid, en het is heeeel zeldzaam als nagellak mij nog af kan leiden.
Chanel Azuré.![]()
Nou he, ze doen het verbazingwekkend goed opeens. Thanks!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heel mooi bami! nagels zien er oo kgoed uit!
Mooi!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chanel Azuré.![]()
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik wordt continu afgeleid door m'n nagellak
IK GEEF DE SCHULD AAN DIE HOERENMUZIEK, IK BEN HELEMAAL VAN STREEKquote:
Mja, ik dus meestal niet meer. Maar deze is zo moooooi.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik word continu afgeleid door m'n nagellak
Maar echt ja? Ook als het gewoon glitter, shimmer of creme oid is?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mooi!
Ik word continu afgeleid door m'n nagellak
Nee, voornamelijk bij duochrome en holo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:04 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar echt ja? Ook als het gewoon glitter, shimmer of creme oid is?
Ooh, ok. Ja dat heb ik dus ook, duchrome en holo idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nee, voornamelijk bij duochrome en holo.
Maar ik ben de laatste tijd vaak naakt omdat ik m'n nagels met de verhuizing steeds weer verziek, dus als ik iets op heb is het duochrome of holo. En steeds untrieds ook
Openbare homohaat is verbodenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kunnen we daarvoor nou niet de straat op? Protest tegen zo'n grote hoeveelheid kutmuziek?
Foetsie toch? Preventief oid.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wat is er met angelina jolie en dr tetten?
Yup...staat ergens in SHO wel een topic over. Ik vind het goed van d'r.quote:
Ik vermoed dat dat bij pitt-jolie geen issue isquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja die preventieve shit moet je zeker 100% zelf dokken?
Dat klopt, maar voor 99% van de mensheid welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat bij pitt-jolie geen issue is
Niet iedereen heeft dat gen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat klopt, maar voor 99% van de mensheid wel
die had ze soberso alquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
de inhoud wel, maar dat heeft ze vervangen door implantaten/fillers
Is weinig over te vinden op google, maar zie wel dingen waaruit blijkt dat het wel vergoed kan worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mja die preventieve shit moet je zeker 100% zelf dokken?
Bestelling ophalenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Heh, grappig. Alloverpiercings zit bij mij om de hoek.
Ja, ik zag ineens Alkmaar staan.quote:
Iemand van de derby werkt erquote:
Met rode haren ERMAHGERD?quote:Op woensdag 15 mei 2013 08:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Iemand van de derby werkt erWaarom ik het dan laat opsturen is mij een raadsel
Toch maar eens vragen of ze bestellingen kan meenemen
Overigens: Morgeuh!
Eum... eum... eum... kutquote:
Begint d'r naam met een D en heeft ze een epic half sleeve?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum... eum... eum... kutik twijfel
Ik vond dat meisje met rode haren met die rechte pony knap, op die foto's van jullie apartquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eum... eum... eum... kutik twijfel
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Begint d'r naam met een D en heeft ze een epic half sleeve?
Die is ook knapquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond dat meisje met rode haren met die rechte pony knap, op die foto's van jullie apartdie zo dr haar had opgestoken en eyeliner wings
ERMAHGERD ik ben zo stalker dat ik dat allemaal weetquote:
Is wel een ontzettende lieverdquote:Op woensdag 15 mei 2013 09:55 schreef Maisnon het volgende:
Ja ik bedoel niet die met die bloem maar die andere
Die daar wel heel streng kijkt
quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Is wel een ontzettende lieverdHeeft mij overigens ook moeten jureren bij de test
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priem, wat was die site ook alweer?
Ohh. Ja ik had ooit een linkje bekeken van de site van Rockcity rollers volgens mij? Daar stonden ook fotootjesquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:08 schreef PriemGirl het volgende:
Als je de headshotfoto's bedoelt; die staan op de fb pagina van Rockcity rollers
Klopt; maar dat zijn dus oudequote:Op woensdag 15 mei 2013 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh. Ja ik had ooit een linkje bekeken van de site van Rockcity rollers volgens mij? Daar stonden ook fotootjes
jeetje minaquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Pff wat een ochtend...![]()
Was me vanochtend aan het opmaken in de kleine slaapkamer, hoor ik ineens keihard mijn naam vanuit de badkamer waar B aan het douchen was. Kom ik daar, ligt B zeiknat op de grond en reageert nergens op. Ik was echt in hoogste standje paniek zeg, mijn god. Ik als een bezetene schreeuwen om hem proberen wakker te krijgen en ondertussen met telefoon kutten om te proberen iemand te bellen maar dat lukte niet goed want ik trilde helemaal. Gelukkig schrok ie wakker en bleek dat ie flauwgevallen was, en dat ie het had voelen aankomen en dus al naar de grond gegaan was zodat ie niet vanuit staand met z'n hoofd op de tegels, kranen of weet ik het zou vallen maar dat wist ik niet toen ik hem vond... Ik scheet echt ff 7 kleuren stront.. En vlak daarna ging ie weer maar was ie niet helemaal weg en snel weer aanspreekbaar. Maar Jezus wat was dat eng om hem zo aan te treffen
Zoooo !! Ik zou me ook behoorlijk kapot schrikken iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Was me vanochtend aan het opmaken in de kleine slaapkamer, hoor ik ineens keihard mijn naam vanuit de badkamer waar B aan het douchen was. Kom ik daar, ligt B zeiknat op de grond en reageert nergens op. Ik was echt in hoogste standje paniek zeg, mijn god. Ik als een bezetene schreeuwen om hem proberen wakker te krijgen en ondertussen met telefoon kutten om te proberen iemand te bellen maar dat lukte niet goed want ik trilde helemaal. Gelukkig schrok ie wakker en bleek dat ie flauwgevallen was, en dat ie het had voelen aankomen en dus al naar de grond gegaan was zodat ie niet vanuit staand met z'n hoofd op de tegels, kranen of weet ik het zou vallen maar dat wist ik niet toen ik hem vond... Ik scheet echt ff 7 kleuren stront.. En vlak daarna ging ie weer maar was ie niet helemaal weg en snel weer aanspreekbaar. Maar Jezus wat was dat eng om hem zo aan te treffen
Huuuuquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Jeutje wat moet jij geschrokken zijn zeg!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ohh vandaarquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klopt; maar dat zijn dus ouderockcityrollers.nl
Noesquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wisselen voor een hont die tegen je hand/been/lichaam aanduwt als je hem niet aait?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iemand een aandachtigsgeil konijn kopen? Als ik d'r niet aai dan gaat ze stampen
Oh god, dat is echt heel eng ja! Maar goed dat hij het voelde aankomen en dus vast was gaan liggen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wel weer belachelijk mooi gelaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja lolz mijn kopie ging niet helemaal lekker
ja, dat was echt fantastischquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ervaring is wel dat wondjes in die hoek (vooral in de situatie waarin het gebeurd echt gigantisch bloeden. Dus begrijp het wel. Wens em beterschap iig.! (Al wil ie dat vast niet horen, haha).
Neequote:
Over een paar daagjes misschien, denk niet dat ie er nu heel blij van wordtquote:
Ja, die ervaring heeft hij nu dus ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 11:09 schreef bleiblei het volgende:
Mijn ervaring is wel dat wondjes in die hoek (vooral in de situatie waarin het doorgaans gebeurd) echt gigantisch bloeden. Dus begrijp het wel. Wens em beterschap iig.! (Al wil ie dat vast niet horen, haha).
Oh 'het'. Ik dacht dat er stond dat ze niet meer kon lezenquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Snorrie
[..]
Omdat ik het weer heb weggehaald..
Dat las ik eerst ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh 'het'. Ik dacht dat er stond dat ze niet meer kon lezen
Ja dat dus inderdaad..quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ja zulke wondjes zijn erg bloederig
Wat een schrik MissC! Hoewel het achteraf erg verklaarbaar is denk je op het moment zelf toch even dat zijn laatste uur geslagen heeft
WEKLE CODEquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:15 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd 20% korting bij Asos, zal ik nog een paar Vans kopen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze
http://www.asos.com/Vans/(...)20&sort=-1&clr=Black
Code is 20VIP, is geen persoonlijke code.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WEKLE CODE
of is t persoonlijke code?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil deze
http://www.asos.com/Vans/(...)20&sort=-1&clr=Black
Die heb ik net nog gezien, wel bij vrouwenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:19 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/Vans/(...)e=20&sort=-1&clr=Red
Ik heb bovenstaande, maar ik wil ze dus ook in het zwart. En exact dat in het zwart hebben ze niet, alleen dit:
http://www.asos.com/Men/S(...)0&pgeSize=20&sort=-1
Ja, ik moet mannenvans aan
Dat past toch heul nietquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik net nog gezien, wel bij vrouwen
Die zijn zo smerig na 2 wekenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:21 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD DEZEN:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2214062
WEET JE WAT IK WEL ZOU WILLEN ZIJNNNNNNquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)00&sort=-1&clr=Multi
Yay oder nay?
Ah dat valt best mee! Je moet er alleen niet speciaal mee door de modder gaan banjeren en zo...quote:
Vans krijg je echt niet goed schoonquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ah dat valt best mee! Je moet er alleen niet speciaal mee door de modder gaan banjeren en zo...
B heeft ook een paar witte schoenen, draagt ze nu voor het 3e jaar en je ziet wel dat niet overal perfect wit meer zijn, maar smerig zou ik ze ook zeker niet noemen. En het is niet dat hij ze schoonhoudt tussendoor of zo![]()
En ja, dan kun je al niet meer onbevoordeeld kijken naar die link, dus nayquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
WEET JE WAT IK WEL ZOU WILLEN ZIJNNNNNN
Wasmachine?quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Vans krijg je echt niet goed schoon
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:27 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik las eerst dit:
[..]
En ja, dan kun je al niet meer onbevoordeeld kijken naar die link, dus nay![]()
yayquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:26 schreef Mss het volgende:
http://www.asos.com/ASOS-(...)00&sort=-1&clr=Multi
Yay oder nay?
Ik heb een heul andere providerquote:Op 10 mei deed de Rechtbank van Den Haag uitspraak in de zaak die BREIN had aangespannen tegen UPC, T-Mobile, Tele2 en KPN.
De rechter heeft bepaald dat ook KPN de website van de Pirate Bay (een aantal IP-adressen en domeinen) ontoegankelijk moet maken voor onze klanten.
Waarom heb je office eraf gepleurd dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
En ik moet iets voor school doen maar ik heb net office eraf gepleurd dus nu moet ik wachten
Omdat ie ging janken over licentie en activatiequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:03 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Waarom heb je office eraf gepleurd dan?
Ah ok, dan heb je nie veel keus neequote:Op woensdag 15 mei 2013 14:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat ie ging janken over licentie en activatie
quote:Op woensdag 15 mei 2013 14:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dafuq man,
Krabpaal was kapot, Zooplus zou GLS sturen om hem op te komen halen. Konden alleen geen specifieke tijd geven, oftwel, veel plezier met heel de dag wachten. Nu hadden we donderdag 18 april afgesproken. Intro heeft de hele dag gewacht, geen GLS. Kregen we op 22 april ineens een briefje in de bus dat ze langsgeweest waren maar dat er niemand thuis wasOf we even een nieuwe afspraak willen maken. WTF, weer een dag thuisblijven zeker?
Dus ik Zooplus mailen. Krijg ik als antwoord:
U kunt een nieuwe afspraak maken of een alternatief ophaaladres aangeven.
Ja ik ga met die krabpaal onder mn arm in de trein zittenOf intro moet hem mee naar zijn werk nemen, maar dan is het ook geen garantie want ze komen tot 20u 's avonds.
Doe ik inmiddels ook al een aantal maanden en het uitblijven van buikpijn en bijkomende rotzooi bevalt me primaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
buikpijn
Nu weet ik weer waarom ik de pil altijd doorslik
Het is niet heel erg hoor, maar fijn is andersquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Doe ik inmiddels ook al een aantal maanden en het uitblijven van buikpijn en bijkomende rotzooi bevalt me prima
Morgen weer slikken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
buikpijn
Nu weet ik weer waarom ik de pil altijd doorslik
Slikkenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Morgen weer slikken.
En ja, dat staat er dubieus.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanmorgen ontruimingsoefening gedaan op m'n werk en ik was helemaal in de gloria, omdat ik de handmelder mocht indrukken![]()
![]()
Ik ben zo makkelijk blij te maken
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vanmorgen ontruimingsoefening gedaan op m'n werk en ik was helemaal in de gloria, omdat ik de handmelder mocht indrukken![]()
![]()
Ik ben zo makkelijk blij te maken
Ik scrollde snel langs en dacht dat er 12.830 stond.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog ¤12,83 op m'n rekening.
Dat wordt niet meer falen
WAS HET MAAR WAARquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik scrollde snel langs en dacht dat er 12.830 stond.
Dus ik dacht: HOEZO NIET FALEN
Dat kan vaak flink aantikken iddquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik denk dat ik maar weer eens reiskosten moet gaan declareren, dat loopt altijd wel leuk op
Ik krijg iets van 40 a 50ct per km. Naast de gewone reiskostenvergoedingquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:37 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Dat kan vaak flink aantikken idd
ik evrgat het altijd
Velen extra geldquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg iets van 40 a 50ct per km. Naast de gewone reiskostenvergoeding![]()
Dus dat loopt best leuk aan. Ik laat het meestal een maand of 3 zitten en declareer dan in 1 keer zo'n 400km. En dan money BUY ALLES
Leuk! Moet ik wel eerst 10kg afvallenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:43 schreef Maisnon het volgende:
http://www.asos.com/pgeproduct.aspx?iid=2903072
Niet allemaal kopen he
hehehehehehardlopenquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk! Moet ik wel eerst 10kg afvallen
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Leuk! Moet ik wel eerst 100 kg afvallen
Moet ik je stampen? Je bent vet dunquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:44 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb ook een buikje tegenwoordig, lekker confronterende pashokjes spiegels. Ik wil t niet
Ja dat zegt iedereen maar ik heb gewoon zo'n fannypack hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet ik je stampen? Je bent vet dun
Welken? PICS?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou een brief schrijven naar obese, dan komt die hete trainer
Ja maar die meneerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb daar serieus wel eens over nagedacht hoor, maar zoiets gaat gewoon niet werken, afgezien van het feit dat het reteslecht voor je is.
Het blijft een apart concept jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:49 schreef Mss het volgende:
Ik heb daar serieus wel eens over nagedacht hoor, maar zoiets gaat gewoon niet werken, afgezien van het feit dat het reteslecht voor je is.
Heel slecht voor je hart, en het is gewoon niet je leven lang vol te houden, alleen al vanwege de tijd die het je kost. En het probleem in je hooft wordt er niet mee aangepakt.quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het blijft een apart concept ja.
Hier, sport 4 uur per dag en eet 1500kcal. Gek he, dat je 100 miljoen kilo afvalt? Gelukkig is 4 uur per dag sporten ook heul goed vol te houden als je het eenmaal zelf moet doen
Die stemquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Zolang ie z'n bek maar houdt, wat een irritante stem heeft die
En dan zeker tijdens het batsen nog roepen "komop, blijf doorbewegen, niet opgeven, je kunt het, vooruit, op neer op neer"quote:
Jij of hij?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zeker tijdens het batsen nog roepen "komop, blijf doorbewegen, niet opgeven, je kunt het, vooruit, op neer op neer"
Jason Statham is niet de trainer. De trainer is Chris Powellquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:52 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan zeker tijdens het batsen nog roepen "komop, blijf doorbewegen, niet opgeven, je kunt het, vooruit, op neer op neer"
ow. Wie is dit dan?quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jason Statham is niet de trainer. De trainer is Chris Powell
I COULDN'T CARE LESSquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Spees, het leeftijdsverschil tussen hem en jou is bijna evenveel als het leeftijdsverschil tussen mij en Fred![]()
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ik heb in 2 dagen 4 fokking films met Jason Statham gezien, ik heb m'n portie wel weer gehad
quote:Op woensdag 15 mei 2013 15:54 schreef SuperFruitig het volgende:
TE
http://www.skoften.net/index/video/zou_je_dr_doen_398
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |