Dudequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
what is this I don't even...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had het kunnen weten van die rietjes
ik knoeide er de hele tijd doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergeten
Klopt maar ik ben gewend dat je knoeitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knoeide er de hele tijd door
quote:
true true, is al goedquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt maar ik ben gewend dat je knoeit
Sorry schat![]()
quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Hoorde ik laatst op 3FM terwijl ik dat nooit luister
Topnummer inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
watquote:
Nieuwe Daft Punk album!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Je bent beetje laat :Squote:
ja inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Pretty late to the party, maar hij is echt awesomequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:37 schreef supersof het volgende:
Oh hee deze is leuk
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:38 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Nieuwe Daft Punk album!Goede voorkeur voor muziek heb je.
Achja, beter laat dan nooitquote:
i dont carequote:
Maar je kent wel One More Time en Around The World toch ook wel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:
Maar ik hoorde dat nummer toevallig een keer
Herken je deze?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik weet niet wie Daft Punk is, ja kom maar:
Maar ik hoorde dat nummer toevallig een keer
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:40 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Maar je kent wel One More Time en Around The World toch ook wel?
Oh ja die ken ik wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |