Als ik over alles moest gaan vragen dan was ik morgen nog niet klaarquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:17 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je zei opeens hoi dat was eng nu heb ik le bad trip
Dat had je er maar voor over moeten hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als ik over alles moest gaan vragen dan was ik morgen nog niet klaar!
Heb er 15 minuten over gedaan.. zoveel vragen
je moet mij ook niet opeten :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
wist ik veel dat je een spacebrownie was :S
Dit is niet edwin emiel beetje raar hoor :S gr jeroenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het smaakte ook naar papier want ik had je uitgeprint en toen maar wat drinken genomen :S
:S :Squote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het smaakte ook naar papier want ik had je uitgeprint en toen maar wat drinken genomen :S
waarom wil je me opeten? Ik weet dat ik lekker ben maar :S :Squote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat had je er maar voor over moeten hebben
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo okquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom wil je me opeten? Ik weet dat ik lekker ben maar :S :S
Dudequote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
what is this I don't even...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nadat ik DV had geprint met de nieuwe 3d printer smaakte het naar plastic en moest ik foto's van m'n maag enzo stukjes zaten erin dus ik dacht ik probeer brownie maar dan wel gewoon met printer maar dat was ook niet zo ok
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
quote:
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had het kunnen weten van die rietjes
ik knoeide er de hele tijd doorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik was die stomme rietjes van de Mc alweer vergeten
Klopt maar ik ben gewend dat je knoeitquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik knoeide er de hele tijd door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |