Na een maand hard werken hebben we eindelijk een demo waar we zelf tevreden mee zijn. Tijdens onze minitour van drie weken geleden hadden we de eerste uitprobeersels al stiekum gedraaid om de reakties op de dansvloer te pijlen en dat zag er allemaal goed uit, zodat we het verder hebben uitgewerkt.
De demo moest vervolgens alle stappen van de bureaucratie van een grote platenmaatchappij doorlopen en heeft alles overleefd! Dit betekent dat we nu de single gaan opnemen, (samen met de underground en hardcore nummers voor de 12" en de CD maxi) en de clip gaan maken. Als alles meezit hebben we dan voor eind Oktober een nieuwe Party Animals CD uit...
We hebben onze poot stijf gehouden en gekozen voor een single in de échte ouderwetse Party Animals stijl - we gaan dus niet nu ineens voor hardhouse of zoiets. We hebben de platenmaatschappij ook laten weten dat we veel mailtjes hebben gekregen wanneer er nu eindelijk eens een video of DVD uitkomt met alle videoclips. Ook daar hebben ze positief op gereageerd.
Ondertussen gaan we alvast beginnen met een "warming up tour": Het land in, nog niet officieel als Party Animals, maar als Flamman & Abraxas feat. MC Remsy. Een toffe DJ set van 1 1/2 uur met een boel originele oude favorieten (zoals Hardcore Vibes, Cold as Ice, First Rebirth, Life's Like A Dance, etc.) en in het midden een blokje van een 30 minuten met alle bekende Party Animals en Flamman & Abraxas nummers en met MC Remsy live on stage!
Bron: www.partyanimals.nl
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 20:09 schreef Scooter2002 het volgende:
We hebben onze poot stijf gehouden en gekozen voor een single in de échte ouderwetse Party Animals stijl
Damn, ik ben echt retebenieuwd!
Kan de titel van dit topic niet ff aangepast worden, nu kan het echt overal over gaan, is niet echt duidelijk. Ik had per ongeluk al een nieuw topic hierover geopend.
Nieuwe topictitel bv: "Party Animals, nu dan definitief!!" of "Nieuwe single Party Animals eind oktober", i.i.g. zodat de naam Party Animals in de titel zit.
quote:Reken daar maar niet op...waarschijnlijk zal het iets anders worden.
Op vrijdag 13 september 2002 20:20 schreef Solid_Snake het volgende:
Ow, de happy hardcore komt weer terug dus.
Hou van rock en metal maar de Party Animals gingen er bij mij altijd wel in
Ben benieuwd!
Dacht btw dat ze uit elkaar waren om normale levens op te bouwen en dat het ook echt definitief over was o_O
Of ben ik gek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |