SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is dit het einde, of komt het goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft het geen gevolgen?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:36 schreef Sebesse het volgende:
Nee denk het niet anders is het wel heel triest. Miss morgen ff tegen een docent zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft het geen gevolgen?Arie is net weg en die nigger belt me op
Elke examenkandidaat wordt genummerd (per school), en dat nummer moet je o.a. invullen op je examenblaadje.quote:
Aha okequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Squalus het volgende:
[..]
Elke examenkandidaat wordt genummerd (per school), en dat nummer moet je o.a. invullen op je examenblaadje.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:20 schreef OudeBok het volgende:
Is het echte antwoord al gegeven of wordt hier keihard getrolled?
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:31 schreef Tocadisco het volgende:
Nope, nu zul je helaas voor het vuurpeloton moeten.
Je wordt vanmiddag door het AT uit huis gehaald en onder politiebegeleiding naar school gebracht zodat je het alsnog in kan vullen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:29 schreef Knotsaap het volgende:
Fuck! Ook vergeten! Hoe weet ik eigenlijk mijn examennummer? Wat zijn de consequenties?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |