Jezus, dramaqueen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:27 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Jij moet eens een keer niet iedereen veroordelen!!!!!!!!!!! Bijverzonnen??? Ik heb een voorbeeld aangedragen. Snap je dat niet?
Staat al in de OP (maar dan die van Ticootje)quote:
Het voegt niets meer toe. Het is vrij duidelijk dat hij niet rond Breda gereden kan hebben bv.quote:
Die is wel mooier!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Staat al in de OP (maar dan die van Ticootje)
Dit heb ik nog ergens gelezen. Een paar dagen na de verdwijning. Het zou kunnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Dee69 het volgende:
Ik heb de politie bij opsporing verzocht nog nooit zo emotioneel horen praten "hij was waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig", wat een aanname zeg!
Ok, haal 'm weg.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het voegt niets meer toe. Het is vrij duidelijk dat hij niet rond Breda gereden kan hebben bv.
En als het allemaal zo goed was bedacht en voorbereid, dan had hij die touwen toch al bij zich.
Dat zou op camerabeelden staan bij het tanken ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk toch dat er iets gebeurd is later in de nacht, dus weer om en nabij Doorn.
Ze weten zeker dat de jongens in Neerbeek op de achterbank zaten he?
Een op de passagiersstoel en 1 op de achterbank toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:59 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat zou op camerabeelden staan bij het tanken ja.
Zijn die beelden vrijgegeven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een op de passagiersstoel en 1 op de achterbank toch?
Vind ik niet. Op de jouwe zijn de wegen ed goed zichtbaar, en op die nieuwe is dat vaag (vergelijk maar)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die is wel mooier!
De mijne was ff snel in elkaar geflanst.
misschien zaten er remsporen inquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokken
Als ik serieus moet ingaan op wat mensen schrijven en bedoeling, dan is niets meer waar. Daarbij ben ik verantwoordelijk voor het gene ik schrijf en niet wat jij begrijpt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jezus, dramaqueen.
Ik ben niet de enige die het zo interpreteerde.
Misschien had je het dan anders moeten formuleren. Maar het zal niet de eerste keer zijn dat je creatief omgaat met de informatie die tot nu toe bekend is, daarom vond ik de kwalificering 'bijverzonnen' in jouw geval wel passend inderdaad.
Niet kwalijk bedoeld, maar je hebt regelmatig nogal een ruime interpretatie van de feiten.
Ja, als ik een sleepkabel in mijn auto zou hebben liggen, die ik 20 jjaar geleden heb gekocht,dan zou die er ook als nieuw uitzien, omdat ik hem nog nooit gebruikt hebquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.
Men heeft het over Opsporing Verzocht. Niet over iets wat te lezen valt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:58 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Dit heb ik nog ergens gelezen. Een paar dagen na de verdwijning. Het zou kunnen.
Nee, maar dat heeft de politie altijd gezegd.quote:
Volledig jouw interpretatie. Ik vond de politie niet emotioneel bijvoorbeeld, en als de politie zegt dat hij "waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig was" dan zullen ze wel voldoende redenen hebben om daarvan uit te gaan, of in ieder geval niet voldoende reden om aan te nemen dat dat zeker niet het geval was in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Dee69 het volgende:
Ik heb de politie bij opsporing verzocht nog nooit zo emotioneel horen praten "hij was waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig", wat een aanname zeg!
Moekequote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze remsporen gevonden?
nee, ze hebben geen remsporen gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Echt waar? Hebben ze remsporen gevonden?
Nee. Er is een deel van een sleepkabel en een spanband gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
maar het is een gebroken/ doorgesneden remkabel die gevonden is. Er wordt dus een stuk vermist.
DIt is nog van voordat de beelden bewerkt waren??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Dat klopt inderdaad niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:03 schreef Ticootje het volgende:
De vader heeft volgens camerabeelden maandagavond rond kwart over 10 nog getankt bij een onbemande pomp in Neerbeek, zegt een woordvoerder van de politie. De jongens zijn enkele uren eerder gezien in Vleuten in Utrecht, waar hun vader woonde. Het lijkt erop dat de kinderen niet in de auto zaten toen de vader tankte.
Bron: http://www.parool.nl/paro(...)er-in-Neerbeek.dhtml
Dit klopt toch niet?
Ze hebben al zo veel mogelijk opgeroepen videobeelden na te kijken en zo nodig te politie in te schakelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Zou hij dat nog thuis hebben gedaan? Dat hij na het eten is vertrokken?
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Maw hangen er in wegrestaurants cameras?
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
Stel dat hij trouwens ergens zou hebben gegeten met de kinderen. Want ja, je moet toch ook eten he.
Want als hij onderweg zou hebben gegeten, bijvoorbeeld bij de Mac ofzlo, zouden daar dan camerabeelden van kunnen zijn?
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volledig jouw interpretatie. Ik vond de politie niet emotioneel bijvoorbeeld, en als de politie zegt dat hij "waarschijnlijk met z'n afscheidsrit bezig was" dan zullen ze wel voldoende redenen hebben om daarvan uit te gaan, of in ieder geval niet voldoende reden om aan te nemen dat dat zeker niet het geval was in ieder geval.
Of ben ik dan heel naief?
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
De zelfmoord lijkt me wel een voldongen feit hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Politie moet zich toch bij de feiten houden? Zeker in zo'n programma? Wie weet nu helemaal of zelfmoord een voldongen feit is? Laat staan een afscheidsrit?
Ja hoor, en zo heb je het voor jezelf goed gepraat dat je op dezelfde weg kunt blijven doorgaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:01 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Als ik serieus moet ingaan op wat mensen schrijven en bedoeling, dan is niets meer waar. Daarbij ben ik verantwoordelijk voor het gene ik schrijf en niet wat jij begrijpt.
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
Ja, ik was toevallig vandaag bij MC. Daar hingen idd camera's.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:05 schreef amaranta het volgende:
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle op de mogelijke route geloof ik. Er is iig contact geweest met MCDonalds Nederland.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb via twitter gelezen dat MacDonalds alle beelden zou vasthouden voor de politie.
Ze vertrokken om 20:15 uur. Normaliter heb je dan als kind wel gegeten.
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef Messina het volgende:
De kans dat ze toch ergens rond de Utrechtse Heuvelrug zijn is in mijn ogen een stuk groter...
Omdat ze een tip hadden gekregen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
Kijk hier eens naar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
quote:
Ik weet niet wat papa heeft gekookt. Misschien kan de recherche in zn vaatwasser kijken.quote:
Als hij op die parkeerplaats heeft gestaan (wat niet zeker is) moet er toch een gat zijn in de tijdlijn?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:08 schreef moeke1 het volgende:
@Whiskers. De tijd na Neerbeek tot Venray is 1 uur en van Venray naar Rhenen ook 1 uur. Dan zou de tijd in principe kunnen kloppen. Vermoed jij ook dat het tijdsbestek van Rhenen tot aan de volgende gsm waarneming 3,5 uur later, dat daar iets moet zijn ipv in Limburg?
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Alle MacDonalds restaurants, of alleen de McDonalds in Best. Waar hij langs is gekomen volgens dat plaatje in de op.
20.15 nog gezien in Vleuten toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Die zal dan iig die beelden vasthouden (of al aan de politie gegeven hebben).quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
De mcdonalds in best ligt op de Eindhovenseweg Zuid, waar hij dus is gesignaleerd.
De lijkschouwer misschien ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
"Nieuwe informatie". Waarschijnlijk een tip, maar is verder niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef danilel het volgende:
ik heb dit in het begin niet gevolgd, wie kan mij uitleggen waarom er in Geulle gezocht werd?
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......quote:
20:15 uur. Zoals ik al zei: dan hebben kinderen meestal wel gegetenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hoe laat zijn ze vertrokken vanaf thuis? Hij kan natuurlijk ook zelf hebben gekookt.
Is hij trouwens al begraven?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef Cucumissativus het volgende:
[..]
Ze kunnen toch zien wat hij heeft gegeten. En dat eten van de Mc verteert niet snel hoor!
Op de Eindhovense weg, waar zijn mobiel is waargenomen, zit er ook eentje.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef Messina het volgende:
[..]
Wat ik begreep bij Opsporing verzocht is er enkel een gat aan het eind van de lijn.
Rhenen - Doornse gat.
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar zitten nu nog gaten en in de tijdlijn? En hoeveel tijd? De tijd op het einde is me duidelijk, maar ben verder niet bekend op de route en weet niet hoe lang zo'n auto er normaal over zou moeten doen..
Weet jij dat?
Of iemand anders hier? Ticootje?
15 minuten kan prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan klopt dat "vermoedelijk op de parkeerplaats" bij Venray toch niet? Dat kost ook tijd
Dankquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Er zit een gat van ongeveer een half uur tussen neerbeek en venray. En ongeveer 15 minuten tussen venray en leersum.
Dan het grote gat tussen de camerabeelden leersum en z'n gsm signaal.
Hij kan afslag Elsloo hebben genomen. Er stonden borden dat de afslag beek was afgesloten. Als hij die genegeerd heeft dan heeft hij afslag Beek genomen. MC ligt linksaf bij de afslag, het tankstation licht rechts op.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:13 schreef danilel het volgende:
[..]
Ah oké, want als ik de tijdlijn nu bekijk zou het in dat tijdsbestek bijna niet mogelijk zijn......
Trouwens over McDonalds gesproken, die ligt bij de afrit die hij heeft genomen toen hij de afslag naar Neerbeek heeft genomen
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef hijweer het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom heeft ie de brief niet uitgeprint maar op zijn pc laten staan? Dacht ie van dat vinden ze wel, of was er opeens haast waardoor daar geen tijd meer voor was?
Toen had ik jouw post nog niet gelezen he?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
15 minuten kan prima.
Venray - leersum is 45 minuten.
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:12 schreef amaranta het volgende:
[..]
20.15 nog gezien in Vleuten toch?
En daarvoor heeft papa nog even een brief getypt op de pc. En daartussen ergens nog een hapje gegeten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dattie niet meteen gevonden werd voor hij dood was?
Wat is daar grappig aan?quote:
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
Ik zie het al voor me, krijgt hij controle en dan.......quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Een afscheidsrit toch volgens de politie? Dus langs alle belangrijke plekken en personen rijden die je in je leven hebt gehad (oa waar ex woont)
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zoiets jaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
In de middag even een plekje zoeken waar ik me ga ophangen en m'n kinderen begraaf. Naar huis, brief schrijven, koken en eten. Kinderen inladen en rijden.
speeltje van de happymeal doet het altijd goed toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hij kan zich bedacht hebben in Limburg. Belt vriendin dat hij in motel zit en denkt daarna misschien waar ben ik mee bezig. Zet z'n telefoon uit en gaat naar huis. Onderweg bedenkt hij zich weer en voert z'n plan alsnog uit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar waarom naar Limburg eerst?? Wou hij doen alsof hij toch onderweg naar Luxemburg was?
Waarom zichzelf dan ophangen bij het Doornse Gat waar hij wist dat hij snel gevonden zou worden?
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, en zo goed gepland dat hij die ex daar niet eens heeft ontmoet? Of ging het over het Bunderbos in het donker?
Daarom heeft hij die dus lekker in zijn pc laten zitten neem ik aan.. Of van mening veranderd, toch richting Luxemburg en in Limburg wéér van mening veranderd en het toch gedaan. Hij had de brief iig niet in zijn auto, zoals ik het van de politie begrijp.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
dan weet je nog niks hoorquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:21 schreef moeke1 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 mei 2013 20:19 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Ik dacht ff anders. Stel ze hadden idd de brief gevonden voordat hij dood was. Zou ook raar zijn. (Maar dan was wel veel ellende voorkomen)
Hij is pas uren later van huis vertrokken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef hijweer het volgende:
[..]
Ja kan, maar dan verstop je hem. Nou is op de computer laten staan ook een vorm van verstoppen, maar ik dacht even van het zou ook kunnen dat ie ineens haast had.
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Ze komen vrij snel in actie danquote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:22 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Misschien was ex niet thuis. Hij is iig in de straat geweest. Zij weet er volgens mij niets van.
Idd, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan weet je nog niks hoor
Hij zal er niet in hebben geschreven dat hij zichzelf op ging knopen in het Doornse Bos.
Dan weet je alleen dat er die brief is, en dat hij uit het leven gaat stappen. Meer niet.
Heeft de politie gezegd (ook bij Opsporing Verzocht)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Dus als ik mezelf van kant wil maken. En ik leg een brief op tafel. EN in de loop van de dag vinden ze hem....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze komen vrij snel in actie dan
Telefoongegevens etc.
Staat in diverse media. Is vanavond meen ik ook nog gezegd in opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hoe weet jij eigenlijk dat zij in die straat woont?
Ja, dat lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als je afscheid wil nemen of je kinderen af wil geven zorg je toch dat je een afspraak hebt??
Oke. Ik heb niet de hele uitzending gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 20:25 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Staat in diverse media. Is vanavond meen ik ook nog gezegd in opsporing verzocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |