hmmz, ff zoekenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar zie jij een overall en handschoenen staan??
Nee, die bergschoenenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel
Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt wordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Maar niet geprint zodat het makkelijk te vinden was
Klopt, idd, er ontstaat ook wel wat bedrijfsblindheid wmb... je moet steeds weer nieuwe mensen uitnodigen om naar de bekende feiten te kijken, om idd niet in een tunneltje terecht te komen...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.
Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Niet de schoenen die hij aanhad toen hij stierf, die zijn er wel
Niet waarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zonder schoenen was gevonden?
Dat was een misverstand.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Dat is een overall en handschoenen?quote:
Nee. Die bergschoenen zijn gewoon zoek. Men weet dat hij ze had, maar ze zijn niet in zijn huis, in de auto of bij zijn lichaam teruggevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:05 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik weet niets van een overall, ik heb het over de schoenen waarin hij stierf.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een overall en handschoenen?
Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.quote:
Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.quote:
jahquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, wat wil je nou? Dat is geen overall en handschoenen.
Dat zijn de schoenen waarmee hij gevonden is..
Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:02 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je hebt niets gemist, dat is haar eigen invulling.
Zo zie je maar hoe snel bepaalde zaken een eigen leven kunnen gaan leiden.
Hij had de brief ook mee kunnen nemen in de autoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:04 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, dat zou ook niet zo slim zijn, stel dat zijn vriendin ineens eerder thuis kwam of zo en die brief zag liggen, dan kon zijn actie nog gestopt worden
Dat klopt, dat vond ik ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:10 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Nee oké, dan is dat duidelijk. Want het stond er imho alsof er dus al zeker was dat deze gebruikt zijn.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Er is een brief in de pc gevonden, of zeg maar een bestand met een afscheidsbrief in de pc, niet een echte brief.
Alleen als toen de kinderen nog in de auto warenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat
Hoezo? We weten niet of de kinderen toen in de auto zaten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:16 schreef hartloper het volgende:
Als hij om middernacht in Venray is geweest betekend dat dus dat de kids vermoord zijn thv leersum / doornse gat
Dat weten we niet. Maar ik denk van wel ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?
Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meerquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?
Geen idee. De kinderen zijn 's-ochtends al opgehaald.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Dee69 het volgende:
En waarom is hij niet dezelfde middag met vakantie gegaan?
Maakt dat wat uit dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Goh, wanneer is die gevonden? Nadat z'n pc in beslag genomen was? En waarom daar pas na een week mee komen?
Als we dát nou eens wistenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:20 schreef Dee69 het volgende:
De kinderen opgehaald bij moeder, in het bos gewandeld en gespeeld, gegeten, oh ja tussendoor afscheidsbrief geschreven, 's avonds vriendin gebeld dat hij aangekomen is op vakantiebestemming, en dan?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ze hebben t nog gevraagd maar hij gaf geen antwoord meer
Ja weet ik, vind het allemaal niet logisch, vandaar!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij "bij" bent. Maar de aangepaste kaart, de info die de politie vanmiddag vrijgegeven heeft en het vrijgegeven filmpje staan in de OP.
Nee. Weet niet eens of die bestaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?
Het was gewoon een vb om aan te geven waarom zijn kleren bv schoon zijn. Ik heb niet gezegd dat het zo is. (Voordat ik aan de schandpaal genageld wordt.)quote:Op dinsdag 14 mei 2013 18:56 schreef Mercer het volgende:
Die kleding is schoon, dus begraven heeft hij ze niet.
Jij moet eens een keer niet iedereen veroordelen!!!!!!!!!!! Bijverzonnen??? Ik heb een voorbeeld aangedragen. Snap je dat niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:08 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Uiteraard werd er met name gedoeld op de genoemde overall en handschoenen, wat er gewoon bijverzonnen is door Moeke1.
http://www.kijktvonline.nl/#Topquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:23 schreef webb2012 het volgende:
iemand live stream van opsporing verzocht?
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:24 schreef mar1m het volgende:
http://s21.postimg.org/8u313frmv/IMG_00000405.png
Foto van de oversteek bij daglicht.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Godsklere man. Stomme kut. Dat heeft er toch geen flikker mee te maken.
Doe eens normaal. Schelden is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
OMGOMGOMG KIJK HIER EEN FOTO VAN DE A2 BIJ WEERT DAAR IS HIJ DUS OOK GEWEEST OPEN JE OGEN!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Niet ter zake doende plaatjes posten is ook niet nodig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe eens normaal. Schelden is nergens voor nodig.
Okee, wat is er gebeurd tussen 930 en 1620?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl is de afscheidsbrief toch later geschreven dan dat hij de jongens bij de moeder ophaalde. De jongens werden smorgens om 9.30 opgehaald en de brief om 16.20 getypt.
Ja. Had jij het anders begrepen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Volgens nu.nl is de afscheidsbrief toch later geschreven dan dat hij de jongens bij de moeder ophaalde. De jongens werden smorgens om 9.30 opgehaald en de brief om 16.20 getypt.
Rond het middaguur zijn ze gezien in het Doornse Gatquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat is er gebeurd tussen 930 en 1620?
Heeft hij contact gehad met zijn ex, of alleen met zijn zoons.
Nee. Dan waren ze gezien: 2 kleine kinderen alleen. En midden in de nacht rijden er geen treinenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:35 schreef Nieuwschierig het volgende:
Er is veel cash geld weg. Mogelijk heeft hij dat aan z'n kinderen meegegeven om eten en treinkaartjes te kopen
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rond het middaguur zijn ze gezien in het Doornse Gat
Oh hemel er moet er een de eerste zijn die iets onnozels post.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is vanalles gebeurd. Er is slechts geen resultaat.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Brum_brum het volgende:
27 topics over een onderwerp waar al dagen niks meer in is gebeurd.
Hij heeft tot het laatste moment getwijfeld. Daarom moet hij ook onderweg nog aan touw zien te komen om een strop te makenquote:Dat weet ik.
Ik bedoel psychologisch gesproken.
Goh?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:17 schreef Dee69 het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:40 schreef Brum_brum het volgende:
27 topics over een onderwerp waar al dagen niks meer in is gebeurd.
Kabel + spanband. Maar die kosten idd geen ¤ 175 - ¤ 45 = ¤ 130quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens die 170¤ die neem je gewoon mee op een vakantie, is an sich niet gek...
Die kabel kost wat? 15¤?
Zoeken in gebied + visvijver Geullequote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?
Afscheidsbrief? Nieuwe waarnemingen?
Whuhoe een brief van een waarschijnlijke moordenaar. Bij belangrijk nieuws over de opkomst van nazi partijen, afromen pensioenen en andere dingen die daadwerkelijk invloed gaan hebben op je leven is het moeilijk om meer dan 4 pagina's te vullen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dagen niets gebeurd?
Afscheidsbrief? Nieuwe waarnemingen?
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kabel + spanband. Maar die kosten idd geen ¤ 175 - ¤ 45 = ¤ 130
Bedroevend weinig zelfs...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is vanalles gebeurd. Er is slechts geen resultaat.
Helaas sta ik hier niet te boek als zijnde de vriendelijkheid zelve. Eerder als een bokkelul.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef mar1m het volgende:
Maar je kunt het idd iets vriendelijker verwoorden ,paardenlul.
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij heeft tot het laatste moment getwijfeld. Daarom moet hij ook onderweg nog aan touw zien te komen om een strop te maken
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Heb dat niet gehoord bij Opsporing Verzocht, maar ik kan het mis hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet duidelijk dat die spanband van hem was en kort geleden is aangeschaft met die 170¤.
Die kabel schijnt van wel, waarom weet ik ook niet.
Hoeven beiden niet van hem te zijn, of wel?
Die zijn alleen gevonden in zijn nabijheid.
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar dan moet toch een of ander tankstation bedenken, goh die vent heb ik gezien en die kocht een spanband?
En tankstations hebben camera's.
Nee, had een afscheidsbrief geschreven op zijn pc (en niet uitgeprint). Dat is niet "bekend maken".quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
[..]
Hij had het in de middag toch al bekend gemaakt dat hij zelfmoord ging plegen? Tenminste dat zei Politie.
Onderbroek en sokken staan er ook niet op.....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
Jawel. ¤ 45.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:46 schreef moeke1 het volgende:
Hij had toch ook nog geld. Men heeft niet gezegd hoeveel hij overhad.
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze alleen de kleding laten zien die zo zichtbaar was. Als ie er een trui overheen had zie je zo'n t-shirt toch niet
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien heeft hij dat al lang van tevoren gekocht... of door een ander laten kopen... of bij een bekende geleend...
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog ff die kleding he? Hij had dus niets aan onder zijn sweater/trui?
Ik zou een t-shirt verwachten..
Maar daarbij is de kans natuurlijk groter dat ie die op enig moment open had/ uit hadquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als hij die jas aanhad zie je zijn sweater ook niet
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
De aanname werd hier gedaan dat hij dat van die 170 eu had gekocht. Maar dan moet er echt iemand zijn waarbij een lichtje gaat branden.
Ja en? Een jas en trui kun je toch uittrekken in de auto?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben zn onderbroek ook niet laten zien, en geen sokken
Dat soort dingen ziet er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Net ook bij Opsporing Verzocht. Omdat (dat deel van de) sleepkabel en spanband "vrij nieuw" waren.
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig wasquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zien er altijd vrij nieuw uit, althans zeker een sleepkabel, die koop je pas als je hem nodig hebt en wrs heb je die maar 1 x nodig in je leven...
Ik heb jouw plaatje in de OP gezetquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
Misschien zat het gewoon als accessoire in zijn kofferbak, onder zijn reservewiel?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ze zeiden he, niet of het zinnig was![]()
Maar mijn sleepkabel en startkabels zijn idd al 15 jaar oud ofzo, en hoewel wel gebruikt niet heel erg versleten..
Ja die met blauwe lijnen ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb jouw plaatje in de OP gezet
Of bedoel je die met die blauwe lijnen?
http://puu.sh/2TpcY.jpgquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:52 schreef Ticootje het volgende:
Het plaatje in de op met waar hij kan zijn geweest is niet echt meer van toepassing aangezien er nieuwe tijden bekent gemaakt zijn. De vermoedde route lijkt door waarnemingen ook wel de route zijn geweest. Er missen alleen nog 2,5 uur bij het doornse gat.
Ik moest ze zelf kopen, maar ik heb altijd stokoude tweedehandsjes gekocht. Dus ik weet niet of dat kan.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:55 schreef maily het volgende:
[..]
Misschien zat het gewoon als accessoire in zijn kofferbak, onder zijn reservewiel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |