Nope zijn gewoon 3 kleine boekjes van circa 150 blz. Er is ook wel een graphic novel van maar die is volgens mij gebaseerd op de boeken.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik probeerde Dunk&Egg te vinden in de American Bookstore, maar kwam nergens
Het zijn toch graphic novels? Waar moet ik onder zoeken?
Volgens mij zijn er zelfs twee al tot graphic novel gemaakt, ik heb helaas alleen de eerste.quote:Op maandag 27 mei 2013 23:48 schreef Reggyal het volgende:
[..]
Nope zijn gewoon 3 kleine boekjes van circa 150 blz. Er is ook wel een graphic novel van maar die is volgens mij gebaseerd op de boeken.
Het is al zo goed als bevestigd in interviews.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:36 schreef ems. het volgende:
[..]
Daar reken ik ook op. Het was puur wishful thinking
Foreshadowing uit het andere topic...quote:
Heh!quote:Op dinsdag 28 mei 2013 12:52 schreef Kyubey het volgende:
Al die Robbfans zullen helemaal boos zijn omdat hun sopmateriaal onthoofd wordt.
Dan hebben ze alleen nog Jon Sneu.
Nee, een kruisboog is een laf wapen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 08:46 schreef Walder_Frey het volgende:
Ik zoek met spoed muzikanten en koks, geen ervaring vereist.
hij is ook supergriezeligquote:Op dinsdag 28 mei 2013 14:54 schreef Angelof9 het volgende:
Ben ik nou de enige die die Daario supergriezelig vind?
Zij zit niet in de boeken, en de vrouw van Robb, Jeyne Westerling, was er in de boeken niet bij.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:16 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
ja beetje apart, want zij gaat toch helemaal niet dood? ik heb nog niet helemaal alle boeken uitgelezen.. dus tenzij ik iets gemist heb?
Ja dat laatste bedoelde ik inderdaad.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Zij zit niet in de boeken, en de vrouw van Robb, Jeyne Westerling, was er in de boeken niet bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |