Voornamelijk daar kijk ik naar uitquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:52 schreef Maisnon het volgende:
Heb mezelf even het lot van Slynt gespoiled![]()
Wie maakt er een mooi plaatje van? Ik heb er helaas de tijd niet voorquote:Mijn zoon is een dwerg die zijn familie ter schande brengt met hoeren en wijn
Ik ben Tywin Lannister,
Ik schaam me diep
Volgens mij stuurde Eddard zo'n brief aan meerdere mensen, niet alleen aan Stannis.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:45 schreef Sjapoela het volgende:
Kan iemand mij het volgende uitleggen?
Eddard geeft een brief mee aan z'n hoofd van de wacht waarin hij Stannis informeert dat de kinderen van Robert niet zijn eigen kinderen zijn. Vervolgens confronteert Cersie en de councel Sansa met een brief die ze onderschept hebben, diezelfde brief dus.
Hoe kan Stannis dan toch die brief hebben ontvangen? Een foutje van GRRM?
Verer kijk ik echt heel erg uit naar de volgende aflevering, wat zal het een shock geven aan alle serie volgers
Ik zal er wel overheen gelezen hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:22 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Volgens mij stuurde Eddard zo'n brief aan meerdere mensen, niet alleen aan Stannis.
Ik heb vandaag de trailer van seizoen 3 opnieuw gekeken, en daar zien we toch echt Yara. Dus denk ik dat we haar samen met Balon tegen gaan komenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Young_David het volgende:
Denk dat ze met Balon gaan wachten tot seizoen 4. De dood van Balon leidt tot een eigen verhaallijn en zo ver in het seizoen moet je niet onnodig nieuwe draadjes willen starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je maar moeten lezenquote:Op maandag 27 mei 2013 19:22 schreef Poemgirl het volgende:
Oh verdomme, ik heb half ADWD voor mezelf gespoild
Haha je had zeker de boeken niet gelezen voor je aan seizoen 1 begon?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:11 schreef maurisioo het volgende:
Vind dit seizoen behoorlijk saai om te kijken nu ik de boeken al gelezen heb. Ik ga me nu vooral ergeren aan hoe slecht sommige dingen (zoals decor) zijn.![]()
Het tweede seizoen was ook niet heel erg goed, maar toch lijkt 3 nog erger. Terwijl seizoen 1 juist geweldig was.
Een preque? Een paar TV-films mag ook wel. De verovering van Westeros, De Dance of the Dragons, Roberts Rebellionquote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef ems. het volgende:
Ik hoop stiekem dat áls GoT opeens tegen een muur aanloopt omdat er geen boeken meer zijn, dat we een prequel krijgen over Aegon (die eerste dus) en de verovering van Westeros
Of in ieder geval iets prequel-achtigs. Als één universum zich ervoor leent is het GoT wel. Hoewel ze dan eerder de aanloop naar de rebellion van Robert zullen ver-serie-en.
Ik ben pas na seizoen 2 de boeken gaan lezen. Seizoen 3 zal inderdaad wel iets beter zijn dan 2, maar toch.quote:Op maandag 27 mei 2013 20:39 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Haha je had zeker de boeken niet gelezen voor je aan seizoen 1 begon?
Ik vond seizoen 2 heel saai na de boeken. 3 vind ik juist heel vet gedaan
En de Tyrion-verhaallijnquote:Op maandag 27 mei 2013 20:59 schreef Young_David het volgende:
Ik denk dat seizoen 4 het beste wordt. De purple wedding, siege of the wall, de martells, de greyjoys ...
Hoop ik ook, maar ze zullen dan gewoon door gaan helaas.quote:Op maandag 27 mei 2013 19:53 schreef ems. het volgende:
Ik hoop stiekem dat áls GoT opeens tegen een muur aanloopt omdat er geen boeken meer zijn, dat we een prequel krijgen over Aegon (die eerste dus) en de verovering van Westeros
Of in ieder geval iets prequel-achtigs. Als één universum zich ervoor leent is het GoT wel. Hoewel ze dan eerder de aanloop naar de rebellion van Robert zullen ver-serie-en.
Daar reken ik ook op. Het was puur wishful thinkingquote:Op maandag 27 mei 2013 22:33 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Hoop ik ook, maar ze zullen dan gewoon door gaan helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |