Ja ik denk dat we met grote zekerheid kunnen zeggen dat de serie en boeken anders gaan lopen vanaf volgen seizoen. Marillion heeft geen tong, die ene dothraki dude is al dood in de serie. denk dat ze steeds verder uit elkaar gaan lopen. en als straks de serie de boeken in haalt kan het wel zijn dat we twee hele verschillende eindes krijgen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:45 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Is maar net wat voor rol Martin voor hem weggelegd heeft in de toekomst.
Ja dat zit er dik in. Vooral omdat het volgende boek nog wel even op zich laat wachten, laat staan het laatste.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:52 schreef IrfieJ het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we met grote zekerheid kunnen zeggen dat de serie en boeken anders gaan lopen vanaf volgen seizoen. Marillion heeft geen tong, die ene dothraki dude is al dood in de serie. denk dat ze steeds verder uit elkaar gaan lopen. en als straks de serie de boeken in haalt kan het wel zijn dat we twee hele verschillende eindes krijgen.
kunnen ze alsnog doen in ep9, net zoals in het boek dat je het bericht hoort bij robb dat balon dood is voordat ze bij de RW zijn.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Angelof9 het volgende:
In het boek was Balon de eerste die eraan ging, voor de Red Wedding. In het boek werden hun drie namen ook duidelijk genoemd. Het was dat moment, en het hoofdstuk erna waarin Balon doodging, dat ik wist dat Robb het niet zou redden.
Denk het ook, zo een prima openingsscene zijn voor seizoen 4quote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:37 schreef Young_David het volgende:
Denk dat ze met Balon gaan wachten tot seizoen 4. De dood van Balon leidt tot een eigen verhaallijn en zo ver in het seizoen moet je niet onnodig nieuwe draadjes willen starten.
Vanaf het moment dat hij ging trouwen had ik hem al opgegevenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 23:02 schreef Angelof9 het volgende:
In het boek was Balon de eerste die eraan ging, voor de Red Wedding. In het boek werden hun drie namen ook duidelijk genoemd. Het was dat moment, en het hoofdstuk erna waarin Balon doodging, dat ik wist dat Robb het niet zou redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
quote:Tywin bends Cersei to his will and later makes it clear she is no longer wanted on the council and plans to marry her off again, either to Willas Tyrell, Balon Greyjoy (whose wife was elderly and had failing health) or Oberyn Martell.
Ah. Denk dat Cersei dan uiteindelijk direct of indirect Joffrey manipuleert om Loras in de Kingsguard op te nemen.quote:
Ik vind het eigenlijk wel leuk dat er een extra week tussen zit, iedereen gaat er eens lekker voor zitten, het wachten beu, en dan.....quote:Op donderdag 23 mei 2013 13:38 schreef Young_David het volgende:
Nog een dikke week. Ik weet hoe mijn reactie op de Red Wedding was. Ik ben echt benieuwd hoe die reactie wereldwijd uitpakt ...
Dat hoop ik echt. Dat ze qua special effects hier alle geld in gestopt hebben. En dat het net zo onverwacht gebeurt.quote:
Ik verwachtte het ook, maar juist op het moment dat ik het niet meer verwachtte gebeurde het alsnog.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:25 schreef Angelof9 het volgende:
Oh, ik zag het mijlenver aankomen. Maar ik zat me wel steeds af te vragen of Arya het op tijd zou redden. En ik had ook niet verwacht dat het zo extreem zou zijn.
Ik was eigenlijk nog het meest onthutst door de dood van Grey Wind
Ik hoop dat we Slynt weer voldoende gaan zien volgend seizoen, samen met ser Allistar.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:32 schreef Maisnon het volgende:
Ik ben nu bij Jon die naar Mance toegaat om te 'onderhandelen' in opdracht vanJanos
Slynt
bleh ik kijk nog liever naar een drol in een magnetronquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:50 schreef Young_David het volgende:
[..]
Ik hoop dat we Slynt weer voldoende gaan zien volgend seizoen, samen met ser Allistar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |