Ja zo bedoelde ik het ook inderdaad. Misschien dat ze er nog iets epics bij zegt ofzo, gok bijna niet dat ze even slecht kan praten als in de boekenquote:Op maandag 3 juni 2013 21:57 schreef Young_David het volgende:
[..]
Is wel snel, misschien alleen haar opstanding. Dat ze haar lichaam in de rivier dumpen en dat Thoros haar er uit vist, wat dingetjes doet en dat ze aan het einde haar ogen open doet.
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:59 schreef Timwonnacott het volgende:
En natuurlijk wil ik wel het hoofd van greywind op robbs lichaam zien.
Maar dat was zo'n mooie politieke boodschap. Nog even het lijk van je tegenstander flink mutileren om zo je totale respect voor je vijanden te laten zien.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]neeeeeeeee
ik hoop dat ze dat gewoon overslaan hoor, dat vond ik zó erg toen ik het las
Was er bang voor dat dat deze aflevering al zou komen maar gelukkig niet.
![]()
uit lurkstand even om mijn hart te luchten
Ja maar dat hoeft niet in beeld van mijquote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar dat was zo'n mooie politieke boodschap. Nog even het lijk van je tegenstander flink mutileren om zo je totale respect voor je vijanden te laten zien.
Ik ook.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft niet in beeld van mijwolfje dood is al erg genoeg (stom genoeg vind ik dat steeds erger dan de menselijke personages die er aan gaan
)
Oh btw, off topic en zo..quote:Op maandag 3 juni 2013 22:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar dat was zo'n mooie politieke boodschap. Nog even het lijk van je tegenstander flink mutileren om zo je totale respect voor je vijanden te laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh btw, off topic en zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij
![]()
Die wolven staat imo gelijk aan die starks zelf, omdat in de boeken toch wel wordt gesuggereerd dat ze allemaal min of meer warg zijn. Wolf dood = persoon dood lijkt het bijna wel.
Ik denk dat Coldhands is overgeslagen. Hij zat niet in de vorige aflevering en in dit aflevering had sam het (geforceerd) over een speciale doorgang in de Nightfort wat juist Coldhands alleen wist.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:54 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik ook! En om te weten of Coldhands daadwerkelijk Benjen is
Lady/Sansaquote:Op maandag 3 juni 2013 22:09 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]![]()
jij
![]()
Die wolven staat imo gelijk aan die starks zelf, omdat in de boeken toch wel wordt gesuggereerd dat ze allemaal min of meer warg zijn. Wolf dood = persoon dood lijkt het bijna wel.
Ja, letterlijk leeft ze nog maar is eigenlijk continue een gevangene totaal niet vrij om te doen wat ze wilt. Figuurlijk dood zeg maar. Arya dr wolf is still going strong somewhere, net als zij zelf. Hetzelfde geldt voor de andere wolven.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:10 schreef Insane- het volgende:
[..]
Lady/Sansa
Helemaal kut dat Grey Wind niet een paar Frey;s had meegenomen..
Ik ben fanquote:
Gaat niet helemaal op maar heeft wel correlatie ja. Ben nog steeds benieuwd wanneer ik Arya's wolf weer tegen ga komen (ben nu bezig met 2e deel van boek 5, maar ik vind spoilers niet erg)quote:Die wolven staat imo gelijk aan die starks zelf, omdat in de boeken toch wel wordt gesuggereerd dat ze allemaal min of meer warg zijn. Wolf dood = persoon dood lijkt het bijna wel.
Ook een fan, als dat nog niet duidelijk was. Maar verder zie je haar wolf nog niet terug. Schijnt alleen een roedel wolven aan te voeren ergens in westeros. Hoop dat die twee weer bij elkaar komen wanneer Arya weer terug in westeros is.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ben fan![]()
[..]
Gaat niet helemaal op maar heeft wel correlatie ja. Ben nog steeds benieuwd wanneer ik Arya's wolf weer tegen ga komen (ben nu bezig met 2e deel van boek 5, maar ik vind spoilers niet erg)
Ja, ik ben sowieso erg benieuwd waar die vreemde verhaallijn van Arya heen voert.. Vind er nu eigenlijk niet zo veel meer aan (in het boek dus) want het lijkt niet ergens naar toe te gaan. Maar.. dat kan natuurlijk zomaar weer komenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ook een fan, als dat nog niet duidelijk was. Maar verder zie je haar wolf nog niet terug. Schijnt alleen een roedel wolven aan te voeren ergens in westeros. Hoop dat die twee weer bij elkaar komen wanneer Arya weer terug in westeros is.
Ja dat heb ik wel met meer verhaallijnen. Een hoop wordt wel erg uitgerekt. Had wel gehoopt dat aan het eind van boek 5 Dany toch al onderweg was naar Westeros maar het duurt maarquote:Op maandag 3 juni 2013 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik ben sowieso erg benieuwd waar die vreemde verhaallijn van Arya heen voert.. Vind er nu eigenlijk niet zo veel meer aan (in het boek dus) want het lijkt niet ergens naar toe te gaan. Maar.. dat kan natuurlijk zomaar weer komen
Die komt er waarschijnlijk gewoon nooitquote:Op maandag 3 juni 2013 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel met meer verhaallijnen. Een hoop wordt wel erg uitgerekt. Had wel gehoopt dat aan het eind van boek 5 Dany toch al onderweg was naar Westeros maar het duurt maar
Als GRRM niet doorschrijft kon je wel eens gelijk hebbenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die komt er waarschijnlijk gewoon nooit![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Als GRRM niet doorschrijft kon je wel eens gelijk hebben
en zul je zien dat voordat het laatste boek af is hij door een bus wordt overredenquote:Op maandag 3 juni 2013 22:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]irritant ja.. gaat nog járen duren dit..
Boeiend. WoT is ook gewoon afgemaakt. Misschien gaat het nog sneller als hij de pijp uitgaat ookquote:Op maandag 3 juni 2013 23:27 schreef Matty___ het volgende:
[..]
en zul je zien dat voordat het laatste boek af is hij door een bus wordt overreden
Helaas heeft hij vastgelegd dat niemand anders de boeken mag afmaken.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Boeiend. WoT is ook gewoon afgemaakt. Misschien gaat het nog sneller als hij de pijp uitgaat ook
homoquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Helaas heeft hij vastgelegd dat niemand anders de boeken mag afmaken.
Ik denk ook niet dat ze het doen, al zou ik het persoonlijk wel leuk vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]neeeeeeeee
ik hoop dat ze dat gewoon overslaan hoor, dat vond ik zó erg toen ik het las
Was er bang voor dat dat deze aflevering al zou komen maar gelukkig niet.
![]()
uit lurkstand even om mijn hart te luchten
Dat meen je?quote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Helaas heeft hij vastgelegd dat niemand anders de boeken mag afmaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |