Hij komt als peuter ook voor in die boeken van Dunk en Egg, daar was het ook al zo'n kutkindquote:Op maandag 3 juni 2013 20:58 schreef Proximo het volgende:
De verbaasde reacties en de woede die de RW opwekt, briljant![]()
Vond het in de boeken destijds ook niet verbazingwekkend dat het frey was, die gaat altijd voor eigen gewin, anders kwam die destijds op de trident niet pas aankakken toen rhaegar al ergens lag te rotten
Waarschijnlijk niet, kan weinig momenten bedenken die in de serie even goed waren uitgewerkt als in de boeken. Kijkt voornamelijk gewoon lekker weg imoquote:Op maandag 3 juni 2013 21:08 schreef Insane- het volgende:
Wat een kutaflevering. Geen coldhands,geen 'ned loves my hair'. helemaal bizar dat er geen greatjon, smalljon, dacey, manderly etc zijn. Er wordt niet teruggevochten. Queenscrown scene was beter in het boek. Ze verpesten heel tormunds karakter.. ygritte die jon niet heeft geraakt. JEETJE wat waardeloos. Ook hoe ze grey wind hebben afgeslacht..
Ik hoop dat de purple wedding beter uitgewerkt wordt
Hoop eigenlijk zombie catelyn.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:33 schreef Young_David het volgende:
Seizoen 1 sloot af met draken, seizoen 2 met white walkers. Waar sluit seizoen 3 mee af? Coldhands?
Nee, dat is echt seizoen 4. Eerst moet balon nog doodquote:Op maandag 3 juni 2013 21:40 schreef Jivis het volgende:
Ik heb het vijfde boek nog niet uitgelezen, dus vermijd de rest van dit topic. Toch een vraag: zouden ze Joffrey's bruiloft in de laatste aflevering stoppen, of is dat te veel van het goede?
Dan vraag ik me wel af hoe boeiend die laatste aflevering nog gaat zijn...quote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, dat is echt seizoen 4. Eerst moet balon nog dood
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Dan vraag ik me wel af hoe boeiend die laatste aflevering nog gaat zijn...
Laatste aflevering is vaker niet de meest boeiendste.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Balon gaat denk ik wel dood, komende ep. Dany gaat met Daario seksen. Jon waarschuwt Castle Black. Sam en Bran ontmoeting. Jaime's thuiskomst. Arya en the hound. Nog genoeg leuks tochquote:Op maandag 3 juni 2013 21:42 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind hun allebei zó saai. Wat denken jullie dat de cliff wordt?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk kijk ik dan nog het meest uit naar de ontmoeting van Sam en Bran.
Sam is in de boeken wel cool, maar komt in de serie niet helemaal tot zijn recht.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vind hun allebei zó saai. Wat denken jullie dat de cliff wordt?
Ik denk of de aankomst van die ene enge oom van Asha/Yara óf Stannis die naar de muur gaat
Ik ook! En om te weten of Coldhands daadwerkelijk Benjen isquote:Op maandag 3 juni 2013 21:49 schreef Jivis het volgende:
Eigenlijk kijk ik dan nog het meest uit naar de ontmoeting van Sam en Bran.
Die komt toch meteen na de dood van Balon? Maar het zou best kunnen dat ze nu Balon en Asha komend seizoen wat screentime geven, zodat het nog enigszins boeiend is dat Balon doodgaat. Dat ze dat over het seizoen tillen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Sam is in de boeken wel cool, maar komt in de serie niet helemaal tot zijn recht.
Euron komt nog lang niet denk ik.
Goeiequote:
Ik weet het niet. Misschien dat ze het net als de scenes van Reek naar voren tillen. Maar er moet volgend seizoen ook aandacht gestoken worden in de Martells, natuurlijk.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die komt toch meteen na de dood van Balon? Maar het zou best kunnen dat ze nu Balon en Asha komend seizoen wat screentime geven, zodat het nog enigszins boeiend is dat Balon doodgaat. Dat ze dat over het seizoen tillen.
[..]
Goeie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |