Ja, ergens hoop je nog steeds (ik wel iig) dat die kinderen ergens in een verlaten huisje met een hoop chips en cola en een X-box zitten en het prima met ze is, maar eerlijk gezegd begint die kans wel heel klein te wordenquote:
Ik denk juist dat de politie vrij weinig echt concrete materialen heeft anders hadden ze de kindjes wellicht al gevondenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Ja daarom dacht ik er ook aan. Ik denk dat de politie over aardig wat aanwijzingen/ materialen beschikt waar wij allemaal geen weet van hebben. Maar goed ook, want dan gaan we nog meer speculeren...
Die spanband is bij hem gevonden, ze willen weten of hij die recentelijk ergens gekocht heeft.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Moeras, rivier zoiets. Denk dat hij die spanband heeft gebruikt om ze aan elkaar te binden en te verzwaren.
Kloptquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die spanband is bij hem gevonden, ze willen weten of hij die recentelijk ergens gekocht heeft.
wurgen... mannen gebruiken kracht..quote:
Mijn idee, 2 weekjes gehuurd. Goed opgesloten en zaterdag komt de nieuwe huurder. Exen helemaal gek gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ergens hoop je nog steeds (ik wel iig) dat die kinderen ergens in een verlaten huisje met een hoop chips en cola en een X-box zitten en het prima met ze is, maar eerlijk gezegd begint die kans wel heel klein te worden
Denk ik ook, hun zoektocht zou veel gerichter zijn geweest wanneer ze aanwijzingen hadden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de politie vrij weinig echt concrete materialen heeft
Ja dat bedoelde ik ook. Wist niet goed hoe ik het moest verwoorden, vandaar dat ik het over materialen had. Maar ik bedoel meer aanknopingspunten die ze tot nu toe nog niet kunnen plaatsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Rachilda het volgende:
[..]
Ik denk juist dat de politie vrij weinig echt concrete materialen heeft anders hadden ze de kindjes wellicht al gevonden
Dat ze meer aanwijzingen hebben dat denk ik wel ja, in ieder geval van meer beeldmateriaal en meer getuigen, en wellicht van vrienden of familie van de vader en/of moeder
Die jongens blijven daar echt niet in hun eentje zitten zonder te gillen, tegen de deur te schoppen etc. .quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Mijn idee, 2 weekjes gehuurd. Goed opgesloten en zaterdag komt de nieuwe huurder. Exen helemaal gek gemaakt.
Dat, en de kans dat ze dan af zouden gaan op vage tips (zoals zoeken in een visvijver waar in de tussenliggende periode tot 2 keer toe door meer dan 25 man gevist is, en een keer zelfs diep) zou dan en stuk kleiner zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Denk ik ook, hun zoektocht zou veel gerichter zijn geweest wanneer ze aanwijzingen hadden.
Spanbanden koop je meestal per set. Denk dat ze daarom willen weten wanneer deze gekocht zijn.quote:
Niet alles staat in een bungalowpark hè.... er zijn ook huisjes die een flink eind van de bewoonde wereld zijn, en hoeveel aandacht heeft dit geval in het Franstalige deel van België gehad?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jongens blijven daar echt niet in hun eentje zitten zonder te gillen, tegen de deur te schoppen etc. .
Bovendien zijn bungalowparken opgeroepen hun huisjes te checken.
Buiten dat gaat een vader die zich later ophangt die jongens niet aan hun lot over laten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jongens blijven daar echt niet in hun eentje zitten zonder te gillen, tegen de deur te schoppen etc. .
Ja, dat dacht ik ook, tot ik daar eens op ging googlen.... je kunt ze ook prima los kopen, juist de wat betere zijn per stuk te koop.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Spanbanden koop je meestal per set. Denk dat ze daarom willen weten wanneer deze gekocht zijn.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eerste halfuur van "binnen het uur" is inmiddels ongeveer om.
Is een Europees amberalert uitgegaan + Belgische expert vermiste personen helpt NLse politie. Is daar vast ook in het nieuws geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alles staat in een bungalowpark hè.... er zijn ook huisjes die een flink eind van de bewoonde wereld zijn, en hoeveel aandacht heeft dit geval in het Franstalige deel van België gehad?
Dat is toch te ver rijden voor de tijdspanne?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alles staat in een bungalowpark hè.... er zijn ook huisjes die een flink eind van de bewoonde wereld zijn, en hoeveel aandacht heeft dit geval in het Franstalige deel van België gehad?
Niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef kasper het volgende:
Is het nog vreemd dat z'n huidige vriendin vorige week dinsdag enige tijd niet bereikbaar was?
Of is daar inmiddels al een verklaring voor?
Ze staan waarschijnlijk niet ergens op zijn bankrekening als pinopdracht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:35 schreef BullitJunky het volgende:
[..]
Spanbanden koop je meestal per set. Denk dat ze daarom willen weten wanneer deze gekocht zijn.
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:38:26Wacht in Utrecht op een update van de politie over de #vermistebroertjes. Staat rond 16.00 uur gepland. #hvnl reageer retweet
Tuurlijk kun je ze ook los kopen, maar dat moet dan blijken uit de gegevens over het aanschaffen ervan. Als blijkt dat hij wel meerdere of juist maar één aangeschaft heeft, kan de politie dit meenemen in het onderzoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook, tot ik daar eens op ging googlen.... je kunt ze ook prima los kopen, juist de wat betere zijn per stuk te koop.
Was die gevonden jah? Dacht die trekkabel alleen, maar die spanbanden bestaan toch meestal uit 2 gedeeltes?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die spanband is bij hem gevonden, ze willen weten of hij die recentelijk ergens gekocht heeft.
Zat ik ook net aan te denken (hoe lang kan het duren zijn bankrekening(en) mbt de afgelopen maanden te onderzoeken? En mag de politie in NL dat (onbeperkt)? .quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:41 schreef sig000 het volgende:
De vader lijkt me iemand die alles pint en dan is zijn bankrekening een leuke bron van informatie.
maar volgens mij was een gedeelte van de trekkabel gevonden.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Was die gevonden jah? Dacht die trekkabel alleen, maar die spanbanden bestaan toch meestal uit 2 gedeeltes?
Aan t werk misschien? Ik mag op mijn werk ook mijn mobiel niet bij me hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:38 schreef kasper het volgende:
Is het nog vreemd dat z'n huidige vriendin vorige week dinsdag enige tijd niet bereikbaar was?
Of is daar inmiddels al een verklaring voor?
De overzichten van de laatste jaren in handen krijgen is geen enkel probleem in zo'n onderzoek.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken (hoe lang kan het duren zijn bankrekening(en) mbt de afgelopen maanden te onderzoeken? En mag de politie in NL dat (onbeperkt)? .
De politie mag dat zodra ze daar groen licht voor hebben van het OM. Dat kan in principe binnen een uur geregeld zijn. Bank in kwestie zal altijd meewerken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zat ik ook net aan te denken (hoe lang kan het duren zijn bankrekening(en) mbt de afgelopen maanden te onderzoeken? En mag de politie in NL dat (onbeperkt)? .
Ze zouden samenwonen in Vleuten. Dus dan is het toch sowieso raar dat zij van niks wist? Waar pa met de kinderen heen zou gaan etc?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aan t werk misschien? Ik mag op mijn werk ook mijn mobiel niet bij me hebben.
Dat gedeelte wat ze gevonden hebben daar zal ie zich wel mee verhangen hebben, denk ikquote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:44 schreef Rachilda het volgende:
[..]
maar volgens mij was een gedeelte van de trekkabel gevonden.
het andere gedeelte is dan waarschijnlijk gebruikt voor het andere
nog een kwartiertje!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
twitter:IlseHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:38:26Wacht in Utrecht op een update van de politie over de #vermistebroertjes. Staat rond 16.00 uur gepland. #hvnl reageer retweet
Ja dat is ook raar, haar huis is nog niet doorzocht? Alleen het huis van die ex in Neerbeek toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zouden samenwonen in Vleuten. Dus dan is het toch sowieso raar dat zij van niks wist? Waar pa met de kinderen heen zou gaan etc?
Dat geloof ik ook niet (meer). Had de hoop dat ze ergens opgesloten zaten maar die is ondertussen vervlogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Buiten dat gaat een vader die zich later ophangt die jongens niet aan hun lot over laten.
Maar dan weten wij het nog niet. Tenzij het ergens wordt uitgezonden. Bij rtv Utrecht pas om 5 uur. HvL heeft nu geen zendtijd. NOS misschien? En site politie over zaak in de gaten houden natuurlijkquote:
Huis vader is wel onderzocht. Daar hebben ze bijv. die schoenen die vermist zijn niet aangetroffen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:48 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja dat is ook raar, haar huis is nog niet doorzocht? Alleen het huis van die ex in Neerbeek toch?
Kunnen bij die vriendin van hem staan...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huis vader is wel onderzocht. Daar hebben ze bijv. die schoenen die vermist zijn niet aangetroffen.
"Schat, ik ga in mei een weekje met de jongens op pad. Ik mis mijn kids. Maken we er een lekkere mannenweek van!"quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zouden samenwonen in Vleuten. Dus dan is het toch sowieso raar dat zij van niks wist? Waar pa met de kinderen heen zou gaan etc?
Reken maar dat elke gang van de vader de afgelopen tijd tot de bodem nageplozen wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Huis vader is wel onderzocht. Daar hebben ze bijv. die schoenen die vermist zijn niet aangetroffen.
Ik neem aan dat er wel wat highlights worden getweet door de aanwezigen toch...quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar dan weten wij het nog niet. Tenzij het ergens wordt uitgezonden. Bij rtv Utrecht pas om 5 uur. HvL heeft nu geen zendtijd. NOS misschien? En site politie over zaak in de gaten houden natuurlijk
Nee, maar als je man aan een touw hangt dan komen ze je echt wel even op je werk storen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Aan t werk misschien? Ik mag op mijn werk ook mijn mobiel niet bij me hebben.
Nu hopen op een bevestigend antwoord.twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:50:38@MarleenHVNL Word dit ook ergens live uitgezonden? reageer retweet
Ja precies. Iemand die zo ver heen is met zijn gedachten gaat echt niet doodleuk vertellen dat ie zn kiddo's gaat vermoorden en zichzelf ophangt. Misschien dat die vriendin nu achteraf denkt "goh, ja, dat gedrag de laatste tijd, dat was wel een beetje vreemd". Ofzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Messina het volgende:
[..]
"Schat, ik ga in mei een weekje met de jongens op pad. Ik mis mijn kids. Maken we er een lekkere mannenweek van!"
Nee, dat huis is ook onderzocht.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Kunnen bij die vriendin van hem staan...
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nu hopen op een bevestigend antwoord.twitter:VermistNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:50:38@MarleenHVNL Word dit ook ergens live uitgezonden? reageer retweet
twitter:MarleenHVNL twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:52:18@VermistNL nee, gaat gewoon om een interview. Geen doorbraak, slechts meer details over verdwijningsdag reageer retweet
En jij vraagt dan niet waarheen?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 15:50 schreef Messina het volgende:
[..]
"Schat, ik ga in mei een weekje met de jongens op pad. Ik mis mijn kids. Maken we er een lekkere mannenweek van!"
twitter:Honingpot twitterde op dinsdag 14-05-2013 om 15:49:34@LindavV70 @XXjudithdX @Cherelle123456 @JulianRubenNL als het gebied klopt wat wij zeiden liggen ze nu onder tonnen vuilnis = onvindbaar > reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |