Mensen worden m'n tieten een keertje zat, gok ikquote:
Volgens mij zijn dit toch echt Dixie Chicksquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij is dit een zus van Rapper Sjors.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen worden m'n tieten een keertje zat, gok ik
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenmanquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Mensen worden m'n tieten een keertje zat, gok ik
quote:
En die wordt steeds kleiner, m'n gat past al in een mt 40!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenman
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ik heb altijd al gezegd, ik vind het prima hoor dat ze er zitten en dat ze van buitenaardse proporties zijn, maar ik ben een billenman
Ik snap echt niet dat mensen daar op kunnen vallen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?
Nee gadverquote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hou je dan van die dikke negers met hun dikke billen wat gebruikt kan worden om je drankje op te zetten?
Ja? Is je gewas goed nat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaat een mede fokker mijn flora skills afkraken
TT met bier is altijd goedquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |