Nicequote:Op vrijdag 7 juni 2013 01:55 schreef Mr.Silencer het volgende:
'Nurse Jackie' Renewed by Showtime for Sixth Season
Toch maar weer begonnen aan 24, en je had gelijk. Die was idd wel veel leuker dan de vorige paar seizoenen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:08 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Seizoen 5 van 24 was badassBeste seizoen.
Jawel, vond hem totaal niet spannend en acteerwerk viel ook tegen. Dit komt volgens mij puur doordat het een oudere serie is.quote:
acteerwerk en spanning heeft iets met de datum te maken?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:27 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Jawel, vond hem totaal niet spannend en acteerwerk viel ook tegen. Dit komt volgens mij puur doordat het een oudere serie is.
Heeft er wel degelijk mee te maken. Ik ben nu ook veel kritischer wat betreft films/series dan bv 5 jaar geleden. Veel dingen zijn naar mijn gevoel ontzettend cliché in The 4400.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
acteerwerk en spanning heeft iets met de datum te maken?
zeg dan dat je het visueel gedateerd uit vind zien
ik heb 4400 nog nooit gezien trouwens. Dat je naarmate je ouder wordt kritischer wordt is logisch, maar dat heeft dan meer met jou ontwikkeling te maken dan dat het jaartal vd serie ertoe doetquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:45 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Heeft er wel degelijk mee te maken. Ik ben nu ook veel kritischer wat betreft films/series dan bv 5 jaar geleden. Veel dingen zijn naar mijn gevoel ontzettend cliché in The 4400.
Nee dat snap ik. Maar ik vind meestal nieuwere series beter dan oudere, ook al hebben ze een hogere beoordeling. Dit kan door allerlei dingen komen, manier van filmen, acteren, en ga zo maar door. Bij The 4400 erger me ik vooral aan het acteerwerk, de voorspelbaarheid en (zoals je al aangaf) hoe het er visueel uitziet.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:41 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik heb 4400 nog nooit gezien trouwens. Dat je naarmate je ouder wordt kritischer wordt is logisch, maar dat heeft dan meer met jou ontwikkeling te maken dan dat het jaartal vd serie ertoe doet
quote:Monday, Sept. 23
8:00-9:00 PM HOW I MET YOUR MOTHER (9th season premiere)
9:00-9:30 PM 2 BROKE GIRLS (3rd season premiere)
9:30-10:00 PM MOM (Series Debut)
10:00-11:00 PM HOSTAGES (Series Debut)
Tuesday, Sept. 24
8:00-9:00 PM NCIS (11th season premiere)
9:00-10:00 PM NCIS: LOS ANGELES (5th season premiere)
10:00-11:00 PM PERSON OF INTEREST (3rd season premiere)
Wednesday, Sept. 25
9:00-10:00 PM CRIMINAL MINDS (9th season premiere)
10:00-11:00 PM CSI: CRIME SCENE INVESTIGATION (14th season premiere)
Thursday, Sept. 26
8:00-8:30 PM THE BIG BANG THEORY (7th season premiere)
8:30-9:00 PM THE MILLERS (Series Debut)
9:00-9:30 PM THE CRAZY ONES (Series Debut)
9:30-10:00 PM TWO AND A HALF MEN (11th season premiere)
10:00-11:00 PM ELEMENTARY (2nd season premiere)
Friday, Sept. 27
9:00-10:00 PM HAWAII FIVE-0 (4th season premiere)
10:00-11:00 PM BLUE BLOODS (4th season premiere)
Saturday, Sept. 28
10:00-11:00 PM 48 HOURS (26th season premiere)
Sunday, Sept. 29
9:00-10:00 PM THE GOOD WIFE (5th season premiere)
10:00-11:00 PM THE MENTALIST (6th season premiere)
Monday, Feb. 24
10:00-11:00 PM INTELLIGENCE (Series Debut)
quote:'Hemlock Grove' Renewed by Netflix for Second Season
quote:September 23
The Blacklist
24 September
Chicago Fire
25 September
Revolution
Law & Order: SVU
Ironside
26 September
Parks and Recreation
The Michael J. Fox Show
Parenthood
Welcome to the Family
Sean Saves the World
25 Oktober
Grimm
Dracula
quote:CW fall 2013 premiere dates revealed
The Vampire Dairies isn’t coming back until October. Same for Arrow and Hart of Dixie. And those new CW shows like Reign and Tomorrow People? Yeah, October. For the second year in a row, CW is preferring to avoid the late September demo-derby of premieres launched by the Big 4 networks and instead is waiting for some dust to settle before launching its lineup (the network figures the strategy worked out pretty well for Arrow last fall). CBS is once again launching nearly everything during the traditional premiere week, while NBC is taking a somewhat more staggered approach.
MONDAY, OCTOBER 7
8:00-9:00 PM - HART OF DIXIE (Season Premiere)
9:00-10:00 PM - BEAUTY AND THE BEAST (Season Premiere)
WEDNESDAY, OCTOBER 9
8:00-9:00 PM - ARROW (Season Premiere)
9:00-10:00 PM - THE TOMORROW PEOPLE (Series Premiere)
THURSDAY, OCTOBER 10
8:00-9:00 PM - THE VAMPIRE DIARIES (Season Premiere)
9:00-10:00 PM - REIGN (Series Premiere)
TUESDAY, OCTOBER 15
8:00-9:00 PM - THE ORIGINALS (Series Premiere)
9:00-10:00 PM - SUPERNATURAL (Season Premiere)
FRIDAY, OCTOBER 25
8:00-9:00 PM - THE CARRIE DIARIES (Season Premiere)
Bron
quote:Netflix Renews Original Series "Orange is the New Black" For Second Season Ahead Of First Season Premieres
BEVERLY HILLS, Calif., June 27, 2013 /PRNewswire/ -- The Netflix Original Series, "Orange is the New Black," the comedic drama set in a women's prison from creator and executive producer Jenji Kohan ("Weeds") will return with a second season on Netflix in 2014.
Produced by Lionsgate Television, the hour-long series starring Taylor Schilling, and based on the popular memoir of the same name by Piper Kerman, is set to debut its first 13-episode season on Thursday, July 11 at 12:01 AM PDT in all territories where Netflix is available – U.S., Canada, the U.K., Ireland, Latin America, Brazil and the Nordics.
quote:Falling Skies' Renewed for Fourth Season by TNT
TNT has ordered a fourth season of Falling Skies, the epic drama produced by DreamWorks Television and executive producer Steven Spielberg and starring Noah Wyle. Currently airing Sundays at 10 p.m. (ET/PT), Falling Skies is averaging 5.8 million viewers in Live + 7 delivery and ranks as basic cable's #1 scripted series with adults 18-49 and adults 25-54 for the summer-to-date. TNT plans to launch the 10-episode fourth season in summer 2014.
Tof.quote:
Fringe alweer vergeten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Tof.
Eindelijk eens een nieuwe SF-serie die ik volg die het lijkt te gaan redden. Na V en The Event had ik het al bijna opgegeven
Ha ja, Fringe. Die was inderdaad even in de vergetelheid geraakt.quote:
Doe het man, seizoen 2-4 evenaren de beste seizoenen van X-Files. Absolute must watch als scifi liefhebber.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ha ja, Fringe. Die was inderdaad even in de vergetelheid geraakt.
Heb de pilot en de aflevering erna ooit eens gedownload en die bevielen enorm goed. Zeker een serie die ik wel weer wil gaan oppakken. Mogelijk zelfs als echt aankoop, op Amazon kost het haast niks.
Believequote:
ah bedankt. Zal vast wel wat goeds tussen zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 02:26 schreef Tweek het volgende:
[..]
Believe
S.H.I.E.L.D.
The 100
Star-crossed
The Tomorrow People
The last ship
Almost Human
Resurrection
En dan zijn er nog een paar die in ontwikkeling zijn als het goed is.
Southland had nog wel even door mogen gaan ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:47 schreef Smoofie het volgende:
Dat ze pauper series renewenen maar Southland bijv cancellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |