Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:48 schreef Boezeidekoe het volgende:
Ik kan ook echt niet wennen aan die Belgische commentator(Jeroen?), de beste man zal het allemaal goed bedoelen maar zoals hij overkomt doet ie net of elke koersje ontzettend belangrijk is alsof we op de Champs-Elysees of de finale van het WK zitten.
Die Nederlandse dame heeft wel een goede commentaarstem maar maakt waar mogelijk nog meer fouten als Herbert Dijkstra.
valt me wel op dat de Belgische commentatoren daar beter op lettenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?
Het gaat me niet om de nationaliteit van de commentator maar om de manier commentaar geven. Jij koketteert hier met het feit dat je belg bent waar dit absoluut niet op z'n plaats is. Het feit dat ik de woorden "belgische commentator" gebruik vat jij op als een negatieve uitlating.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet wel, ben zelf Belg Eurosport is voor Nederland en VLAANDEREN. Vele Nederlandse commentatoren daar vergeten dat wel eens, nu ook met de beste Nederlander te noemen in het klassement. Waar is de beste Belg?
Ontslagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef Boezeidekoe het volgende:
Nu ik erover nadenk, waar is Danny Nelissen?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Watis de bergkoning ook voorzien van bolletjes, wat een na-apers die organisators
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
valt me wel op dat de Belgische commentatoren daar beter op letten
bedoel de belgische commentatoren op Eurosportquote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Omdat die er bewust van zijn dat veel Nederlanders naar Sporza kijken.
Oh lol.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:24 schreef superniger het volgende:
[..]
bedoel de belgische commentatoren op Eurosport
Los Angeles is natuurlijk een wereldstad, maar als de suburbs ten noorden en oosten daarvan ophouden(waar ze nu ongeveer rijden) zit je eigenlijk meteen in de woestijn.quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je ziet ook niemand langs de kant van de weg he
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |