Er worden hier wel gekkere dingen geopperd...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Verdachte van wat?
Dan moet je wel heel erg van het pad zijn om dat te denken.
Schijnbaar gaat men in Maastricht ook zoeken.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:44OPROEP: Help mee zoeken in Ambyerbos, #Maastricht 11.30 verzamelen Molenweg/ Hagenstraat. Denk aan goede schoenen en eten en drinken. #RT reageer retweet
Nee...als je ziet wat er allemaal voorbij is gekomen...aliëns...pedo's....vliegtuigen...is deze echt zo gek nog niet.quote:
Hij droeg WEL schoenen. Dat heeft de politie meerdere keren verklaard. Oa op een geluidsfragment bij rtv Utrecht.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Wessell het volgende:
[ afbeelding ]
Dus hij had geen schoenen aan? toen die opgeknoopt hing
Jeetje, nog meer leed..quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef ElsTeyr het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef blanket het volgende:
[..]
Gisteren in Frankrijk meisje van vijf verdwenen terwijl ze met jonger zusje aan het spelen was in een park , moeder was ingedut op een bankje, tot op heden geen spoor van het kind, die van twee wel
Jawel...was verwarring over gisteren. Maar hij had schoenen aan en deze schoenen zijn vermist.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Wessell het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zie ik het ernstig gesteld met de Nederlandse politie zich werkelijk richt op de theorieën van duizenden ongekwalificeerde mensen die de helft van het verhaal hebben meegekregen.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Politie vraagt om tips en beelden.
Burgerzoekacties vind ik ook vreemd.
Ingewikkeld dat die amateurs er dat niet bijzetten danquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij droeg WEL schoenen. Dat heeft de politie meerdere keren verklaard. Oa op een geluidsfragment bij rtv Utrecht.
Misschien heb ik daar ook dat verhaal van de zendmast vandaan trouwens.
Midden in de nacht voetballen in het bos en niet doorhebben wat pa doet is toch gewoon raar?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef maily het volgende:
[..]
Er worden hier wel gekkere dingen geopperd...
Span band waar een deel van miste.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 13 mei 2013 23:25 schreef Noelle06 het volgende:
Hij haalt zijn kids op bij moeders voor een korte vakantie volgens zijn zeggen.
Dit gebeurt op maandagmorgen 6 Mei.
Die maandag 6 mei is hij gesignaleerd overdag in het doornse bos.
Kids zaten op een boomstam en pa liep wat heen en weer volgens een man die daar liep met zijn honden.
Volgende morgen 7 mei wordt pa gevonden hangend aan ...
Politie gaat sporen na en komt uit in limburg, een tankstation en gps signalen op terug reis via rhenen.
Politie krijgt tips en gaat zoeken maar vindt niks
Gisteren komt er een bericht dat ze zoeken naar schoenen van pa en een stuk band wat mist aan waar pa zich aan heb opgehangen als ik het goed begrepen heb.
Ma in onzekerheid en wilde pa dat of was hij zelf echt radeloos en heb hij zijn kids vermoord?
Of heb hij de kids ergens bij iemand verborgen voor ...
Ja ik denk maar wat mee.Dat "aan opgehangen"-deel heb ik gemist.
Las het ja. Waarom ontgaat mequote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef moeke1 het volgende:
Schijnbaar gaat men in Maastricht ook zoeken.twitter:JulianRubenNL twitterde op maandag 13-05-2013 om 23:00:44OPROEP: Help mee zoeken in Ambyerbos, #Maastricht 11.30 verzamelen Molenweg/ Hagenstraat. Denk aan goede schoenen en eten en drinken. #RT reageer retweet
Maar dan is hij achter de makado gereden, die hebben toch wel camera's na al die inbraken van de laatste jarenquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef megamandy het volgende:
Ok, de situatie:
[ afbeelding ]
De marker is de Tinq.
Om normaal vanaf daar richting Elsloo/Geulle te gaan volg je de weg richting het zuiden. Maar die is nu dus afgesloten. Je moet nu die paarse lijn volgen over het DSM terrein richting het winkelcentrum Makado.
Rechtsboven bij de pijl is de richting waar hij vandaan kwam, de bocht is de afslag. De Mac ligt dus aan de "verkeerde" kant van de afslag voor eventueel filmmateriaal.
Oke! thanksquote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Jawel...was verwarring over gisteren. Maar hij had schoenen aan en deze schoenen zijn vermist.
Ik vind het werkelijk belachelijk.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:28 schreef moeke1 het volgende:
Hij had wel schoenen aan. RTL berichtte eerst verkeerd. Deze schoenen had de vader van de jongens. Maar zijn nergens meer te vinden.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:26 schreef Wessell het volgende:
[ afbeelding ]
Is wel spannend.... je weet niet wat pa hen verteld heeft...quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Midden in de nacht voetballen in het bos en niet doorhebben wat pa doet is toch gewoon raar?
Pa is om 8:00 uur gevonden...voor die tijd is het toch al 1,5 uur licht? (ik ben niet zo vroeg wakkerquote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Midden in de nacht voetballen in het bos en niet doorhebben wat pa doet is toch gewoon raar?
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hij had wel schoenen aan. RTL berichtte eerst verkeerd. Deze schoenen had de vader van de jongens. Maar zijn nergens meer te vinden.
Hij is dus gevonden met schoenen aan. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat hij de schoenen verwisseld heeft om sporen uit te wissen.
Die schoenen zijn dan denk ik wel het antwoord!quote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef webb2012 het volgende:
[..]
Hij had wel schoenen aan. RTL berichtte eerst verkeerd. Deze schoenen had de vader van de jongens. Maar zijn nergens meer te vinden.
Hij is dus gevonden met schoenen aan. Ze gaan er blijkbaar vanuit dat hij de schoenen verwisseld heeft om sporen uit te wissen.
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat ze mochten voetballen tot een uur of 21:00, inmiddels was het 21.30 maar nog niets gehoord van de vader. En dat ze hem zijn gaan zoeken ofzo. Maar ik vind eigenlijk het idee dat iemand ze in bescherming heeft genomen, en nu bang is voor consequenties helemaal niet zo heel gek.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is toch een beetje raar...?quote:Op maandag 13 mei 2013 23:30 schreef blanket het volgende:
[..]
Jawel...was verwarring over gisteren. Maar hij had schoenen aan en deze schoenen zijn vermist.
1. Midden in de nacht even voetballen in het bosquote:Op maandag 13 mei 2013 23:29 schreef blanket het volgende:
[..]
Nee...als je ziet wat er allemaal voorbij is gekomen...aliëns...pedo's....vliegtuigen...is deze echt zo gek nog niet.
Kan goed zijn, alleen heb je er niks aan als je niet weet waar de keeltjes zijn doorgesneden als het warequote:Op maandag 13 mei 2013 23:32 schreef Rachilda het volgende:
Ik probeer er ook eentje :
vader is al langer depressief, heeft wel slechte ideeën om zichzelf en kinderen wat aan te doen, maar besluit toch op vakantie te gaan naar Limburg, neemt kinderen mee, vertrekt om 20,15 uur van huis met kinderen, maar om een of andere reden draait de vader vlakbij eindbestemming vakantie in omgeving Neerbeek toch door, krijgt weer donkere gedachten, tankt om weer terug te rijden richting Doorn en zijn plannen in die omgeving uit te voeren...
slechte theorie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |