Senecaquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:08 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Over welke schrijver gaat Latijn dit jaar?
Sadistenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is echt een killing, ja.Dat ze zoiets durven te doen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik was bij Latijn altijd van het in elkaar puzzelen omdat ik niet zo goed was met vervoegingen. Hadden we een keer een proefwerk over herten die tegen een boom in slaap vielengod weet wat ik daarvan gemaakt heb
Herkenbaarquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:13 schreef Maisnon het volgende:
Ik was bij Latijn altijd van het in elkaar puzzelen omdat ik niet zo goed was met vervoegingen. Hadden we een keer een proefwerk over herten die tegen een boom in slaap vielengod weet wat ik daarvan gemaakt heb
Ik zou een moord doen om in plaats van m en o, maatschappijwetenschappen of filosofie te doen... Dus nee. Helaas niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
Niemand hier die maatschappijwetenschappen heeft?
Da's echt zo'n leuk vakMaar wel behoorlijk pitttig.
Havo of vwo?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:14 schreef Heliosphan het volgende:
Ik heb maatschappijwetenschappen! Het is nogal jammer dat je voor het examen zo ontzettend veel feitenkennis moet hebben in plaats van inzicht. Je moet echt definities, kenmerken etc. exact kunnen oplepelen.
Die rijtjes zijn nog simpel, maar stijlfiguren als chiasme aanwijzen... Dat is killing.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:15 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Herkenbaar
Had ik toch die rijtjes maar moeten leren...
vwo. Welke benaderingen bedoel je? De theorieën over massamedia/criminaliteit? Een 5,9 zou ik geen probleem vinden!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Havo of vwo?
Ik had op SE een 5,9 en op CE ook een 5,9 (dankzij een norm van 1,6)Het is echt veel feiten kennen, ja. Maar je moet ze ook kunnen toepassen op de teksten hoor. 1 tip: ken die benaderingen goed, daar komt ieder jaar wel wat van terug.
Sociaal economisch, sociaal cultureel en nog 2 andere geloof ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:20 schreef Heliosphan het volgende:
[..]
vwo. Welke benaderingen bedoel je? De theorieën over massamedia/criminaliteit? Een 5,9 zou ik geen probleem vinden!
Spanning is nog niet verdwenen, je hebt te intensief geblokt, kan van alles zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:44 schreef arachide. het volgende:
Waarom kan ik tot 2 uur na mijn examen gewoon helemaal niks uitvoeren
Spanning is wel weg nu. Ik denk dat mijn hersens drie uur nadenken niet zo tof vinden. Denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:46 schreef De_Nater het volgende:
[..]
Spanning is nog niet verdwenen, je hebt te intensief geblokt, kan van alles zijn.
En ik ga mijn beroep maken van denkenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:52 schreef arachide. het volgende:
[..]
Spanning is wel weg nu. Ik denk dat mijn hersens drie uur nadenken niet zo tof vinden. Denkenoverschatte bezigheid
Filosofie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:54 schreef De_Nater het volgende:
[..]
En ik ga mijn beroep maken van denken
Jazeker.quote:
Die pennen vlekken bij mij altijdquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:51 schreef arachide. het volgende:
Mijn erasmus universiteit pen ging vandaag leeg tijdens mijn examen.
Die pen herinnert me aan mijn doeltoen heb ik hem maar naast mijn examen gelegd. Bijgelovig alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |