equote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die vanmorgen examen hadden?
tehatex mensen, wat dat dan ook is.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's voor mensen die niet kunnen rekenen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
e
[..]
tehatex mensen, wat dat dan ook is.
Altijd alinea's in een samenvating! (Tenzij het een samenvatting van 10 zinnen is) Je krijgt een aantal punten die erin moeten dan moet je kijken welke bij elkaar passen en zo alinea's bepalen. Het liefst 3 alinea's en even grootquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:17 schreef Spatieloos het volgende:
Help. hoe zit het met alinea's in de samenvatting, moet je die hebben? Zoja, hoe groot?
Niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:02 schreef Spatieloos het volgende:
Wat kan je als voorbereiding doen op Nederlands? ik heb nog een half uur en dan vertrekt mijn bus, dus houd het kort
Ik ben wel blij met dit weer. Is het tenminste niet zo heet in die gymzaal. Vorig jaar was het 28 graden en zat ik echt te zweten daar.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:20 schreef SiIk het volgende:
Zo onderweg gaan voor Natuurkunde. Hoop dat het droog blijft onderweg. Weinig zin om afgeleid te worden door koude natte kleren.
Waar is de 25+ graden met zon van de afgelopen jaren?
Vorig jaar ook examen gedaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:23 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit weer. Is het tenminste niet zo heet in die gymzaal. Vorig jaar was het 28 graden en zat ik echt te zweten daar.
Ik heb het examen 'Daft Punk-album beoordelen' gemaakt, was goed te doenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Da's waar, liever wat frisser dan zo bloedheet.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:23 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit weer. Is het tenminste niet zo heet in die gymzaal. Vorig jaar was het 28 graden en zat ik echt te zweten daar.
Ben je nog altijd trots dat Roosmarijn je naam op de radio noemde?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb het examen 'Daft Punk-album beoordelen' gemaakt, was goed te doen
Dat eerste.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:25 schreef haan33 het volgende:
als ze bij samenvatten 3 voorbeelden geven, moet je ze dan in een zin met komma's zetten of gewoon elk hun eigen zin?
Wacht wat, deed ze dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 12:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben je nog altijd trots dat Roosmarijn je naam op de radio noemde?
De KBA is trouwens ook goed te doen, bakt goeie Kroketteketetten.
Maar, on a serious note, AK was welk niveau?
Dat is echt een killing, ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:02 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga mentaal dood op vrijdag om hopelijk binnen drie dagen weer weder op te staan... Economie en latijn op één dag...
Over welke schrijver gaat Latijn dit jaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:02 schreef De_Nater het volgende:
Ik ga mentaal dood op vrijdag om hopelijk binnen drie dagen weer weder op te staan... Economie en latijn op één dag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |