quote:Op dinsdag 14 mei 2013 14:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die pennen vlekken bij mij altijd
Ging je AK nog goed, daar zag je tegen op toch?
Verder lukt het mij ook niets te doen op een examendag, mja.
Nee, VUquote:
Ik heb maatschappijwetenschappen, maak me er niet echt druk om, sta een 8.1 (gemiddelde examenonderwerpen (cijfers dit jaar) is: 9,0) dus gemiddelde zal waarschijnlijk niet veranderen. Vind de moeilijkheidsgraad persoonlijk wel meevallen, zijn een paar begrippen die je telkens moet toepassen op een bepaalde tekst of bron. Ga waarschijnlijk meer last hebben van het oneindige stampen van die rijtjes, als er iets saai is ....quote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:11 schreef Etsu het volgende:
Niemand hier die maatschappijwetenschappen heeft?
Da's echt zo'n leuk vakMaar wel behoorlijk pitttig.
Netjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:08 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Ik heb maatschappijwetenschappen, maak me er niet echt druk om, sta een 8.1 (gemiddelde examenonderwerpen (cijfers dit jaar) is: 9,0) dus gemiddelde zal waarschijnlijk niet veranderen. Vind de moeilijkheidsgraad persoonlijk wel meevallen, zijn een paar begrippen die je telkens moet toepassen op een bepaalde tekst of bron. Ga waarschijnlijk meer last hebben van het oneindige stampen van die rijtjes, als er iets saai is ....
Amsterdam vanwege locatie ten opzichte van mediapark en kranten, en het feit dat ze religieuze filosofie behandelen op de VU sprak mij wel aan. Ben ook zeer benieuwd naar boeddhistische filosofie.quote:
Ik had uiteenzetting.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:50 schreef haan33 het volgende:
Nederlands ging best nice
Alleen die eerste tekst was heel verwarrend, leek wel of die Roos steeds van mening veranderde
Het was een betogende tekst toch?
Alleen haar visie kwam duidelijk naar voren toch?quote:
Ja wel redelijk duidelijk maar ik twijfelde sowieso over die vraagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:51 schreef haan33 het volgende:
[..]
Alleen haar visie kwam duidelijk naar voren toch?
DIe vraag waarbij je tekstfragment 2 en 3 moest gebruiken, wat een zaadvraagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja wel redelijk duidelijk maar ik twijfelde sowieso over die vraag
Oh ja klopt, die vond ik ook vervelend, 3 was duidelijk op z'n teentjes getrapt en 2 was juist kieskeuriger geworden door de tekstquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:52 schreef haan33 het volgende:
[..]
DIe vraag waarbij je tekstfragment 2 en 3 moest gebruiken, wat een zaadvraag
En waarom die chick wel vlees at maar haatte op de bio-industrie?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ja klopt, die vond ik ook vervelend, 3 was duidelijk op z'n teentjes getrapt en 2 was juist kieskeuriger geworden door de tekst
Je kan haten op de bio-industrie maar wel vlees eten.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:53 schreef haan33 het volgende:
[..]
En waarom die chick wel vlees at maar haatte op de bio-industrie?
Ja, dus ik snap niet echt dat ze zo'n simpele vraag erin zetten, maarja toch weer een puntquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je kan haten op de bio-industrie maar wel vlees eten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ja, dus ik snap niet echt dat ze zo'n simpele vraag erin zetten, maarja toch weer een punt
Alinea 10 was een nuance?
219quote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:57 schreef haan33 het volgende:
Hoeveel woorden had jij bij de samenvatting?
189, ik heb veel komma's tussen het aantal stappen gezetquote:
komma's tellen niet mee als woordenquote:Op dinsdag 14 mei 2013 16:59 schreef haan33 het volgende:
[..]
189, ik heb veel komma's tussen het aantal stappen gezet
Nee maar in plaats van: de eerste oorzaak. De tweede oorzaak. De derde orzaak. heb ik gewoon alles in 1 zin geproptquote:
Oh zo. Correctievoorschrift is er.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:00 schreef haan33 het volgende:
[..]
Nee maar in plaats van: de eerste oorzaak. De tweede oorzaak. De derde orzaak. heb ik gewoon alles in 1 zin gepropt
ik op 30quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Tekstverklaren 19 punten,
Samenvatting 13 punten
32 punten kom ik op uit
Samenvatten en tekstverklaren hebben niks met taalberheersing te maken vriend.quote:
'Vriend', ga dan niet haten op mensen die een woordenboek gebruiken als je geen eens een fucking samenvatting kan maken waar je alleen voor de antwoorden hoeft te markeren en dan op te schrijven.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:31 schreef haan33 het volgende:
[..]
Samenvatten en tekstverklaren hebben niks met taalberheersing te maken vriend.
Spelling, formulatie en woordenschat. Die doen er toe
Ik welquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:46 schreef Paksoi het volgende:
Bij het nakijken kun je toch niet meer precies nagaan wat jouw antwoorden waren?
Ik onthoud ook altijd heel lang de opgaven/mijn antwoorden. Zeker als ik de opgave niet wist . Je bent er toch 3 uur met de volste concentratie mee bezig.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik welik heb echt alles onthouden
Ooit eens gehad, dat ik een proefwerk economie gemaakt had en iemand uit m'n klas was ziek dus die moest hem inhalen. Een week later vroeg diegene of ik nog iets wist wat er in kwam, ik kon uiteindelijk de helft van het proefwerk letterlijk herinneren en heb al die vragen toegestuurd
Het erge is dat ik na een uurtje weg was vandaagquote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:54 schreef _-_ het volgende:
[..]
Ik onthoud ook altijd heel lang de opgaven/mijn antwoorden. Zeker als ik de opgave niet wist . Je bent er toch 3 uur met de volste concentratie mee bezig.
Das wel handig ja, ik heb mijn examen nog 2-3 keer nagekeken ook eigenlijk, ik heb het niet 'zomaar' ingeleverd. We mochten de kladversie om half 5 ophalen maar ik had geen kladversie dus dan houdt het op. Heb je nu ook examens of niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 17:58 schreef JoelBaka het volgende:
Ik schreef mijn antwoorden altijd in mijn vragenboekje, meerkeuze omcirkelen en verder kort maar krachtig opschrijven. Dan heb je een geheugensteuntje en met 4 woorden weet je gelijk al dat lulverhaal van 10 zinnen weerMaar dan moet je wel de volle 3 uur uitzitten. (Wat ik sowieso aanraad, liever alles nog even goed nakijken en rustig werken en desnoods je examen twee keer maken als je echt heel snel klaar bent.) Op mijn nieuwe school mag je als je eerder weggaat je spullen laten liggen en op het einde ophalen dus dat kan ook.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Spatieloos het volgende:
geen idee of me NEderalands goed ging :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |