Reken maar uit. AK telt niet mee en INF idd ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:24 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Huh... zijn die CE cijfers gemiddeld 5.5? Je zou zeggen van niet... die informatica werd niet meegerekend he?
Wow, je bent van 4 vmbo even naar 4 vwo gegaan? Zeker netjes! Ben je zo dik geslaagd dan vorig jaar?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:42 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar eindexamen vmbo-t gedaan, nu zit ik in 4 vwo dus mag ik helaas pas over twee jaar weer aan de bakDus momenteel ben ik hier om tips te geven en lekker mee te lurken
Toon ook eens respect voor de kunstzinnige medemens die vandaag kunst algemeen examen heeft gemaaktquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO. Op havo en vwo staan vandaag o.a. Fries en Russisch op het programma
Zonder AK kom je uit op 5.57 dus das inderdaad genoegquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Reken maar uit. AK telt niet mee en INF idd ook niet.
Zo zie je maar hoe goed sommigen zijn dat ze tegen een luxe probleem aanlopen daar wij de gemiddelde examencursist ervoor moeten ploeteren omdat ooit te bereiken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
Wow, je bent van 4 vmbo even naar 4 vwo gegaan? Zeker netjes! Ben je zo dik geslaagd dan vorig jaar?
quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:50 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Zo zie je maar hoe goed sommigen zijn dat ze tegen een luxe probleem aanlopen daar wij de gemiddelde examencursist ervoor moeten ploeteren omdat ooit te bereiken.
Zo zie je maar weer dat de examenkandidaten van nu nergens druk om hoeven te maken.quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zonder AK kom je uit op 5.57 dus das inderdaad genoeg
Jazeker, mijn enige vak waar ik met een onvoldoende het examen in ga. En er zijn ook maar weinig examen om te leren omdat het pas sinds 2010 wordt afgenomen, hoe leer jij het?quote:Op woensdag 15 mei 2013 12:14 schreef Toto69 het volgende:
Morgen Spaans. Nog meer mensen met Spaans hier?
4 examens is toch zat om te oefenenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:05 schreef hevigehengst het volgende:
[..]
Jazeker, mijn enige vak waar ik met een onvoldoende het examen in ga. En er zijn ook maar weinig examen om te leren omdat het pas sinds 2010 wordt afgenomen, hoe leer jij het?
Ik leer het niet want dat is niet mogelijk, ik heb een paar oefenexamens gemaakt en meer kan je niet doen. Veel succes!quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:05 schreef hevigehengst het volgende:
[..]
Jazeker, mijn enige vak waar ik met een onvoldoende het examen in ga. En er zijn ook maar weinig examen om te leren omdat het pas sinds 2010 wordt afgenomen, hoe leer jij het?
Dacht dat dat morgen wasquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:48 schreef franckribery22 het volgende:
[..]
Toon ook eens respect voor de kunstzinnige medemens die vandaag kunst algemeen examen heeft gemaakt![]()
Waar men overigens pijne oren kreeg van de muziek die 'niet zachter gezet kon worden' (volgens school) en pijne handen van het volschrijven van vele kantjes kunstzinnig geneuzel...
Nah, niet dik maar netjes en stabielquote:Op woensdag 15 mei 2013 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wow, je bent van 4 vmbo even naar 4 vwo gegaan? Zeker netjes! Ben je zo dik geslaagd dan vorig jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |