Ik heb hoge se cijfers. Zo oneerlijk deze regeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:54 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik denk ook al dat ik ga zakken man, ik voel je pijn

Waarom? Misschien waren je SE's wel te makkelijk. Niet om af te geven op jou verder, maar dan snap je m'n punt. Vind het wel goed dat de eisen iets strenger zijn, eigenlijk. Krijgt je diploma wat meer waarde. Wel lullig voor je natuurlijk. Komt vast nog wel goed. Beetje goeie normering op een paar toetsen en je bent er overheen.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:46 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik heb hoge se cijfers. Zo oneerlijk deze regeling.

, 7 uur lang flink hard werken en dan hopen dat ik s'avonds rustig aan kan doen
 , 7 uur lang flink hard werken en dan hopen dat ik s'avonds rustig aan kan doen  

Nee dat begrijp ik, maar als je je vanaf 4HAVO suf werkt en dit als dank krijgt voor je inzet... voelt het toch kut.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom? Misschien waren je SE's wel te makkelijk. Niet om af te geven op jou verder, maar dan snap je m'n punt. Vind het wel goed dat de eisen iets strenger zijn, eigenlijk. Krijgt je diploma wat meer waarde. Wel lullig voor je natuurlijk. Komt vast nog wel goed. Beetje goeie normering op een paar toetsen en je bent er overheen.

Dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:49 schreef Push. het volgende:
[..]
Waarom? Misschien waren je SE's wel te makkelijk. Niet om af te geven op jou verder, maar dan snap je m'n punt. Vind het wel goed dat de eisen iets strenger zijn, eigenlijk. Krijgt je diploma wat meer waarde. Wel lullig voor je natuurlijk. Komt vast nog wel goed. Beetje goeie normering op een paar toetsen en je bent er overheen.

Zou ik je cijfers mogen weten?quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit.
Ik was ook teringbang voor mijn gemiddelde, en uiteindelijk 8 examens gehad waarvan 5 onvoldoende. En toch een 5,5 gemiddeld. Kom op, dat moeten jullie wel beter kunnen. Geen zorgen. Die regeling lijkt streng, maar is het eigenlijk niet.

Ofcourse.quote:

, maar het blijft jammer hoeveel mensen zich zo ontzettend druk maken, nerveus zijn als de pest en leren alsof ze de laatste 4/5/6/7/(8?
, maar het blijft jammer hoeveel mensen zich zo ontzettend druk maken, nerveus zijn als de pest en leren alsof ze de laatste 4/5/6/7/(8?   ) jaartjes helemaal niets hebben opgestoken.
) jaartjes helemaal niets hebben opgestoken.  ) en heb er eigenlijk weinig voor gedaan.
) en heb er eigenlijk weinig voor gedaan.  )). Ik kan me zelfs nog herinneren dat er vragen waren over brugklas onderwerpen (en eigenlijk ook nog deels basisschool), zoals de standen waaruit de standenmaatschappij bestond tijdens de middeleeuwen...
)). Ik kan me zelfs nog herinneren dat er vragen waren over brugklas onderwerpen (en eigenlijk ook nog deels basisschool), zoals de standen waaruit de standenmaatschappij bestond tijdens de middeleeuwen...   
  Misschien komen de kopzorgen dan ook deels door die regeling.
 Misschien komen de kopzorgen dan ook deels door die regeling. 

quote:Toen we met een schoolreisje afgelopen februari naar de apenheul gingen, heb ik per ongeluk mijn surinaamse natuurkunde docent met een baviaan verwisseld. Kan gebeuren zou je zeggen, maar ik mocht niet meer aan cse deelnemen. Mag dit zomaar?

Vooral op het VMBO. Op havo en vwo staan vandaag o.a. Fries en Russisch op het programmaquote:

Oh kut, helemaal vergeten dat ik ook russisch en fries deed!quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Vooral op het VMBO. Op havo en vwo staan vandaag o.a. Fries en Russisch op het programma

Oja, Engels schrijfvaardigheid natuurlijk vandaag! Succes alvast, hoe laat moet je?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef scholiertjes0203132314 het volgende:
[..]
Staatsexamen engels voor mij :/

Om 13:30 begint hetquote:Op woensdag 15 mei 2013 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oja, Engels schrijfvaardigheid natuurlijk vandaag! Succes alvast, hoe laat moet je?

Wat precies is een staatsexamen?quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:56 schreef scholiertjes0203132314 het volgende:
[..]
Staatsexamen engels voor mij :/

Huh... zijn die CE cijfers gemiddeld 5.5? Je zou zeggen van niet... die informatica werd niet meegerekend he?quote:Op woensdag 15 mei 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ofcourse.
Nederlands: 4,8
Engels: 4,6
WIskunde A: 7,1
Geschiedenis: 5,2
Economie: 5,2
M&O: 6,2
Maatschappijwetenschappen: 5,9
Aardrijkskunde: 4,7
Doordat ik ook informatica erbij heb genomen en daarmee heb afgesloten met een 8, is dat mijn keuzevak geweest en aardrijkskunde mijn 2de keuzevak. Deze wordt niet mee gerekend in het gemiddelde, waardoor je op een 5,5 uitkomt.
Nergens om zorgen over te maken dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |