Wat is het probleem precies met Geschiedenis?quote:Op maandag 13 mei 2013 21:57 schreef Jmsls het volgende:
Geen stress voor Nederlands, gaat makkelijk worden.Geschiedenis daarentegen ..
Ik ben te laat begonnen met leren, dus wordt nu elke dag een hoofdstuk leren.quote:Op maandag 13 mei 2013 21:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat is het probleem precies met Geschiedenis?
Wanneer heb je dat? Als je een beetje goed kan leren, twee keer vier uur leren en dan heb je het onder de kniequote:Op maandag 13 mei 2013 21:59 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik ben te laat begonnen met leren, dus wordt nu elke dag een hoofdstuk leren.
21 april, ik probeer samenvattingen te maken en wat examens te maken dus dat moet in ong. acht uur wel lukken. Maar wordt een beetje klote in combinatie met biologie en aardrijkskunde. Maar no stress.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wanneer heb je dat? Als je een beetje goed kan leren, twee keer vier uur leren en dan heb je het onder de knie
Ik heb morgen aardrijkskunde (vwo) en heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, wish me luckquote:Op maandag 13 mei 2013 22:01 schreef Jmsls het volgende:
[..]
21 april, ik probeer samenvattingen te maken en wat examens te maken dus dat moet in ong. acht uur wel lukken. Maar wordt een beetje klote in combinatie met biologie en aardrijkskunde. Maar no stress.
Republiek of Verenigde Staten? En succes.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik heb morgen aardrijkskunde (vwo) en heb pas sinds dit jaar aardrijkskunde, wish me luck
Moet goed komenOm je wat moed in te spreken, vier uur geleerd voor een se geschiedenis (helft van de ce stof ongeveer) en had een 7.7
Combinatie, laatste hoofdstuk Republiek en eerste drie V.S.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Republiek of Verenigde Staten? En succes.
Huh, vreemd. Bij ons was er tijdgebrek en is een groot deel van de V.S. niet eens in de les behandeld.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Combinatie, laatste hoofdstuk Republiek en eerste drie V.S.
Het was eigenlijk de bedoeling dat het geheel over de V.S. ging hoor, ook tijdgebrek dusquote:Op maandag 13 mei 2013 22:06 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Huh, vreemd. Bij ons was er tijdgebrek en is een groot deel van de V.S. niet eens in de les behandeld.echt typisch voor mijn school ..
Wacht, gedetailleerde vragen? Fuck ..quote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef AppleBite het volgende:
Republiek is erg leuk, maar zeer gedetailleerde vragen, dat is vervelend.
Als je vwo doet, gun ik je die gedetailleerde vragen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:14 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik hoop meer op gedetailleerde vragen, verbanden zoeken
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:17 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Als je vwo doet, gun ik je die gedetailleerde vragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |