Bij het eerste keer opstarten vraagt 'ie zelfs nog of je dat wil doen. Je hebt het programma 'overzetten' ook nog op je telefoon zitten, daarmee kan dat ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer
Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+-
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verlaag je verwachtingen nou maar, anders ben je volgende week weer aan het klagen over je nummerportering
quote:Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******** is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 04-07-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, ik kan mij ook melden als trots One bezitter. Wat een heerlijk toestel
nou pas?quote:
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Woods het volgende:
Wat is nou de doorgaans prijs i.c.m. die je per maand betaald?
ja mang, jwtz. gekocht bij Hiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
nou pas?![]()
[..]
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
Ik mocht gister pas verlengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
nou pas?![]()
[..]
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
werd verwacht, maar blijkt toch van niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De zwarte zou problemen met de lak hebben.
Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgende week! Nu hopen dat de lokale KPN winkel de zwarte heeft liggen
Vast contract is binnen!
KPN webshop geeft aan 3 tot 5 dagen levertijd. Hoe kom je aan jouw info?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.
Sowieso vind ik zo'n flipcover waar je het toestel in moet doen (ergo een dikker toestel van krijgt) ook maar een halfbakken oplossing.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben jullie al ergens cases en shit gevonden? Die flipcover van HTC zelf schijnt kut te zijn. Blokkeert de microfoon en zou kleur afgeven op je toestel.
Nee precies, ik heb/had ook een note en die kan wel tegen een stootje. Maar bij zo'n duur toestel loop ik in het begin graag niet het risico dat ik hem laat vallen.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Sowieso vind ik zo'n flipcover waar je het toestel in moet doen (ergo een dikker toestel van krijgt) ook maar een halfbakken oplossing.
Samsung heeft wel fijne flip covers die erg dun zijn doordat je de achterkant mee vervangt, zeg maar, maar goed - daar heb je natuurlijk een verwisselbare achterkant voor nodig.
Ik denk overigens dat je het voor het scherm niet echt hoeft te doen. Ik gebruik mijn Note al bijna een jaar geheel 'naakt' en er is nog geen kras op het scherm te bekennen. Ik heb er wel twee op de homeknop, maar ik heb het vermoeden dat dat door de S Pen komt.
De achterkant is wel helemaal bekrast, maar dat komt omdat ik 'm over tafels e.d. heen schuif
Bij een beetje normaal gebruik is een case dus niet echt nodig vind ik - en ook zonde van die mooie en fijn aanvoelende aluminium body.
Hoe kom je er trouwens bij dat de microfoon bij het HTC hoesje geblokkeerd wordt? Zit die niet in de onderste speaker zeg maar? Want daar is gewoon een gaatje voor vrijgemaakt.
[ afbeelding ]
Een sleeve, dat is wel erg stijlvol en nuttig ja. Ikzelf ben wel een fan van bruin 'tan' leer, weet niet wat jij mooi vindt?quote:Op zondag 19 mei 2013 13:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee precies, ik heb/had ook een note en die kan wel tegen een stootje. Maar bij zo'n duur toestel loop ik in het begin graag niet het risico dat ik hem laat vallen.Hij moet toch een jaar of twee mee.
Screenprotector ga ik niet gebruiken. Dat is zonde. Maar dan een sleeve of zo.
puur voor het gevoel dat hij niet door lullige dingen schade op kan lopen.
Dat werd op tweakers gezegd.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:09 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Hoe kom je er trouwens bij dat de microfoon bij het HTC hoesje geblokkeerd wordt? Zit die niet in de onderste speaker zeg maar? Want daar is gewoon een gaatje voor vrijgemaakt.
[ afbeelding ]
Hmm, ja. Lijkt mij dat HTC zich dan wel in z'n eigen voet schiet, ik bedoel maarquote:Op zondag 19 mei 2013 13:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat werd op tweakers gezegd.Ze zullen het daar wel weten.
ah kijk, dat lijkt al beter dan die crap op ebay.quote:Op zondag 19 mei 2013 13:16 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Een sleeve, dat is wel erg stijlvol en nuttig ja. Ikzelf ben wel een fan van bruin 'tan' leer, weet niet wat jij mooi vindt?
Etsy is sowieso een heel leuke site voor handgemaakte tech-accessoires. Veel originele dingen daar.
Etsy - HTC One leather sleeve/case "Rum Diary"
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |