Verhip, valt inderdaad nog wel meequote:Op donderdag 16 mei 2013 19:13 schreef blup het volgende:
[..]
Zit ook wat in inderdaad, ik heb er nu bewust voor gekozen om vooraf meer te betalen zodat ik bij hun minderlang in het krijt sta.
Paar keer nu 2 jaar lang aanvast gezeten terwijl ik soms na 1 jaar al wat nieuws wil
edit, euhja? 300,-.
1 jaar 45euro = 540
eenmalig 300
totaal 840
-699 (los toestelprijs)
= 141euro voor abbonement.
Niet gek als je het zo bekijkt hoor :-)
Doe ik voor minder.quote:Op donderdag 16 mei 2013 18:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Sorry hoor
Bijna dat ik my precious mag bestellen
1 jaar
2500 mb (met 4g vanaf augustus, tot die tijd 15mb/s)
250 bel/sms
38,-/maand
Toestel is bij t-mobile volgens mij 54 dan.quote:Op donderdag 16 mei 2013 19:24 schreef blup het volgende:
En voordat iemand er zo op inhaakt, los toestel 699,- ja. hij is volledig unbranded.
Even vlug voor t-mobile met op het eerste oog een voordelige aanbieding:
2 jaar, 1gb 300minuten 48p/m toestel maar 42,-! (unbranded versie)
48x24maanden: 1152,-
Eenmalig: 42,-
totaal 1194
-699
totaal 495 /2 = 247,- (want ik heb maar 1 jaar)
En dan heb je niet onbeperkt bellen naar vast en mobiel
https://play.google.com/s(...)ransfer.legacy&hl=nlquote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer
Ik doe het nu al helaas neemt ie maar 12 contacten mee van de 200+-
Je kunt toch gewoon importeren en exporteren?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand van jullie hoe ik al mijn nummer kan overzetten van mijn oude htc? Heb geen zin om iedereen te whatsappen van dit is mijn nieuwe nummer
Ja, of natuurlijk gewoon je google adresboek gebruiken voor je contacten.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:17 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon importeren en exporteren?
Bij het eerste keer opstarten vraagt 'ie zelfs nog of je dat wil doen. Je hebt het programma 'overzetten' ook nog op je telefoon zitten, daarmee kan dat ook.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 16:51 schreef BDIL het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2013 16:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Verlaag je verwachtingen nou maar, anders ben je volgende week weer aan het klagen over je nummerportering
quote:Uw aanvraag voor behoud van nummer 06******** is goedgekeurd door kpn mobiel. De overstap naar Vodafone vindt plaats op 04-07-2013. Heeft u in de winkel besteld? Een dag nadat u een sms ter goedkeuring heeft ontvangen kunt u het toestel ophalen in de winkel. Heeft u in de Vodafone webshop besteld? We plannen zo snel mogelijk een afspraak met u om de bestelling te bezorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:28 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, ik kan mij ook melden als trots One bezitter. Wat een heerlijk toestel
nou pas?quote:
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:46 schreef Woods het volgende:
Wat is nou de doorgaans prijs i.c.m. die je per maand betaald?
ja mang, jwtz. gekocht bij Hiquote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
nou pas?![]()
[..]
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
Ik mocht gister pas verlengen.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 16:56 schreef blup het volgende:
[..]
[..]
nou pas?![]()
[..]
1 jaar 45p/m 300 bijbetaald. vodafone red B geloof ik.
werd verwacht, maar blijkt toch van niet.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 19:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
De zwarte zou problemen met de lak hebben.
Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
Volgende week! Nu hopen dat de lokale KPN winkel de zwarte heeft liggen
Vast contract is binnen!
KPN webshop geeft aan 3 tot 5 dagen levertijd. Hoe kom je aan jouw info?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:35 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze nog niet. Komt over een paar weken pas.
Sowieso vind ik zo'n flipcover waar je het toestel in moet doen (ergo een dikker toestel van krijgt) ook maar een halfbakken oplossing.quote:Op zondag 19 mei 2013 12:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Hebben jullie al ergens cases en shit gevonden? Die flipcover van HTC zelf schijnt kut te zijn. Blokkeert de microfoon en zou kleur afgeven op je toestel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |