Als meerdere mensen daar een klacht over hebben misschien wel.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
Nee sorry![]()
Ik ben boos over vraag 26 die formule hoop dat ze wat met mijn klacht doen.
Ik dacht dat BEO zo doet:quote:Op maandag 13 mei 2013 18:55 schreef nodig het volgende:
Nee sorry![]()
Ik ben boos over vraag 26 die formule hoop dat ze wat met mijn klacht doen.
35% werd gegeven in de opgave héquote:Op maandag 13 mei 2013 18:57 schreef Metapod het volgende:
[..]
Ik dacht dat BEO zo doet:
Bea uitrekenen:
To=Tk = iets
BEO
iets x verkoopprijs
Ik heb ook 35% ofzoiets. We zullen zien.
break-evenomzet = totale constante kostenquote:
Mensen met meerdere klachten?/quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en bijna 17% van de M&O examenkandidaten heeft een klacht ingediend.
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef Metapod het volgende:
[..]
break-evenomzet = totale constante kosten
----------------------------------------------------------
% dekkingsbijdrage
Ja en ook die met die rare balans van de tennisvereniging ofzoietsquote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.
Sinds wanneer kun je vaker dan één keer een klacht indienen?quote:
Tennisvereniging? Die ben ik in het examen niet tegengekomen?quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef Metapod het volgende:
[..]
Ja en ook die met die rare balans van de tennisvereniging ofzoiets
schaatsverenigingquote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Tennisvereniging? Die ben ik in het examen niet tegengekomen?
Ja maar in de statistieken worden ze gewoon opgeteldquote:Op maandag 13 mei 2013 19:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je vaker dan één keer een klacht indienen?
Ze kunnen toch gewoon kijken van welke ip-adres de klacht binnenkomt en als er dan meerdere klachten van hetzelfde ip-adres komen tellen ze die niet mee bij het totaal aantal klachten.
Je kan meerdere klachten indienen per persoon. Waarschijnlijk heeft 5-10 procent meerdere keren geklaagd.quote:Op maandag 13 mei 2013 18:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja en bijna 17% van de M&O examenkandidaten heeft een klacht ingediend.
quote:Op maandag 13 mei 2013 19:03 schreef Dgerreflex het volgende:
Het was te lang, teveel bijlagen invullen, teveel overbodige informatie. Ben je snel teveel tijd mee kwijt
Dat is vraag 26 idd!quote:Op maandag 13 mei 2013 19:00 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik vind dat ze die opgave moeten schrappen.
Dat eerste. Dus onafgerond bij elkaar optellen en dan delen door 2quote:Op maandag 13 mei 2013 19:07 schreef nodig het volgende:
Hoe word je eindcijfer berekend? Gewoon je onafgeronde schoolcijfer + onafgerond examencijfer : 2 en dan pas afronden of beide cijfers eerst afronden?
Jammerquote:Op maandag 13 mei 2013 19:08 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Dat eerste. Dus onafgerond bij elkaar optellen en dan delen door 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |